Officieel is het nog niet ... begonnen en ik ben al kutzat.jeffrey2107 wrote:en dat betekend?The Venator wrote:
Inb4: PFFICIERL KD BRT NLGBNIRT RRND BEHONNEN EN IK BEN SK KJTZAT
Denk ik.
Officieel is het nog niet ... begonnen en ik ben al kutzat.jeffrey2107 wrote:en dat betekend?The Venator wrote:
eensJ oey wrote:Officieel is het nog niet ... begonnen en ik ben al kutzat.jeffrey2107 wrote:en dat betekend?The Venator wrote:
Denk ik.
Net als dartenCruelty wrote:carnavallen is topsport.
Had je je fiets nog terug gejat?Peperkoek wrote:Wat was het weer mooi, ohja vergeet nog haast: hahawujx nsjejeiif jsjeeie
Trusten
Haha mooi mantijntjuh120 wrote:Had je je fiets nog terug gejat?Peperkoek wrote:Wat was het weer mooi, ohja vergeet nog haast: hahawujx nsjejeiif jsjeeie
Trusten
krijgen we nog wat te lezen?SL8492 wrote:Mijn god wat was het afgelopen nacht briljantverdere details volgen morgen gr
Ik kwam er gister 1 tegen in een Minus Militia shirt. Maar hij zei dat hij geen fan wasDelt-A wrote:Iemand anders ook Minus Militanten gezien?
Ow lol zie dit nu pas, vergeten dat ik het zo getypt had. Kwam ik thuis paar dagen terug (berlijnse reis), hoorde ik dat het best groot nieuws geworden was. Daar dus toch langs gereden :OPeperkoek wrote:
Edit: ohja toen ik gister rond 1 door het dorp inreed langs dat water bij de kruidvat, waren daar allochtonen op elkaar aan t inmeppen, een van jullie ook gezien? Althans 5 allochtonen waren op 1 andere aan t inslaan leek t meer, en nee geen zin om daar tussen te springen.