Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Wat is jouw favoriete Call of Duty game?
Call of Duty 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - United Offense 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Finest Hour 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty 2 10%  10%  [ 8 ]
Call of Duty 2 - Big Red One 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty 3 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty 4 - Modern Warfare 21%  21%  [ 16 ]
Call of Duty - World At War 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - World At War Zombies 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - Modern Warfare 2 31%  31%  [ 24 ]
Call of Duty - Black Ops 10%  10%  [ 8 ]
Call of Duty - Modern Warfare 3 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Black Ops 2 4%  4%  [ 3 ]
Call of Duty - Ghosts 3%  3%  [ 2 ]
Call of Duty - Advanced Warfare 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - Black Ops 3 1%  1%  [ 1 ]
Call of Duty - Infinite Warfare 0%  0%  [ 0 ]
Call of Duty - WW2 5%  5%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Citaat:
The first 2XP Playlist for Winter Siege begins on Friday - 2XP Winter Carentan Map 24/7 Moshpit (TDM, DOM, HP, KC)! #CoDWW2 #CoDWWII

We can't wait to try out Winter Carentan with Double XP for the first time!


Aldus COD op Twitter. Ben benieuwd naar de nieuwe gratis map! :thumbsup:


Winter Carentan gaat, als ik het goed heb, terug weg nadat het event gedaan is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa klopt, wel begrijpelijk. Hier een overzicht van alles wat er deze vier weken gaat gebeuren


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij wordt pc weer buiten gesloten.. Merk er nog niks van die double exp op cata
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Volgens mij wordt pc weer buiten gesloten.. Merk er nog niks van die double exp op cata


Heb de update hier een half uur geleden binnen gekregen. Het duurde inderdaad wat langer vergeleken met de console varianten maar zo zit COD tegenwoordig in elkaar. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Volgens mij wordt pc weer buiten gesloten.. Merk er nog niks van die double exp op cata


Heb de update hier een half uur geleden binnen gekregen. Het duurde inderdaad wat langer vergeleken met de console varianten maar zo zit COD tegenwoordig in elkaar. :/

Ben net half u geleden maar gestopt. Ik ga bier drinke. Zie cod morgen wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net eerste prestige gehaald op ww2, zeer tevreden over de game! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Volgens mij wordt pc weer buiten gesloten.. Merk er nog niks van die double exp op cata


Heb de update hier een half uur geleden binnen gekregen. Het duurde inderdaad wat langer vergeleken met de console varianten maar zo zit COD tegenwoordig in elkaar. :/

Nee joh, double xp playlist was er pas om iets voor 8 bij mij op ps4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MW3 het meeste plezier aan gehad, was daar ook veruit het beste in. Vind WW2 ook een meer dan prima spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van Winter Carentan? Vind het persoonlijk echt een kut map :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat vinden jullie van Winter Carentan? Vind het persoonlijk echt een kut map :x

Was op het begin wel even leuk maar ik vind het nu echt vreselijk. Alleen maar campen campen campen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat vinden jullie van Winter Carentan? Vind het persoonlijk echt een kut map :x

Vind hem erg leuk, maar niet voor TDM. Ik vind het een geweldige Search & Destroy map.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Indy schreef:
Wat vinden jullie van Winter Carentan? Vind het persoonlijk echt een kut map :x

Was op het begin wel even leuk maar ik vind het nu echt vreselijk. Alleen maar campen campen campen.


Idd, word niet goed van iedereen in huisjes en achter ramen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat vinden jullie van Winter Carentan? Vind het persoonlijk echt een kut map :x


Het word met de dag kutter. Line of Sight naar de spawns zijn te open, met te veel dekking uit die kut ramen idd. En ik houd niet van Objective game modes omdat t totaal niet rewarding is, en je meestal als enige bent die er mee bezig is. Maar voor Kill Confirmed/TDM zijn er weer te veel campers om een snelle game te hebben. Speel zelf liever Hardcore TDM, maar de double exp is wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Domination is nog geinig, maar die MG42 en dat raam naar de spawn is moeilijk vervelend.

Ik blijf bij gewone Domination en War.

Also, even alle rare supply drops die ik had van potjes blijkbaar even geopend. Drie epic wapens :lol:
Red Baron STG 44, Blade MG 15 en de Righteous Type 100.

Die STG speelt moeilijk fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb nog steeds een supply voor bar en type 100 nodig ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 21:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind Carentan wel mooi gemaakt, maar echt fijn is ie niet nee. Ik ben trouwens best wel ziek met sniperen nu, net nog 2 potjes 24/10 en 26/11, gvd genieten als het zo lekker loopt.

Even wat anders: Ik zie wel eens wapens met een soort lens sight met wit vierkantje erop, iemand een idee hoe ik die krijg? Wapens prestigen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vind Carentan wel mooi gemaakt, maar echt fijn is ie niet nee. Ik ben trouwens best wel ziek met sniperen nu, net nog 2 potjes 24/10 en 26/11, gvd genieten als het zo lekker loopt.

Even wat anders: Ik zie wel eens wapens met een soort lens sight met wit vierkantje erop, iemand een idee hoe ik die krijg? Wapens prestigen ofzo?

reticle kills als ik me niet vergis. Basis is een stip en hoe meer kills je met een wapen hebt waarop je die reticle hebt gezet hoe meer variaties hierop kan unlocken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin t snipen ook aardig in de smiezen te krijgen. Heerlijk idd als het goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ook. En ik was altijd super slecht met snipers.. Maar die ranked.. Oei.. 1ste potje MVP en 2e potje komen we met capture the flag 2-0 achter en dan leaven er 2 man. Gevolg : spawn camped. 3 kills 40 death... Kon niets anders dan spawnen en weer dood geschoten worden.. En de spawn bleef het zelfde... Bedroevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Carentan. Hou er echt niet van . Speel vooral veel hardcore , maar in die playlist echt alleen nog maar TDM gehad . Volgens mij is het gebugged. In cod4 nooit een hekel gehad aan Chinatown maar speelde toen gigantisch veel s&d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even met flink wat tegenzin 2XP Carentan gespeeld zodat ik 4e Prestige kon worden, maar die map ga ik dus nooit van m'n leven meer spelen, haha. Alleen maar campers met veel te veel huisjes. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb echt totaal geen carentan gespeeld. Heb miss 2 potjes gedaan daarna meteen weer gestopt. Wat n kut map, t spel moet ook nog leuk blijven dus ga niet persee voor de 2xp spelen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pff 4e prestige alweer. Ik moet nog gewoon 2e halen. Heb dan natuurlijk ook maar 1d 7u speeltijd. Kon ik maar meer spelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren 6de prestige in gegaan :$. Carentan begint me nu iets meer te liggen, en ren niet als een dolle stier meer door de map mensen te jagen. 1ste launcher ook gold nu, en de Sten en Gewehr ook unlocked. Alleen de GPMG, en de melees nog, dan heb ik alle winter siege wapens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit in welke prestige je zit, het gaat toch niet om hoe snel je zo hoog mogelijk komt? :P Gewoon lekker spelen denk ik altijd.

kegel77w schreef:
Carentan begint me nu iets meer te liggen, en ren niet als een dolle stier meer door de map mensen te jagen

Doe ik daar juist wel, dat is de enige manier hoe ik hem nog te doen vind. Gewoon door die huizen rennen en die hoerencampers dood schieten.

Ik vind overigens Saint Marie du Mont en London Docks nog kutter dan Carentan. Vooral bij die eerste leave ik 9 vd 10 keer gewoon. Favorieten zijn USS Texas, Gustav Cannon en Ardennes Forrest. Rondrennen met je Kar98 :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic