Pikachu heb ik ook in m'n bezit, draag hem met trots 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gisteren Charmander pak besteld. @Pommer waar hebben jullie een Squirtle pak gekocht? Kon geen goede vinden.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wordt dit nummer in Limburg als carnaval beschouwt? raak hier nou niet echt van in de feeststemmingSolis wrote:
Deze staat blijkbaar op #1 in de iTunes hitlijst.
1x geweest, nooit meer. Vond het niet echt een leuke sfeer en verder de rest ook niet echt heel bijzonder. Het kwam een beetje geforceerd over naar mijn mening. Nee, dan vier ik liever carnaval in Huusse!yannickvk wrote:Mensen naar Cuijkse kroegentocht?!1?!?!1?!
Ik dacht gewoon carnavalskleding.nl maar weet het niet zeker, die kameraad had ze besteld. Anders gewoon ff googlen dan vind je hem vast wel.Delt-A wrote:Gisteren Charmander pak besteld. @Pommer waar hebben jullie een Squirtle pak gekocht? Kon geen goede vinden.
Het is trouwens gewoon zo'n onesie he, geen uitgebreid kostuum
Onesie heb ik ook. Ik zie 'm nu op die site ja, maakt niet uit want ik heb nu al voor Charmander gekozen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wat is dit dan voor troep
Moet je eens op zn Soundcloud checken. Heeft ie gewoon bij elke Nederlandstalige plaat de CYR kick onder geplakt. 
Ik kan die muziek echt niet uitstaan 
-
S
Echt heel droevig het niveau van die platen van Mental Theo.
Maar het werkt denk ik wel voor 80% van de mensen met een mik bier op.
Maar het werkt denk ik wel voor 80% van de mensen met een mik bier op.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.
Met XQ Holland heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door een rode boeren zakdoek om me nek te doen. En als boer te gaan maar ik moest het nu wat serieuze aanpakken omdat het kaartje voor me is betaald.
Met XQ Holland heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door een rode boeren zakdoek om me nek te doen. En als boer te gaan maar ik moest het nu wat serieuze aanpakken omdat het kaartje voor me is betaald.
Heeft er nog iemand koningsfazant al dan niet fazantveren thuis /bij kennissen?
Heb er nog paar nodig voor mijn steek
Heb er nog paar nodig voor mijn steek
Zwembroek/kortebroek, hawaiblouse en hawaikransRTM93 wrote:Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.
Morgen mag het carnavalspakkie weer uit de kast voor carnaval Albergen, waar Tartaros & Da Syndrome ook nog even langskomen
.
Haha ik ook. En verder nog een aantal onesies (Waldo, draak en koala) en een rode Power Ranger pak.Chroman wrote:Marouane Fellaini.
Nee, maar het gaat over een Limbo die in Amsterdam woont en terugkeert naar zijn geboorteplek en carnaval gaat vieren.Ultraterrorloudsound wrote:wordt dit nummer in Limburg als carnaval beschouwt? raak hier nou niet echt van in de feeststemmingSolis wrote:
Deze staat blijkbaar op #1 in de iTunes hitlijst.
Dit is meer de carnavalsmuziek in Limburg:
(Ik vind er zelf geen fuck aan, maar helaas mijn broer wel dus dan moet je dat enthousiasme wel eens aanhoren.
En van die oudere platen zoals:
Ik zit hier precies met hetzelfde probleem.RTM93 wrote:Ik ben anti carnaval en m'n vriendin voor. Ze heeft me overgehaald om toch naar Xxlerator carnaval 'te gaan. Na het kopen van een ticket de line up pas bekeken en het is tot me verbazing gewoon een RAW feest. Maar nu, wat ga ik aan trekken. Ben totaal niet van plan om een duur pak aan te schaffen. Het moet tevens een beetje luchtig zijn, iets in combi met een korte broek. Iemand tips of creatieve ideeën met eventueel dingen die je al in de kast zou kunnen hebben.
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
MelvinFR wrote:Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
yannickvk wrote:MelvinFR wrote:Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Kak, teveel citaten. Maar
yannickvk wrote:MelvinFR wrote:Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME