real - racing 2-1
kenhetniet bakircioglu
kenhetniet bakircioglu
boeit dat watPommer wrote:nog mensen Chelsea aant kijken?
nee wil voetbalfans zien, gaat over apeldoornPommer wrote:jah beetje over de wedstrijd lullen
Ik had het ook gekeken als ik niet moest trainen, haha, probeer zelfs de mindere wedstrijden te volgen. Laatste weken toch wel gemiddeld 5 per week live gezien.Pommer wrote:haha oke, ik kijk wel weer alleen
ja zag het ook, kaarten vergeten dus. dat kon toch alleen in nederland :')flevoboys wrote:Leuk voor Heitinga dat hij z'n 1e goal gemaakt heeft.
Grappig moment trouwens in die wedstrijd. Die scheids wil een speler van Birmingham City een gele kaart geven, maar hij heb geen gele kaart in z'n hand. Alsof het een ontzichtbare gele kaart was.
Was dat in Nederland ook gebeurd dan? Kan ik me niet herinneren.djpatt wrote:ja zag het ook, kaarten vergeten dus. dat kon toch alleen in nederland :')flevoboys wrote:Leuk voor Heitinga dat hij z'n 1e goal gemaakt heeft.
Grappig moment trouwens in die wedstrijd. Die scheids wil een speler van Birmingham City een gele kaart geven, maar hij heb geen gele kaart in z'n hand. Alsof het een ontzichtbare gele kaart was.
was een uitspraak van rene van der gijpflevoboys wrote:Was dat in Nederland ook gebeurd dan? Kan ik me niet herinneren.djpatt wrote:ja zag het ook, kaarten vergeten dus. dat kon toch alleen in nederland :')flevoboys wrote:Leuk voor Heitinga dat hij z'n 1e goal gemaakt heeft.
Ludiek bod op Messi kost preses amateurclub schorsing
Wat bedoeld was als een grap, eindigde in een schorsing voor een half jaar. Cédric Enjolras moest boeten voor zijn ludieke poging Lionel Messi naar de Franse amateurclub FC Borne te halen.
Na een avondje stappen met vrienden droomde Enjolras van een transfer van de Barcelona-vedette Messi naar zijn club uit Borne, een dorp van zo'n vierhonderd inwoners. De onbezoldigde voorzitter voegde de daad bij het woord, en diende een aanvraag in bij de Franse bond voor de formele overdracht van Barcelona aan FC Borne.
De Franse bond kon de grap minder waarderen en liet dat blijken uit de straf voor de Enjolras voor al het noodzakelijke papierwerk. Hij mag het komende half jaar als speler noch als voorzitter zijn club dienen. 'We hebben niet dezelfde humor', zei Enjolras, die geen beroep aantekent. 'Het is jammer voor mijn club. De komende maanden sta ik aan de rand van het veld achter het hek.'
da hoort niePommer wrote:Haha geweldig die laatste 10 minuten, ze werden helemaal gek bij Lazio, die Radu loopt gewoon voordat de vrije trap werd genomen naar Simplicio toe en geeft hem een kopstoot
Maar da ken weldjpatt wrote:da hoort niePommer wrote:Haha geweldig die laatste 10 minuten, ze werden helemaal gek bij Lazio, die Radu loopt gewoon voordat de vrije trap werd genomen naar Simplicio toe en geeft hem een kopstoot