Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Dit jaar als gladiator verkleed! Check hier vast m'n hardstyle carnaval mix :D
hardstyle/bieronicle-hardstyle-carnaval-2018-t62501.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon carnaval vieren in de hometown Kruikenzeikersstad! Verkleed als priester, gewapend met mijn wc-borstel. (vorig jaar een dealtje gesloten met de toiletmevrouw dat ik gratis mocht pissen als ik de toiletten zou schoonmaken. :thumbup: )

nooit gedaan natuurlijk

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Check hier vast m'n hardstyle carnaval mix :D
hardstyle/bieronicle-hardstyle-carnaval-2018-t62501.html

Lekker mixje Fuzzy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds een maand of 3 zijn we hier weer druk bezig met onze carnavalswagen.
Hier duurt het allemaal wat langer gezien we maar met 6 man zijn, en buiten het wagenbouwen om ook nog een leven hebben.. daarnaast duurt het dit jaar allemaal NOG langer omdat we dit jaar helaas grotendeels buiten moeten bouwen, en een storm al 2x roet in ons eten heeft gegooid.. :/
Tegenwoordig geef ik weinig meer om het carnaval op zich, maar vind ik het optochten rijden des te mooier worden.
Flinke bak geluid aan boord, bier, veul bier! en gas op die lollie!

Onze wagen vorig jaar:
Afbeelding

Afbeelding

Platen als Vreet Spirit zullen dit jaar ook weer geregeld gedraaid gaan worden vrees ik :cool:
Vorig jaar hebben we deze geregeld aan gehad trouwens, ook wel een fijn plaatje:





2012 & 2013 ben ik trouwens in Udenhout geweest tijdens Hardstyle Carnaval, dat was me gvd een partij vet!
Optocht kijken, na afloop een bakkie bier mee en richting het plein waar D-Block, S-te-fan & Villain nog een flinke set weg gaven, en naar afloop binnen verder feesten bij 't Plein.
Volgende dag wakker gebonkt worden door alle wagens die door het dorp komen dweilen met hun geluid op standje maximaal, prachtig.

Maar heb gehoord dat daar tegenwoordig ook eea. veranderd is helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering wat vet :lol: ik had echt in het zuiden moeten wonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha geloof me, dat is het ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tis toch veel werk. Dit jaar jury bij 2 stoeten.. dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jep. Gaat stiekem toch aardig wat geld en tijd in zitten, vooral wanneer je net als ons maar met een man of 6 bent.
Veel wagenbouwers/verenigingen huren zaken als onderstel, geluid, rookmachines, aggregaten & licht, maar bij ons is alles van ons zelf.
Sinds een jaar of 3 proberen we dan ook zoveel mogelijk van onze opbouw te recyclen om de kosten een beetje te kunnen drukken.
Het klinkt misschien als gekkenwerk, maar als je eenmaal zo'n optocht aan het rijden bent en het publiek weet te entertainen weet je waarvoor je het allemaal doet ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:57 
 
Hardtraxx Elite

Hey Emiel, verrek, die wagen heb ik gezien in volgens mij Vierlingsbeek bij de optocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vierlingsbeek hebben we niet mee gereden hoor.. Maar hij is hier en daar voorbij gekomen op Facebook, wellicht dat je hem daar hebt gespot :D
Vorig jaar : Holthees / Smakt; Maashees; Wanssum & Lichtoptocht Well.

Dit jaar voegen we Westerbeek toe aan het rijtje, en héél misschien lichtoptocht Boxmeer.
Rest in de buurt valt wat kut kwa tijden.. Combineren is lastig aangezien alles op hetzelfde tijdstip valt, of heel kort op elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet er alles van. Heb namelijk ook die wagens gebouwd. Alleen wij bouwden meer richting van de Cranendonckse stijl qua koppen poppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:47 
 
Hardtraxx Elite

Emiel schreef:
Vierlingsbeek hebben we niet mee gereden hoor.. Maar hij is hier en daar voorbij gekomen op Facebook, wellicht dat je hem daar hebt gespot :D
Vorig jaar : Holthees / Smakt; Maashees; Wanssum & Lichtoptocht Well.

Dit jaar voegen we Westerbeek toe aan het rijtje, en héél misschien lichtoptocht Boxmeer.
Rest in de buurt valt wat kut kwa tijden.. Combineren is lastig aangezien alles op hetzelfde tijdstip valt, of heel kort op elkaar zit.


Ah oke, wij doen dit jaar Vortum, Sambeek, Vierlingsbeek en Haps mee. Ook halfvasten in Afferden. Normaal ook nog Well en Boxmeer maar dit jaar doen we er geen lichten op en gaan we naar Karnaval Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh, da's net de andere kant uit dan.
Wel grappig, aangezien we zo dicht in de buurt van elkaar zitten :D
Of dat we met halfvasten mee doen is nog niet zeker. Mede door problemen met onze bouwplaats denken we erover om deze wagen (of compleet, of onderstel) te verkopen na de carnaval.
Als hij er nog is, en geen 2e gele kaart vangen bij de lichtoptocht in Well, rijden we zeker mee.
Vorig jaar helaas een gele kaart gevangen, en die geld ook voor halfvasten :D :D

Fijne CV gewenst iig ;)

Ik krijg deze net binnen trouwens, zal dit jaar ook wel maximaal gedraaid gaan worden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijgerpak besteld via AliExpress, maandag binnen gekregen :lol: . Opzich nog niet zo heel veel zin in carnaval, maar dat komt nog wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet eens aan AliExpress gedacht, heb namelijk maar voor 1 dag wat nodig dus wil niet teveel uitgeven. Wat is de levertijd tegenwoordig daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hem 17 januari besteld en zat de 29e in de brievenbus. Nog best snel vind ik zelf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad nog best snel, maar voor carnaval dus niet meer haalbaar helaas. Iemand nog goede ideeën voor een 'pak-voor-een-dag'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Inderdaad nog best snel, maar voor carnaval dus niet meer haalbaar helaas. Iemand nog goede ideeën voor een 'pak-voor-een-dag'?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Inderdaad nog best snel, maar voor carnaval dus niet meer haalbaar helaas. Iemand nog goede ideeën voor een 'pak-voor-een-dag'?


Ga naar een random carnavalswinkel... en koop daar wat... of fabriceer zelf nog wat... rokje van tule, een of ander fout topje... oh wacht je bent geen vrouw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
THArdstyler schreef:
Inderdaad nog best snel, maar voor carnaval dus niet meer haalbaar helaas. Iemand nog goede ideeën voor een 'pak-voor-een-dag'?

Afbeelding

Zat al te denken aan deze:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben je wel constant de lul met bier halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of je naar Karnaval Festival gaat maar daar heb ik mensen vorig jaar geweigerd zien worden die niet verkleed waren. Weet niet hoe ze een wegwerkers-vestje (met eventueel een ander tekstje) opvatten maar dan ben je alvast gewaarschuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Weet niet of je naar Karnaval Festival gaat maar daar heb ik mensen vorig jaar geweigerd zien worden die niet verkleed waren. Weet niet hoe ze een wegwerkers-vestje (met eventueel een ander tekstje) opvatten maar dan ben je alvast gewaarschuwd.


Tuurlijk is het wel de insteek maar dit is toch krom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:50 
 
Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
Remi schreef:
Weet niet of je naar Karnaval Festival gaat maar daar heb ik mensen vorig jaar geweigerd zien worden die niet verkleed waren. Weet niet hoe ze een wegwerkers-vestje (met eventueel een ander tekstje) opvatten maar dan ben je alvast gewaarschuwd.


Tuurlijk is het wel de insteek maar dit is toch krom?


Vind het anders vrij logisch dat je dan geweigerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet meer dan normaal... bedoel die vlieger van "ik ben verkleed als kantoormedewerker" gaat niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je al niet de moeite neemt om je fatsoenlijk te verkleden tijdens carnaval, dan ben je naar mijn mening toch op het verkeerde feestje.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic