Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Pikachu heb ik ook in m'n bezit, draag hem met trots ^^
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Gisteren Charmander pak besteld. @Pommer waar hebben jullie een Squirtle pak gekocht? Kon geen goede vinden.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Solis wrote:

Deze staat blijkbaar op #1 in de iTunes hitlijst.
wordt dit nummer in Limburg als carnaval beschouwt? raak hier nou niet echt van in de feeststemming :/
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
yannickvk wrote:Mensen naar Cuijkse kroegentocht?!1?!?!1?!
1x geweest, nooit meer. Vond het niet echt een leuke sfeer en verder de rest ook niet echt heel bijzonder. Het kwam een beetje geforceerd over naar mijn mening. Nee, dan vier ik liever carnaval in Huusse! :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Delt-A wrote:Gisteren Charmander pak besteld. @Pommer waar hebben jullie een Squirtle pak gekocht? Kon geen goede vinden.
Ik dacht gewoon carnavalskleding.nl maar weet het niet zeker, die kameraad had ze besteld. Anders gewoon ff googlen dan vind je hem vast wel.

Het is trouwens gewoon zo'n onesie he, geen uitgebreid kostuum :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Onesie heb ik ook. Ik zie 'm nu op die site ja, maakt niet uit want ik heb nu al voor Charmander gekozen.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023

wat is dit dan voor troep :lol: :/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Moet je eens op zn Soundcloud checken. Heeft ie gewoon bij elke Nederlandstalige plaat de CYR kick onder geplakt. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Lekker in-tune ook allemaal.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik kan die muziek echt niet uitstaan :/
S
Echt heel droevig het niveau van die platen van Mental Theo.

Maar het werkt denk ik wel voor 80% van de mensen met een mik bier op.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.

Met XQ Holland heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door een rode boeren zakdoek om me nek te doen. En als boer te gaan maar ik moest het nu wat serieuze aanpakken omdat het kaartje voor me is betaald.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Heeft er nog iemand koningsfazant al dan niet fazantveren thuis /bij kennissen?
Heb er nog paar nodig voor mijn steek
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.

Met XQ Holland heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door een rode boeren zakdoek om me nek te doen. En als boer te gaan maar ik moest het nu wat serieuze aanpakken omdat het kaartje voor me is betaald.
Zwembroek/kortebroek, hawaiblouse en hawaikrans
Bierkoning
last seen 14 days ago
Borat string
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Nog minder dan een week :beer:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Morgen mag het carnavalspakkie weer uit de kast voor carnaval Albergen, waar Tartaros & Da Syndrome ook nog even langskomen :thumbsup: .
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Chroman wrote:Marouane Fellaini.
Haha ik ook. En verder nog een aantal onesies (Waldo, draak en koala) en een rode Power Ranger pak.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ultraterrorloudsound wrote:
Solis wrote:

Deze staat blijkbaar op #1 in de iTunes hitlijst.
wordt dit nummer in Limburg als carnaval beschouwt? raak hier nou niet echt van in de feeststemming :/
Nee, maar het gaat over een Limbo die in Amsterdam woont en terugkeert naar zijn geboorteplek en carnaval gaat vieren.

Dit is meer de carnavalsmuziek in Limburg:

(Ik vind er zelf geen fuck aan, maar helaas mijn broer wel dus dan moet je dat enthousiasme wel eens aanhoren. ;))

En van die oudere platen zoals:

Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
RTM93 wrote:Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.

Ik zit hier precies met hetzelfde probleem. :aww:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bierkoning