Welke wedstrijd keek jij dan? Geweldig tempo hele wedstrijd en veel strijd.Andromeda wrote:Manchester United - Liverpool ... waar de fuck kijk ik naar. Wat een baggerwedstrijd.
Depay raakt ook geen knikker en die Benteke is zwaar overschat. 46.5 miljoen, man, man, man wat een drama dat aankoopbeleid van Liverpool.
Ennnn dan scoort Benteke ineens een schitterende omhaal.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dit schreef ik de eerste helft en die was tamelijk kut. Geen tempo, geen passie, geen strijd, geen kansen.chas1n wrote:Welke wedstrijd keek jij dan? Geweldig tempo hele wedstrijd en veel strijd.Andromeda wrote:Manchester United - Liverpool ... waar de fuck kijk ik naar. Wat een baggerwedstrijd.
Depay raakt ook geen knikker en die Benteke is zwaar overschat. 46.5 miljoen, man, man, man wat een drama dat aankoopbeleid van Liverpool.
Ennnn dan scoort Benteke ineens een schitterende omhaal.
https://gyazo.com/6c45eabbfec57b3046a9dd35fb690926
Ik weet het niet zeker, maar dit zou zo maar even een record kunnen zijn
Ik weet het niet zeker, maar dit zou zo maar even een record kunnen zijn
Net op fox die 5de goal terug gekeken, dat commentaar is echt geniaal

'IK GA STAAN ER GAAT WATER OVER ME BROEK HET MAAKT ME NIKS UIT'

'IK GA STAAN ER GAAT WATER OVER ME BROEK HET MAAKT ME NIKS UIT'
Goal 3,4 en 5 zijn echt super. De eerste twee zijn eerlijk gezegd best mazzel. Maar inderdaad 5 in zo'n korte tijd als invaller, hoe verzin je het
.
Wat een fenomeen. Vooral die vijfde goal zeg, bi-zar. 
Mag hopen dat je 2 ipv 3 bedoelt. Vond die derde nou niet bepaald superBroken Balance wrote:Goal 3,4 en 5 zijn echt super. De eerste twee zijn eerlijk gezegd best mazzel. Maar inderdaad 5 in zo'n korte tijd als invaller, hoe verzin je het.
Ohja ik haalde twee door elkaar. 1 en 3.Faalhaas wrote:Mag hopen dat je 2 ipv 3 bedoelt. Vond die derde nou niet bepaald superBroken Balance wrote:Goal 3,4 en 5 zijn echt super. De eerste twee zijn eerlijk gezegd best mazzel. Maar inderdaad 5 in zo'n korte tijd als invaller, hoe verzin je het.
Bij 3 schiet ie eerst op de paal, dan tegen de keeper en beide keren komt de bal weer perfect voor m neer en dan pas schiet hij hem er in nadat Dante een veel te traag reactie vermogen heeft om voor de bal te gaan staan.
Bij de eerste schrok hij van de bal leek wel en kon hem net aan nog er in tikken, ook verdediging die hem compleet liet lopen.
Die 4 en 5 zijn echt nice, geweldige volleys. Vooral 5 dan, snoeihard in de kruising, alsof het niks is doet ie het ook. Die kop van Pep is ook geniaal na die 5e goal.
Maarja, Bayern
Zo jammer dat hij alleen uit de verf komt als Ribery en Robben niet meedoen, aangezien die 2 altijd naar binnen snijden, waardoor een pure nr9 niet zo goed uit de voeten komt. Dat is tegenwoordig een beetje het probleem met buitenspelers, de echte buitenspelers die buitenom gaan en dus een goede voorzet kunnen geven komt het rendement van een echte nr9 veel meer naar voren.
-
AHardtraxx Elite
Lewan 
Barca even een flinke oorwassing. 
Mooi tochchas1n wrote:Barca even een flinke oorwassing.
Tsja zulke wedstrijden heb je er wel eens tussenchas1n wrote:Barca even een flinke oorwassing.
Real vond ik in de eerste helft voornamelijk erg sterk. Athletic had ik echt veel meer van verwacht en zeker tegen Real, maar dat viel echt vies tegen. Real werd in de 2e helft wel echt heel zwak, maar dat kwam ook mede door Athletic dus. Real was niet scherp en daar kwam die 1-1 ook uit. En na de 1-2 was het verzet wel geslagen helaas
Heb enkel de 2e helft gezien en daarin vond ik Bilbao inderdaad niet onderdoen voor Madrid.Unknown wrote:Tsja zulke wedstrijden heb je er wel eens tussenchas1n wrote:Barca even een flinke oorwassing.![]()
Real vond ik in de eerste helft voornamelijk erg sterk. Athletic had ik echt veel meer van verwacht en zeker tegen Real, maar dat viel echt vies tegen. Real werd in de 2e helft wel echt heel zwak, maar dat kwam ook mede door Athletic dus. Real was niet scherp en daar kwam die 1-1 ook uit. En na de 1-2 was het verzet wel geslagen helaas
Heeft er iemand trouwens een verklaring voor die 13/15 van celta vigo opeens?
Waren vorig jaar ook al goed bezig met goeie spelers als Nolito en Aspas, die lijn trekken ze door blijkbaar. Maar het was vroeger ook al een topclub in Spanje, volgens mij nog tegen Ajax gespeeld in de CL.
-
AHardtraxx Elite
Man City in 450 minuten zonder Nicolás Otamendi: 0 tegengoals.
Man City in 180 minuten met Nicolás Otamendi: 6 tegengoals.
45 miljoen ...
Man City in 180 minuten met Nicolás Otamendi: 6 tegengoals.
45 miljoen ...
-
AHardtraxx Elite
Voor de mensen die zich vervelen Napoli - Juventus om 20:45 op Eurosport 1.
Als verrassing voor men verjaardag dit weekend naar Real Madrid - Malaga geweest
Niet de beste match gezien hoewel het er voor een 0-0 nog mee door kon. Maar jezus dat stadion man
Zoals verwacht minder sfeer dan in een Duits stadion, maar gewoon die infrastructuur. Wij zaten helemaal bovenin op de goedkoopste plekken, en nog steeds een geweldig zicht op het spel
Staat volgens mij ook wel bekend als een stadion met geweldig uitzicht overal waar je zit.
Atletico - Real
Pro-Atletico hier 
Atletiiiiiiii
Tsjonge jonge jonge Real... 
Atletiiiiiiii
-
AHardtraxx Elite
Mooie mini-docu over Paulo Dybala. Alleen een beetje jammer van de matige ondertiteling.
-
AHardtraxx Elite
Mooi verhaal over Martin De Roon bij Atalanta (ex-Heerenveen):
http://www.vi.nl/premium-kennismaking/m ... alie-1.htm
http://www.vi.nl/premium-kennismaking/m ... alie-1.htm