Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wat is jouw favoriete Call of Duty game?
Call of Duty 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - United Offense 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Finest Hour 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty 2 10%  10%  [ 8 ]
Call of Duty 2 - Big Red One 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty 3 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty 4 - Modern Warfare 21%  21%  [ 16 ]
Call of Duty - World At War 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - World At War Zombies 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - Modern Warfare 2 31%  31%  [ 24 ]
Call of Duty - Black Ops 10%  10%  [ 8 ]
Call of Duty - Modern Warfare 3 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Black Ops 2 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - Ghosts 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Advanced Warfare 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - Black Ops 3 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty - Infinite Warfare 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - WW2 5%  5%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saint Marie du Mont ben ik van gaan houden, vooral voor S&D is die map geweldig.
Vond het eerst ook de kutste map.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja voor S&D kan ik het me wel voorstellen idd, maar ik doe eigenlijk alleen TD en soms Domination.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niemand die War doet? :P

Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind London Docks en Saint Marie Du Mont juist een van de chillere maps. Lekker rushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Gustav en dat schip vind ik de aids mappen van COD. Vieze vuile sniper campers zitten daar altijd in. Bah.
Flak is mijn favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat maakt het uit in welke prestige je zit, het gaat toch niet om hoe snel je zo hoog mogelijk komt? :P Gewoon lekker spelen denk ik altijd.

kegel77w schreef:
Carentan begint me nu iets meer te liggen, en ren niet als een dolle stier meer door de map mensen te jagen


Doe ik daar juist wel, dat is de enige manier hoe ik hem nog te doen vind. Gewoon door die huizen rennen en die hoerencampers dood schieten.


Ik ben wel iemand die graag snel leveled, en voor het maximale level gaat. Zo ook alles gold te krijgen, en proberen zo veel mogelijk challenges te doen. Ik hou er van om dingen te grinden, en een doel te hebben terwijl ik level. Ik ren nog wel steeds alle kanten op, maar nu iets minder dol :x. Ik kan niet langer dan 10 seconden op één plek blijven staan, dan verlies ik alle focus en verveel me ik me al.

Broken Balance schreef:
Niemand die War doet? :P

Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.


Normaal gesproken wel, maar nu met double exp zit ik veel in 24/7 carentan. War kan soms wel frustrerend zijn met o.a. Neptune waar jij als enige dat strand probeert te bestormen. Verder is t een gaaf idee, en kijk ook erg uit naar de eerste DLC map van War.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Godver. Net zo fijn potje ranked. Gaat de server dood..
Jee heb je ook nog een lock op ranked voor 10 minuten en een extra loss.. Echt niet mijn dag vandaag op cod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 01:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gustav en dat schip vind ik de aids mappen van COD. Vieze vuile sniper campers zitten daar altijd in. Bah.
Flak is mijn favoriet.
Tja je weet toch altijd wel waar de campers zitten, ik loop bijna alleen maar rond en doordat ze steeds weer naar dezelfde plek gaan kun je ze gewoon keer op keer killen. Al kan het idd vrij irritant zijn als ze je letterlijk het hele potje door opwachten.

Hoop wel dat er gauw wat nieuwe (diversere) maps bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een punt waar ik me wel heel hard aan kan ergeren is dat er geen Health Regeneration is in WW2. Het spel heeft allemaal kleine maps en alles gaat super snel, maar het tempo wordt er zo hard uit gehaald omdat er geen health regeneration is. Erg jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Een punt waar ik me wel heel hard aan kan ergeren is dat er geen Health Regeneration is in WW2. Het spel heeft allemaal kleine maps en alles gaat super snel, maar het tempo wordt er zo hard uit gehaald omdat er geen health regeneration is. Erg jammer! :(


Geen health regeneration? Wat speel je, hardcore? Standard game modes hebben gewoon health regeneration hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel gewoon regular. Het duurt serieus soms 10 seconden voor je weer helemaal hersteld bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is wel health regeneration, alleen duurt het best lang vergeleken met andere COD edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind t wel meevallen opzich, niet echt op gelet. Meestal krijg ik de kans niet om te regeneraten want ben toch meteen dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niemand die War doet? :P

Vind het persoonlijk enorm vermakelijk.


Speel het ook heel veel, jammer is wel dat er maar 3 maps voor zijn. Krijg vaak dezelfde map achter elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ? :$


Major Howard geeft elke dag een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
RTM93 schreef:
Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ? :$


Major Howard geeft elke een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.

Ik heb voor nu Gewehr staan, maar als ik dus wacht tot morgen kan het voor een ander wapen ? In dat geval wacht ik wel tot die smg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
kegel77w schreef:
RTM93 schreef:
Ik zag gisteren iemand spelen met nieuwere wapens en ik zag ze ook staan bij mijn soldier alleen waren ze voor mij niet beschikbaar, en nu zie ik ze niet meer terug bij mijn loadout opties.. Heb ik iets gemist ? :$


Major Howard geeft elke een speciale daily, de onderste. Voor de Sten, GPMG en Gewehr moet je 50 games spelen. En voor de melee's 35 per. Dus je moet genoeg games spelen haha. Kunt er maar 1 tegelijk activeren. De Sten is het beste vind ik.

Ik heb voor nu Gewehr staan, maar als ik dus wacht tot morgen kan het voor een ander wapen ? In dat geval wacht ik wel tot die smg.


Klopt. Het wisselt wel steeds af, hierna komt een melee, daarna komt de GPMG, daarna weer melee, en als t goed is dan weer de Sten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heb inmiddels Gewehr vrijgespeeld en de Sten staat aan. Kwam er ook laatst pas achter dat die orders niet vervallen na een bepaalde tijd wanneer je ze hebt geactiveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Met zo'n semi automatic rifle in hardcore spelen. One shot kills :loving: mijn nieuwe favoriet om mijn kdr op te krikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Met zo'n semi automatic rifle in hardcore spelen. One shot kills :loving: mijn nieuwe favoriet om mijn kdr op te krikken.

Zou ik dan alleen niet met de gewehr doen. Krijg je toch nog hitmarkers mee.
Heb de rifles diamond nu en de fijnste semi auto vond ik met HC de m1a1 carbine
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
RTM93 schreef:
Met zo'n semi automatic rifle in hardcore spelen. One shot kills :loving: mijn nieuwe favoriet om mijn kdr op te krikken.

Zou ik dan alleen niet met de gewehr doen. Krijg je toch nog hitmarkers mee.
Heb de rifles diamond nu en de fijnste semi auto vond ik met HC de m1a1 carbine

Ook mijn favoriet. Heb nu pas mijn eerste gold skin wapen (BAR) in de rifle class. En probeer nu de m1a1. Nu 1ste prest. level 39 op 1d 9u playtime dus ik denk nog wel 2e prest. voor de 48u speeltijd grens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 03:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Speel voornamelijk met stg na een tijdje de bar te hebben geprobeerd. (vind ik overigens ook geen slecht wapen)
Maar waar ik met de bar 20-16 gemiddeld haal, speel ik met de stg toch gauw 22-6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje interesse verloren in cod. T is allemaal zo t zelfde nu. Ben inmiddels 2e prestige lvl 41 maar t verveelt snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Januari/Februari 3 nieuwe maps: Parijs, Praag en een Nazi bunker. Ben benieuwd of ik er dan idd ook nog niet klaar mee ben. Vooralsnog valt het me allerzins mee eigenlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic