Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Heel veel zin, weer verkleed als ijsbeer voor het zoveelste jaar op rij (L)
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
MelvinFR wrote:
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
:beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Met VWAB nog in het achterhoofd nog niet erg veel zin in Carnaval, maar daar gaat vanaf woensdag wel weer verandering in komen denk ik. Gaat goud worden!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Hunto wrote:
RTM93 wrote:Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.

Met XQ Holland heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door een rode boeren zakdoek om me nek te doen. En als boer te gaan maar ik moest het nu wat serieuze aanpakken omdat het kaartje voor me is betaald.
Zwembroek/kortebroek, hawaiblouse en hawaikrans
Op zich een mooi idee.
Een bouw helm en een zaag en een hamer waren ook al langs gekomen, kon ik mooi lekker zagen en Kick rollen >.< :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mag ik erbij zijn als je met een zaag door de fouillering heen moet
S
Kijk eens wat deze Freek Vonk besteld heeft

http://www.knuffelparadijs.nl/product/1 ... adijs.html
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
TiMOTHYb wrote:Mag ik erbij zijn als je met een zaag door de fouillering heen moet
Uiteraard hebben we het over schuim of opblaas artikelen.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 33 minutes ago
Zondag in carnavalsland in Borne geweest, moest me inhouden om geen volledig donald trump pak bij elkaar te sprokkelen voor veel te veel monniez :lol:

Goed dat stagevergoeding/stufi nog niet binnen was, anders had ik een hele foute aankoop gedaan...
Donateur
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:
TiMOTHYb wrote:Mag ik erbij zijn als je met een zaag door de fouillering heen moet
Neejoh gewoon echte helm gek. Zo eentje:

https://www.megagadgets.nl/media/catalo ... helm_3.jpg
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Met veel meters spagoud in het verschiet, vandaag officieel raad van 11 lid geworden van c.v. de lamknatsers met Prins Frans de Lamme als zijn dorstlustige hoogheid
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
rakkietakkie wrote:Met veel meters spagoud in het verschiet, vandaag officieel raad van 11 lid geworden van c.v. de lamknatsers met Prins Frans de Lamme als zijn dorstlustige hoogheid
Haha, oké.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
rakkietakkie wrote:Met veel meters spagoud in het verschiet, vandaag officieel raad van 11 lid geworden van c.v. de lamSnatsers met Prins Frans de Lamme als zijn dorstlustige hoogheid
:x
TiMOTHYb wrote:
RTM93 wrote:
Neejoh gewoon echte helm gek. Zo eentje:

https://www.megagadgets.nl/media/catalo ... helm_3.jpg
Ik wilde die halen maar besefte me dat we op een feest staan met plastic beker :(
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Weersverwachtingen voor zaterdag (Karnaval Festival, Moergestel) zijn al weer lekker kut, haha. Hopen dat het niet heel de dag gaat regenen >.< .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Pommer wrote:GODVERDOMME
Maximize wrote:DOOOOOOORST
Pommer wrote:GODVERDOMME
S
RomanAnthony wrote:Weersverwachtingen voor zaterdag (Karnaval Festival, Moergestel) zijn al weer lekker kut, haha. Hopen dat het niet heel de dag gaat regenen >.< .
wij staan sws droog op de wagen :cool:
Donateur
last seen Aug 2024
stefaneke wrote:
RomanAnthony wrote:Weersverwachtingen voor zaterdag (Karnaval Festival, Moergestel) zijn al weer lekker kut, haha. Hopen dat het niet heel de dag gaat regenen >.< .
He bende dr nog
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Begin nu wel af te tellen hoor :slow: . Krijg er echt weer zin in om mezelf paar dagenlang de tering in te zuipen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
MeneerEend wrote:Krijg er echt weer zin in om mezelf paar dagenlang de tering in te zuipen
Stoere boy jij Rody.
S
TiMOTHYb wrote:
stefaneke wrote:
He bende dr nog
ha ja eerst cv overleven en dan gone gr
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026

wat n lekker plaatje blijft deze toch als je het woord Zuipen kei hard uitspreekt mej z'n alle :clap: :beer:

Vanaf vanavond maximaal gaan, vanaf zaterdag 5 optochten meedoen met onze Donald Trump wagen.
Dit jaar geen kuukse kroegentocht gelukkig, maar gewoon moi de optocht Haps.

Baal alleen wel van de weersvoorspellingen, als het zo'n kutweer is zullen dr weinig optochten gelopen worden vrees ik.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Nieuwe lever is alvast besteld, infuus staat klaar, dus vanaf vanavond mezelf zes dagen verwaarloze. Tot volgende week! :beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Image

Voor dit jaar deze besteld. Ondertussen al wel een mooie collectie carnavals pakken.

gvd zin in gvd xx
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Had laatst een 90's party en toen had ik die toevallig geleend van een maat, liepen er zeker 10 anderen ook in xd

OH IK HEB WEEKEND TROUWENS BIER BIER BIER BIER BIER GVD BIER BIER GVD QOUFHQOFEHOWLHWDWGG
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Indy wrote:Nieuwe lever is alvast besteld, infuus staat klaar, dus vanaf vanavond mezelf zes dagen verwaarloze. Tot volgende week! :beer: :beer:
Wel een infuus gevuld met bier. Moet mijn bierspiegel goed op peil houden.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
S/o naar Tom.