Pommer schreef:
Wat maakt het uit in welke prestige je zit, het gaat toch niet om hoe snel je zo hoog mogelijk komt?

Gewoon lekker spelen denk ik altijd.
kegel77w schreef:
Carentan begint me nu iets meer te liggen, en ren niet als een dolle stier meer door de map mensen te jagen
Doe ik daar juist wel, dat is de enige manier hoe ik hem nog te doen vind. Gewoon door die huizen rennen en die hoerencampers dood schieten.
Ik ben wel iemand die graag snel leveled, en voor het maximale level gaat. Zo ook alles gold te krijgen, en proberen zo veel mogelijk challenges te doen. Ik hou er van om dingen te grinden, en een doel te hebben terwijl ik level. Ik ren nog wel steeds alle kanten op, maar nu iets minder dol

. Ik kan niet langer dan 10 seconden op één plek blijven staan, dan verlies ik alle focus en verveel me ik me al.
Broken Balance schreef:
Niemand die War doet?

Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.
Normaal gesproken wel, maar nu met double exp zit ik veel in 24/7 carentan. War kan soms wel frustrerend zijn met o.a. Neptune waar jij als enige dat strand probeert te bestormen. Verder is t een gaaf idee, en kijk ook erg uit naar de eerste DLC map van War.