Hahah dit is wel ongelooflijk dom jaHard4Us wrote:Toch maar carnaval gevierd wat dagen.
Was wel leuk, kan er weer n jaar of langer tegen.
Nog aangehouden door de politie met mn elektrische step, dom ook om daar mee naar n druk gebied te gaan. Gelukkig enkel een waarschuwing.
Oftewel dat ding alleen nog gebruiken voor achteraf weggetjes richting vrienden te gaan.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Volgens de wet durf ik het zo niet te zeggen.Martin Waus wrote:Hmm.. ja oke, maar in Duitsland zijn ze legaal bij wet. Daar valt die dus onder een vervoermiddel/voertuig
Hier is het illegaal om op een elektrische step te stappen, dus het kan hier misschien wel anders zijn dan
Ben er benieuwd naar omdat het mij niet uitmaakt dat ze hem in beslag nemen maar rijbewijs kwijt is wel zuur
Een vriend van me die bij de politie werkt zegt dat er nauwelijks op gehandhaafd word, tenzij druk gebied en in mijn geval carnaval. Als ze dan handhaven dan blijft het vaak bij de eerste keer bij 'n waarschuwing, de 2e keer zal het waarschijnlijk een inbeslagname zijn.
- zaterdag naar Platsspektakel in Echt
- zondag Mooswief ophangen in Maastricht
- maandag kroegentoch Valkenswaard en B-Front en Adaro in de Barcode
- dinsdag frühshoppe in Echt en pyjamabal bij Moustache, dan baar Mestreech om t Mooswief naar beneden halen
- woensdag haringhappen en boer zoekt vrouw terugkijken.
Jullie plannen?
- dinsdag frühshoppe in Echt en pyjamabal bij Moustache, dan baar Mestreech om t Mooswief naar beneden halen
Jullie plannen?
Morgenavond en zondag op pad in Geleen, zaterdag even ergens een optochtje kijken en maandag naar Beek (m'n oude hometown).
- Zaterdag optocht Aalst-Waalre kijken en daarna naar Valkenswaard
- Zondag optocht Valkenswaard kijken en daarna de kroeg in
- Maandag kroegentocht Valkenswaard en B-Front en Adaro in de Barcode
- Dinsdag naar Maastricht om het Maaswijf ofzo? naar beneden te halen
Nieuwe outfit komt volgend jaar wel weer, ik hergebruik outfits van eerdere jaren.
Edit: Ik moet eigenlijk Ballegat-Keiengat en Striepersgat zeggen
- Zondag optocht Valkenswaard kijken en daarna de kroeg in
- Maandag kroegentocht Valkenswaard en B-Front en Adaro in de Barcode
- Dinsdag naar Maastricht om het Maaswijf ofzo? naar beneden te halen
Nieuwe outfit komt volgend jaar wel weer, ik hergebruik outfits van eerdere jaren.
Edit: Ik moet eigenlijk Ballegat-Keiengat en Striepersgat zeggen
Zaterdag t/m dinsdag mijn hometown (Horst) in, en meelopen met de optocht daar zondag. Verder altijd wat te beleven hier dus komt helemaal goed 
Ik ga zelf vandaag & morgen gewoon de stad in (in Eindhoven), zaterdag alleen ff optocht kijken en laat ik t voor de rest schieten wegens de drukte. Gingen voorheen nog wel eens naar Karnaval Festival maar die laten we nu maar ff gaan. Zondag kroegentocht, maandag naar tilburg en dan is t wel weer mooi geweest 
wtfsamwisnie wrote:- zaterdag naar Platsspektakel in Echt
Jullie plannen?
Met UptempoSoldaat0411 frühshoppe in Echt en daarna als klap op de vuurpijl t Mooswief naar beneden halen denk ik
Zaterdag Roosendaal en zondag Prinsenbeek. Zin innnnnn en op maandag weer janken want ik moet altijd de dag na het weekend werken. 
Remi wrote:Zaterdag Roosendaal en zondag Prinsenbeek. Zin innnnnn
corneelwr wrote:Met UptempoSoldaat0411 frühshoppe in Echt en daarna als klap op de vuurpijl t Mooswief naar beneden halen denk ik
Wees welkom!
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Vrijdag, zondag en maandag Oeteldonk en zaterdag Roosendaal, het is weer zover
Slide in de DM dan om pilskes te klappen.ULTIMO wrote:Remi wrote:Zaterdag Roosendaal en zondag Prinsenbeek. Zin innnnnn
Praat ff Nederlands aub, stel gekken
Even mijn trouwe dorpsgenoten supporten. Vanaf morgen eraan
-
A
Zo, dat waren weer intense dagen. Ik heb het zwaar op het werk. 
Weer mooie dagen achter de rug!
Donderdag: Indegat en Kruikenstad
Vrijdag: Berghain
Zaterdag: Berghain
Zondag: Berghain
Nu randje psychose in trein naar huis
Donderdag: Indegat en Kruikenstad
Vrijdag: Berghain
Zaterdag: Berghain
Zondag: Berghain
Nu randje psychose in trein naar huis
Wat zul jij last van je reet hebbenUptempoSoldaat0411 wrote: Vrijdag: Berghain