Saint Marie du Mont ben ik van gaan houden, vooral voor S&D is die map geweldig.
Vond het eerst ook de kutste map.
Vond het eerst ook de kutste map.
Ik ben wel iemand die graag snel leveled, en voor het maximale level gaat. Zo ook alles gold te krijgen, en proberen zo veel mogelijk challenges te doen. Ik hou er van om dingen te grinden, en een doel te hebben terwijl ik level. Ik ren nog wel steeds alle kanten op, maar nu iets minder dolPommer wrote:Wat maakt het uit in welke prestige je zit, het gaat toch niet om hoe snel je zo hoog mogelijk komt?Gewoon lekker spelen denk ik altijd.
Doe ik daar juist wel, dat is de enige manier hoe ik hem nog te doen vind. Gewoon door die huizen rennen en die hoerencampers dood schieten.kegel77w wrote: Carentan begint me nu iets meer te liggen, en ren niet als een dolle stier meer door de map mensen te jagen
Normaal gesproken wel, maar nu met double exp zit ik veel in 24/7 carentan. War kan soms wel frustrerend zijn met o.a. Neptune waar jij als enige dat strand probeert te bestormen. Verder is t een gaaf idee, en kijk ook erg uit naar de eerste DLC map van War.Broken Balance wrote:Niemand die War doet?
Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.
Tja je weet toch altijd wel waar de campers zitten, ik loop bijna alleen maar rond en doordat ze steeds weer naar dezelfde plek gaan kun je ze gewoon keer op keer killen. Al kan het idd vrij irritant zijn als ze je letterlijk het hele potje door opwachten.RTM93 wrote:Gustav en dat schip vind ik de aids mappen van COD. Vieze vuile sniper campers zitten daar altijd in. Bah.
Flak is mijn favoriet.
Geen health regeneration? Wat speel je, hardcore? Standard game modes hebben gewoon health regeneration hoor.Indy wrote:Een punt waar ik me wel heel hard aan kan ergeren is dat er geen Health Regeneration is in WW2. Het spel heeft allemaal kleine maps en alles gaat super snel, maar het tempo wordt er zo hard uit gehaald omdat er geen health regeneration is. Erg jammer!
Speel het ook heel veel, jammer is wel dat er maar 3 maps voor zijn. Krijg vaak dezelfde map achter elkaarBroken Balance wrote:Niemand die War doet?
Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.
Major Howard geeft elke dag een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.RTM93 wrote:Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ?
Ik heb voor nu Gewehr staan, maar als ik dus wacht tot morgen kan het voor een ander wapen ? In dat geval wacht ik wel tot die smg.kegel77w wrote:Major Howard geeft elke een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.RTM93 wrote:Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ?
Klopt. Het wisselt wel steeds af, hierna komt een melee, daarna komt de GPMG, daarna weer melee, en als t goed is dan weer de Sten.RTM93 wrote:Ik heb voor nu Gewehr staan, maar als ik dus wacht tot morgen kan het voor een ander wapen ? In dat geval wacht ik wel tot die smg.kegel77w wrote:Major Howard geeft elke een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.RTM93 wrote:Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ?
Zou ik dan alleen niet met de gewehr doen. Krijg je toch nog hitmarkers mee.RTM93 wrote:Met zo'n semi automatic rifle in hardcore spelen. One shot killsmijn nieuwe favoriet om mijn kdr op te krikken.
Ook mijn favoriet. Heb nu pas mijn eerste gold skin wapen (BAR) in de rifle class. En probeer nu de m1a1. Nu 1ste prest. level 39 op 1d 9u playtime dus ik denk nog wel 2e prest. voor de 48u speeltijd grens.Pete wrote:Zou ik dan alleen niet met de gewehr doen. Krijg je toch nog hitmarkers mee.RTM93 wrote:Met zo'n semi automatic rifle in hardcore spelen. One shot killsmijn nieuwe favoriet om mijn kdr op te krikken.
Heb de rifles diamond nu en de fijnste semi auto vond ik met HC de m1a1 carbine