mooie goal van Cassano 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha Casillas na 2 minuten rode kaart. 
nice, inter ook 1-0 achter das minderkatamaran wrote:Haha Casillas na 2 minuten rode kaart.
Ik neem aan dat jullie de belgische competitie niet echt interesseert (kan ik goed begrijpen)
Desondanks: Anderlecht mag ons danken dat wij hun nog geen vrijgeleide naar de titel geven
Standard mag weer eens een jaartje (zijn we weer vertrokken voor 25jaar?) brommen in POII
Nu hopen dat Ajax een goeie dag heeft en Anderlecht klopt!
Forza Racing!
Desondanks: Anderlecht mag ons danken dat wij hun nog geen vrijgeleide naar de titel geven
Standard mag weer eens een jaartje (zijn we weer vertrokken voor 25jaar?) brommen in POII
Forza Racing!
Als belg voor een buitenlandse ploeg stemmen?Berunda wrote:Ik neem aan dat jullie de belgische competitie niet echt interesseert (kan ik goed begrijpen)
Desondanks: Anderlecht mag ons danken dat wij hun nog geen vrijgeleide naar de titel geven![]()
Standard mag weer eens een jaartje (zijn we weer vertrokken voor 25jaar?) brommen in POII![]()
Forza Racing!
Ik beschouw mezelf als Limburger, dus dat maakt het makkelijker
Ik ben een trouwe supporter en heb totaal niets met de andere clubs hier in dit land. Dus, duimen voor de Nederlanders 
Pracht goal van Rooney!
Heb zin in CL deze week!
Heb zin in CL deze week!
Parvuz wrote:Pracht goal van Rooney!![]()
Heb zin in CL deze week!
hebben ze nou 2 commentatoren bij Fulham - Chelsea 
Echt balen dat vanavond geen live CL is, snap er niets van. Hoop niet dat dit zo blijft, ik kan niet leven op 1 CL wedstrijd per week.
Dan maar op laptop kijken.
Dan maar op laptop kijken.
oh bij sport 1 staat wel gewoon CL programmering gelukkig, Milan - Spurs 
Haha dat hebben we hier dus niet. Gvd.Pommer wrote:oh bij sport 1 staat wel gewoon CL programmering gelukkig, Milan - Spurs
ik gelukkig beneden, veel grotere tv dan die op me kamer
en me moeder jaag ik wel weg als er voetbal is
mijn tv is groter dan beneePommer wrote:ik gelukkig beneden, veel grotere tv dan die op me kamer![]()
Ik zit klaar voor de wedstrijd!
Voor de gene die het willen zien, maar geen Sport 1 hebben:
http://livetv.ru/webplayer.php?t=zonein ... 35&lang=en
engels commentaar!
http://livetv.ru/webplayer.php?t=zonein ... 35&lang=en
engels commentaar!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Heerlijk die Russische streams! 
Is engelsRamirez wrote:Heerlijk die Russische streams!
komt het uberhaubt wel op nederland 1 2 of 3 ?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat zie en hoor ik!katamaran wrote:Is engelsRamirez wrote:Heerlijk die Russische streams!
geloof het niet, alleen morgen volgens mijdjpatt wrote:komt het uberhaubt wel op nederland 1 2 of 3 ?
Pommer wrote:geloof het niet, alleen morgen volgens mijdjpatt wrote:komt het uberhaubt wel op nederland 1 2 of 3 ?
haha lameee, gelukkig ben ik voorbereid