Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:51 
 
Artiest

kan gebeuren he, van Bommel is een uiterst sterke speler en speelt op het randje en komt af en toe dan gewoon net te laat.
Ja 2 keer net te laat en je hebt 2 keer geel en mag je douchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
kan gebeuren he, van Bommel is een uiterst sterke speler en speelt op het randje en komt af en toe dan gewoon net te laat.
Ja 2 keer net te laat en je hebt 2 keer geel en mag je douchen.

2e gele kaart was heeeeel makkelijk gegeven, beetje jammer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inter 2-0 achter tegen Palermo, leuk team dat Palermo, ook een leuke wedstrijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Van Bommel meteen al rood in ze 2e wedstrijd voor Milan :lol:

Hij is de oude weer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Inter 2-0 achter tegen Palermo, leuk team dat Palermo, ook een leuke wedstrijd :)

Tune net in, direct Pazzini 2-2. Machtige kopper is dat toch, niet groot van stuk, maar springkracht plus een goede timing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

uiteindelijk 3-2 voor Inter :D
hele lekkere wedstrijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
uiteindelijk 3-2 voor Inter :D
hele lekkere wedstrijd :worship:

Inter is wel een stuk minder dan vorig jaar, trainerswissel heeft daar natuurlijk mee te maken. Het is dat Inter nog kwalitatief hele goede spelers heeft, Eto'o blijft gewoon een van de beste spitsen ooit. Kampioen zie ik ze dit jaar niet worden!

Btw: zag laatst deze actie weer op TV, als die zat was het gewoon de mooiste goal ooit. Mooier maak je ze niet, en ik overdrijf niet. Jammer, 10 cm omlaag en het was gebeurt! Actie @ ongeveer 5.50


Pauleta is trouwens toch een meester in het spits zijn, jammer dat het niet verder kwam als PSG. Hij was in zijn tijd wel een van de beste spitsen op de wereld, hij kon alles. Koppend sterk, heerlijke traptechniek, technisch was het ook zeker in orde, echte teamspeler en nooit vervelende dingen uitgehaald. Maar misschien ook wel beter dat hij niet verder is gegaan dan PSG, een clubman is het mooiste wat er is. Wel zonde dat hij zijn ongekende klasse niet veel op het hoogste niveau (CL) heeft kunnen laten zien. Ook voor Portugal heeft hij zat gescoord, zeer ondergewaardeerde speler is het als je het mij vraagt. Ik denk dat er zat voetbalkenners zijn die hem vergeten als je het hebt over wereldspitsen.
Kijk het hele filmpje is, dit zijn zomaar wat goals van zijn tijd bij PSG (2003-2008) Zijn cijfers van het betaald voetbal (clubs) voor hem: 398 wedstrijden. 204 doelpunten, geniaal. En bij Portugal: 88 wedstrijden, 47 goals. Dat zijn pas cijfers waar je mee thuis kan komen. Plus dat hij viervoudig topscorer in Frankrijk is, en hij was topscorer van de kwalificatiewedstrijden in heel de wereld voor het WK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet hij goed dat hakje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiste is dat hij blijft staan, ziet er focking knap uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Mooiste is dat hij blijft staan, ziet er focking knap uit. :D

Hij blijft stoer staan, maar heeft vast alles in zn been verrekt. :P Niet gezond zo hoog je been naar achter zwaaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je hele filmpje maar eens kijken, zitten me een toch een paar machtige goaltjes in.
Hier een paar:


Meer staan er niet op Youtube, zonder dat het in compilatie zit. In het filmpje hierboven zie je al zijn briljante goals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, Spurs met 3-0 achter na 23 minuten. Fulham is in de laatste jaren best een goede ploeg geworden, met hoogtepunt vorig jaar finale EL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

real madrid 1-0 verloren
1 grote fail die hele ploeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
real madrid 1-0 verloren
1 grote fail die hele ploeg :lol:


Kzag het jah, lekkerrrr :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezuuuuuuuuuuuus christus, wat een heerlijke goal van Marchisio bij Juventus - Udinese. Geniaal, perfecte halfe omhaal/volley. Man man, briljant. :D Mijn kin klapte op m'n bureau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Jezuuuuuuuuuuuus christus, wat een heerlijke goal van Marchisio bij Juventus - Udinese. Geniaal, perfecte halfe omhaal/volley. Man man, briljant. :D Mijn kin klapte op m'n bureau.


Deze dus. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

caroll van newcastle naar liverpool, betekend dat torres naar chelsea gaat

liverpool schijnt heel veel te hebben betaald voor caroll (snap niet het allemaal maar kan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Torres eindelijk weg van Liverpool, werd wel is tijd. Vind dat egt een kutploeg met hem als enige leuke speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Haha, Spurs met 3-0 achter na 23 minuten. Fulham is in de laatste jaren best een goede ploeg geworden, met hoogtepunt vorig jaar finale EL.


Tja 2 penalty's tegen krijgen en een rode kaart erbij. Scheids was wel heel streng! Ben ik normaal niet gewend van Engels voetbal. Zo kan elke ploeg de Spurs kapot spelen. Ben benieuwd wat de Spurs nog gaan doen in de Champions League!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Torres eindelijk weg van Liverpool, werd wel is tijd. Vind dat egt een kutploeg met hem als enige leuke speler.


Ik vind het jammer dat hij naar Chelsea is gegaan. Toen hij arriveerde ging het nog aardig goed met Liverpool. Maar als je naar dit seizoen kijkt en met oog op de toekomst is de kans om een prijs te winnen bij Chelsea natuurlijk veel groter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar slaan die prijzen op, Caroll voor 41 miljoen ?! :huh:
tuurlijk het is een hele goeie speler, maar in vergelijking met Torres/Suarez klopt die hele prijs niet
ze hebben bij Liverpool uiteindelijk meer uitgegeven terwijl ze Torres verkocht hebben, die ik hoger in schat dan suarez & caroll bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omg saha een meter buitenspel, goal word goed gekeurd

maar ze hebben de beelden in het stadion laten zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Arsenal & Manchester allebei gewonnen, daar veranderd dus nog niks, nu even kijken naar de anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

zo wat een goal van Rooney, en assist voor vd Sar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
zo wat een goal van Rooney, en assist voor vd Sar :worship:


Haha en dat commentaar er ook bij van John van Vliet.

Haakje open vd Sar haakje sluiten ofzo :) .

Mooi dat Arsenal ook gewonnen heeft, omdat het lang 0-1 bleef.
Wat een overduidelijke buitenspel goal overigens, niet normaal!
Als ik zag waar die grens stond had hij het kunnen waarnemen. Beelden waren in het stadion te zien, dus publiek werd gek en terecht!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic