Sow ofnie dan. Hoor het op dit moment liever onweren
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
https://nl.wikipedia.org/wiki/ToreadorJordi wrote:Wat de fuck is een toreador
Ik zag dat m'n broeder Wilbert Pigmans op Rebirth op gaat treden. Dabei.Remi wrote:Dit is het momentooooooo.
- Jordi oet Grunn.Jordi wrote:Wat de fuck is een toreador
moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Iedereen al hyped?????????????????????? Nog een weekje mensen!!!!
Ja hoor, op repeatPaultheone wrote:Iedereen al hyped?????????????????????? Nog een weekje mensen!!!!
Volgende week Zaterdag ben ik ff te zien op deze livestream voor de mensen die van wat hardstyle carnaval houden
.
(Weet eigenlijk niet zo goed hoe laat though)

(Weet eigenlijk niet zo goed hoe laat though)

Het is dat ik niet van streams hou maar ik kan jullie stijltje altijd wel waarderen. 
Er wordt hier door de lokale kroeg 2 dagen een livestream georganiseerd met muziek, tonproaten, quizjes en een biercantus, met mooie prijzen (vooral voor carnaval 2022) dus heb weer eens wat te doen in het weekend.
Het is maar een kwartiertje though waar we wat carnavalsbootlegs er doorheen rammen.Remi wrote:Het is dat ik niet van streams hou maar ik kan jullie stijltje altijd wel waarderen.
Last edited by Mark With A Tarrel on 14 Feb 2022 13:34, edited 1 time in total.
Remi wrote:Het is dat ik niet van carnaval hou maar ik kan jullie stijltje altijd wel waarderen.
Deze hebben het songwriter game wel uitgespeeld.
gaat RTM nog weekje zuipen met carnaval? zal 'm goed doen
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Poh dit worden 4 mooie dagen! Na een jaartje afwezigheid is dit top! Het weer ziet er ook goed uit!
Ik heb ook zin in Carnaval 2013!
Whoppaaa, hoe gaan we dit jaar verkleed?Delt-A wrote:Ik heb ook zin in Carnaval 2013!
Yes, zin in! Zaterdag in Roosendaal en zondag in Breda te vinden.
Vrijdag t/m maandag Valkenswaard, dinsdag Mestreech
Hebben jullie nog outfit-inspiratie? Iets met de actualiteiten vind ik altijd wel tof.
Zo hoorde ik mijn vriendin dat haar leidinggevende met z'n maten gaat als die Senegal-supporters van afgelopen WK. Ze zijn toevallig met 7, dus schilderen allemaal 1 letter van 'Senegal', pakken er een trommel bij, beetje dansen. Zulke dingen vind ik wel tof.
Of zoiets als:
Zo hoorde ik mijn vriendin dat haar leidinggevende met z'n maten gaat als die Senegal-supporters van afgelopen WK. Ze zijn toevallig met 7, dus schilderen allemaal 1 letter van 'Senegal', pakken er een trommel bij, beetje dansen. Zulke dingen vind ik wel tof.
Of zoiets als:
Ook een actrice, zangeres, topsporter of BN’er is altijd een goed idee. Wie vond jij het meest spraakmakend in de afgelopen tijd? Met een outfit die je hierop inspireert, draag je meteen een leuke ijsbreker voor in de kroeg.
Goldband, als stucadoor en dan een beetje snuiven, lijkt me wel wat.