Nu al buis
xf
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
ja
Last edited by Fuzzylogic on 04 Jan 2016 23:01, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Volgens mij hebben ze wat in je drankje gedaan.Fuzzylogic wrote:PFFICIERL KD BRT NLGBNIRT RRND BEHONNEN EN IK BEN SK KJTZAT
Geloofwaardig.Fuzzylogic wrote:PFFICIERL KD BRT NLGBNIRT RRND BEHONNEN EN IK BEN SK KJTZAT
Dat ging serieus niet expres.. 
Telefoontoetsenborden en carnaval zijn gewoon niet zo'n goede combinatie
Maar goed, pak weer aan en kater weggieten
Vermaak jullie allemaal vandaag!
Telefoontoetsenborden en carnaval zijn gewoon niet zo'n goede combinatie
Maar goed, pak weer aan en kater weggieten
Eerste avond zit er op en beviel goed, over ongeveer een uurtje weer bijtanken yay.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Goeie kater, over n half uurtje maar weer verder aan het bier. En dan straks de lichtjesoptocht meerijden. Morgen denk ik nog een klein katertje en dan maandag en dinsdag niet meer want dan is mn systeem er wel aan gewend.
-
AHardtraxx Elite
Di is bie normaal manfc
Jammer dat ik geen carnaval vier, anders had ik hier ook berichten kunnen plaatsen die maar 25 tot 50% leesbaar zijn zodat iedereen ziet dat ook ik mezelf klem zuip. Maar helaas kan dat niet. 
Lekker Hardtraxxen met Carnaval toch
Vanavond is het dan zover! Morgenmiddag lekker de optocht meelopen en savonds weer zuipen. Maandag en dinsdag tot ver in de middag uitbraken op bed en kun de avond weer zuipen. 
-
AHardtraxx Elite
Kk lompf
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Veel plezier vast op de Metworst maandag ochtendHard4Us wrote:Goeie kater, over n half uurtje maar weer verder aan het bier. En dan straks de lichtjesoptocht meerijden. Morgen denk ik nog een klein katertje en dan maandag en dinsdag niet meer want dan is mn systeem er wel aan gewend.
Wat was Breda weer gezellig, gelukkig ben ik weer heel thuis gekomen.
Godver wat een prachtdag gisteren
Nog wel met het zusje van een maat gezoend, kutzooi 
Zo de eerste optocht deze carnaval dus over een uurtje weer lekker verder zuipen
Zo de eerste optocht deze carnaval dus over een uurtje weer lekker verder zuipen
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Vanmiddag naar MOCP, podium zag er op zich wel al gaaf uit gister.
Dit dus, weinig carnaval in de RandstadJ oey wrote:Jammer dat ik geen carnaval vier, anders had ik hier ook berichten kunnen plaatsen die maar 25 tot 50% leesbaar zijn zodat iedereen ziet dat ook ik mezelf klem zuip. Maar helaas kan dat niet.
-
J
heerhugowaard heeft al helemaal niksFrenchkicks wrote:Dit dus, weinig carnaval in de RandstadJ oey wrote:Jammer dat ik geen carnaval vier, anders had ik hier ook berichten kunnen plaatsen die maar 25 tot 50% leesbaar zijn zodat iedereen ziet dat ook ik mezelf klem zuip. Maar helaas kan dat niet.
Dag 4/5, voel me nog aardig fucked up maar we gaan zo weer lekker maximaal tanken 
Goed je best doen.Fuzzylogic wrote:Dag 4/5, voel me nog aardig fucked up maar we gaan zo weer lekker maximaal tanken
Inb4: PFFICIERL KD BRT NLGBNIRT RRND BEHONNEN EN IK BEN SK KJTZAT
-
J
en dat betekend?The Venator wrote:
Inb4: PFFICIERL KD BRT NLGBNIRT RRND BEHONNEN EN IK BEN SK KJTZAT