Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Zie hier in de buurt ook wel eens van die buitenlanders die komen 'carnavallen' (lees: vechten), die dan vervolgens enkel met een blouse en bretels rondlopen. Kansloze figuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die in voetbalkleding lopen van de plaatselijke voetbalclub zijn toch ook niet verkleed? "ja ik weet niks dus trek ik maar mijn voetbaltenue aan".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk wel al echt een aantal weken heel erg uit naar carnaval. Helaas zal ik geen carnaval vieren als de echte brabo's met die optochten en karren. Heb wel een maat die sinds 2 weken in Tilburg woont, dus daar ga ik sowieso 2 dagen heen. Daarnaast nog zaterdag karnaval festival, en dan zeer waarschijnlijk breda in. Ik hoop vrijdag, zaterdag, zondag en maandag carnaval te kunnen vieren, maar heb maandag wel gewoon afstudeerstage.

Kleding ben ik ook niet heel erg uitgebreid mee. Ik heb gewoon zo'n bloemetjespak en nog en hippie outfit. Ben nu nog aan het kijken voor iets leuks, maar ik denk dat ik het bij die 2 blijf houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag rondje Cranendonck gehad als wagenschouw voor de Jury... maar als je ziet dat er in 1 week tijd nog halve wagen gebouwd moet worden... tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D'r zitten gekken tussen inderdaad.
Maatje van me moest hier in de buurt schouwen, en vertelde me precies hetzelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 04:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb schouw van Eindhoven en Budel, 2 best wel goed aangeschreven optochten. Maar dan heb nog overlap qua groepen die dan beide optochten rijden.

En dan zit er goed 2 weken tussen de schouw in, maar echt opschoten zijn sommige ook echt niet. Een voordeel van natte verf is wel dat de confetti goed blijft hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin iiiinnnnn
:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 15:16 
 
Hardtraxx Elite

Dat deze week maar ontzettend snel voorbij mag vliegen!

Een vol geplande carnaval, heb er weer zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik kijk wel al echt een aantal weken heel erg uit naar carnaval. Helaas zal ik geen carnaval vieren als de echte brabo's met die optochten en karren. Heb wel een maat die sinds 2 weken in Tilburg woont, dus daar ga ik sowieso 2 dagen heen. Daarnaast nog zaterdag karnaval festival, en dan zeer waarschijnlijk breda in. Ik hoop vrijdag, zaterdag, zondag en maandag carnaval te kunnen vieren, maar heb maandag wel gewoon afstudeerstage.

Kleding ben ik ook niet heel erg uitgebreid mee. Ik heb gewoon zo'n bloemetjespak en nog en hippie outfit. Ben nu nog aan het kijken voor iets leuks, maar ik denk dat ik het bij die 2 blijf houden.


Breda op zaterdagavond, ik raad je aan om daar weg te blijven. Heel Rotterdam besluit dan naar Breda te trekken om carnaval te vieren, oftewel een ouderwets potje te knokken. Het is dan ook immens druk, niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Inderdaad. Zie hier in de buurt ook wel eens van die buitenlanders die komen 'carnavallen' (lees: vechten), die dan vervolgens enkel met een blouse en bretels rondlopen. Kansloze figuren.


Vergeet de strik en bril niet Indy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gullie, altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ De Duitse versie van 'Waar is Mustafa' is ook sehr schön.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 02:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boerenbal gehad vanavond.... en ik ben al vanaf donderdag bezig

Die momten dat carnaval onderhand 14 dagen duurt ipv 5... uhg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Indy schreef:
Inderdaad. Zie hier in de buurt ook wel eens van die buitenlanders die komen 'carnavallen' (lees: vechten), die dan vervolgens enkel met een blouse en bretels rondlopen. Kansloze figuren.


Vergeet de strik en bril niet Indy..


Oja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och ja, aan die lui ook een enorme hekel, ja. Je plukt ze er elke carnaval weer uit.

Ik zag gisteren nog eens die Bavaria-reclame van #carnavalvrij en zag nu pas dat:
- het Bjorn van der Doelen is, die Sjefke Vaeren speelt
- dat Sjefke Vaeren godverdomme de Brabantse Che Guevara is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Och ja, aan die lui ook een enorme hekel, ja. Je plukt ze er elke carnaval weer uit.

Ik zag gisteren nog eens die Bavaria-reclame van #carnavalvrij en zag nu pas dat:
- het Bjorn van der Doelen is, die Sjefke Vaeren speelt
- dat Sjefke Vaeren godverdomme de Brabantse Che Guevara is :lol:


Ook goeiemorgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin toch wel steeds meer zin te krijgen in Carnaval! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij hebben dit jaar een carnavalesk hardstyle nummer gemaakt, te weten een Nederlandstalige cover van D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard.



De beelden zijn van de Dreamland Haghorst feesttruck en Het Stuiterbal (ook te Haghorst).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Nice. Had die al in wat warming-up setjes voorbij komen. Vind het wel een toffe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boerenbal overleeft... dag 6.... optochtvergadering
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Och ja, aan die lui ook een enorme hekel, ja. Je plukt ze er elke carnaval weer uit.

En de toeristen van boven de rivieren die wel gewoon komen om gezellig bier te drinken en kut te roepen? Voor ons is het gewoon niet eerlijk dat we hier geboren zijn :$

Overigens heb ik zelf in de 4 jaar dat ik naar Den Bosch ga met carnaval echt nog nooit vechten gezien, maar heb ook het gevoel dat het daar een stuk gemoedelijker is dan bijv. Eindhoven of Breda (correct me if i'm wrong).

Dit jaar wordt het overigens waarschijnlijk ook een dagje Tilburg erbij, ben benieuwd hoe het daar is :)

Mark With A Tarrel schreef:
Wij hebben dit jaar een carnavalesk hardstyle nummer gemaakt, te weten een Nederlandstalige cover van D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard.



De beelden zijn van de Dreamland Haghorst feesttruck en Het Stuiterbal (ook te Haghorst).


Fucking nice deze :worship: Hoop deze en Vreet Spirit toch wel een paar keer te horen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Ik kijk wel al echt een aantal weken heel erg uit naar carnaval. Helaas zal ik geen carnaval vieren als de echte brabo's met die optochten en karren. Heb wel een maat die sinds 2 weken in Tilburg woont, dus daar ga ik sowieso 2 dagen heen. Daarnaast nog zaterdag karnaval festival, en dan zeer waarschijnlijk breda in. Ik hoop vrijdag, zaterdag, zondag en maandag carnaval te kunnen vieren, maar heb maandag wel gewoon afstudeerstage.

Kleding ben ik ook niet heel erg uitgebreid mee. Ik heb gewoon zo'n bloemetjespak en nog en hippie outfit. Ben nu nog aan het kijken voor iets leuks, maar ik denk dat ik het bij die 2 blijf houden.


Breda op zaterdagavond, ik raad je aan om daar weg te blijven. Heel Rotterdam besluit dan naar Breda te trekken om carnaval te vieren, oftewel een ouderwets potje te knokken. Het is dan ook immens druk, niet te doen.


Hebben nu besloten vrijdag naar Breda te gaan, zaterdag na karnaval festival zal of Tilburg, of gewoon naar huis gaan worden. Hoop wel dat vrijdag Breda een stuk gezellig is dan zaterdag. Aan de andere kant, ik heb het sowieso wel heel snel naar m'n zin dus ik maak me niet zo'n zorgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Ik kijk wel al echt een aantal weken heel erg uit naar carnaval. Helaas zal ik geen carnaval vieren als de echte brabo's met die optochten en karren. Heb wel een maat die sinds 2 weken in Tilburg woont, dus daar ga ik sowieso 2 dagen heen. Daarnaast nog zaterdag karnaval festival, en dan zeer waarschijnlijk breda in. Ik hoop vrijdag, zaterdag, zondag en maandag carnaval te kunnen vieren, maar heb maandag wel gewoon afstudeerstage.

Kleding ben ik ook niet heel erg uitgebreid mee. Ik heb gewoon zo'n bloemetjespak en nog en hippie outfit. Ben nu nog aan het kijken voor iets leuks, maar ik denk dat ik het bij die 2 blijf houden.


Breda op zaterdagavond, ik raad je aan om daar weg te blijven. Heel Rotterdam besluit dan naar Breda te trekken om carnaval te vieren, oftewel een ouderwets potje te knokken. Het is dan ook immens druk, niet te doen.


Hebben nu besloten vrijdag naar Breda te gaan, zaterdag na karnaval festival zal of Tilburg, of gewoon naar huis gaan worden. Hoop wel dat vrijdag Breda een stuk gezellig is dan zaterdag. Aan de andere kant, ik heb het sowieso wel heel snel naar m'n zin dus ik maak me niet zo'n zorgen :thumbsup:


Vrijdag is zeker beter. Al zal het qua drukte niet minder zijn haha. Op tijd gaan, dat is sowieso een tip die ik je kan meegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is op tijd? Ik heb namelijk geen idee of er overdag iets te doen is. Wij waren eigenlijk van plan alleen de avond te gaan.

Ik bedenk me ineens dat met vorige jaren zo was dat je op tijd in de kroeg moest zijn, want anders stond je buiten in de rij wat echt heel kut is. Ik denk dat je dat bedoeld toch? Ik ben alleen echt even kwijt hoe laat dat was dat de kroegen helemaal vol gingen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Fucking nice deze :worship: Hoop deze en Vreet Spirit toch wel een paar keer te horen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Mooi!

Helaas weinig carnaval voor mij. Boekingen afhandelen, maandag backstage meehelpen bij het Stuiterbal en dinsdags gewoon tentamen xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic