Jammer, had het willen zien. Net zoals City tegen Arsenal, wel leuk ff te kijken.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jippie, anderhalf uur naar Aad de Mos luisteren
Nog mensen die vanavond voor de buis hangen?
Zo eerst Udinese - Juventus
Bumperdebump
Nog mensen die vanavond Man City - Liverpool kijken?
Nog mensen die vanavond Man City - Liverpool kijken?
Ja heb het aanstaan, ben benieuwd 
Go citywootum wrote:Ja heb het aanstaan, ben benieuwd
Niks go cityStokbrood wrote:Go citywootum wrote:Ja heb het aanstaan, ben benieuwd
Die had ie wel kunnen hebben inderdaad.
@Stokbrood
Van de week ook zo genoten van Sunderland - City?
@Stokbrood
Van de week ook zo genoten van Sunderland - City?
hhaha! Liverpool zo lang bezig om de vrije trap te nemen, en dan vervolgens recht in de muur 
helaas geen voetbal kunnen kijken toen
Ik moet meestal werken op zaterdag
helaas geen voetbal kunnen kijken toen
Was zondag hoor, volgens mij.Stokbrood wrote:hhaha! Liverpool zo lang bezig om de vrije trap te nemen, en dan vervolgens recht in de muur
helaas geen voetbal kunnen kijken toenIk moet meestal werken op zaterdag
Nondeju hij kopt em aardig in
toen lag ik in een comaPommer wrote:Was zondag hoor, volgens mij.Stokbrood wrote:hhaha! Liverpool zo lang bezig om de vrije trap te nemen, en dan vervolgens recht in de muur
helaas geen voetbal kunnen kijken toenIk moet meestal werken op zaterdag
Nondeju hij kopt em aardig in
Hoe kun je nou voor die 2 clubs zijn, die kopen succes
Ik heb zelf een zwak voor Tottenham & Liverpool, al geven die natuurlijk ook meer dan genoeg uit. Vind al die traditionele clubs in Engeland als Everton, West Ham United, Newcastle United etc. ook altijd mooi om te zien. Met Man Utd heb ik helemaal niks.
Ik heb zelf een zwak voor Tottenham & Liverpool, al geven die natuurlijk ook meer dan genoeg uit. Vind al die traditionele clubs in Engeland als Everton, West Ham United, Newcastle United etc. ook altijd mooi om te zien. Met Man Utd heb ik helemaal niks.
Elke club koopt. De één meer, omdat die het geld hebben. Als Tottenham het geld had, kochten ze ook van alles. Vind het zo makkelijk om die clubs omlaag te praten.Pommer wrote:Hoe kun je nou voor die 2 clubs zijn, die kopen succes![]()
Chelsea kocht alleen de eerste paar seizoenen stevig in. nu staat er al jaren een vaste kern waar soms wat bijgekocht wordt. Nu moeten ze nog een creatieve middenvelder koper.
En City vind ik gewoon grappig, omdat iedereen ze haat voor het geld, maar ze laten het wel zien in de competitie.
Man Utd is mijn club uit engeland, komt uit de tijd dat Stam en Van Nistelrooy er nog speelde. Maar vind het ook erg gaaf om naar Newcastle, Tottenham en Swansea (dit jaar) etc te kijken. Met Chelsea en City heb ik dus werkelijk niks.
Vanavond helemaal nergensDaveytl wrote:Waar is de samenvatting te zien?
Komt vandaag niet hoor?Project 141 wrote:Nee Match of the Day 2
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/overig_en/
hedde gij niet goed gezienProject 141 wrote:Zou toch zweren dat ik zondag er een aankondiging voor zag
Hihi ik zie nu net dat Real achter staat tegen Malaga met 0-1 
Staat niet bij mij in de TV gids (online), maar ik zal hem toch maar even opzettenProject 141 wrote:Uhh volgens mij wel hoorSteffnov wrote:Vanavond helemaal nergensDaveytl wrote:Waar is de samenvatting te zien?Vanavond ergens op BBC2 ofzo? 11 uur dacht ik
Hihi 2-0 inmiddels achterEl Mare wrote:Hihi ik zie nu net dat Real achter staat tegen Malaga met 0-1