Pommer wrote:uiteindelijk 3-2 voor Inter
hele lekkere wedstrijd

Inter is wel een stuk minder dan vorig jaar, trainerswissel heeft daar natuurlijk mee te maken. Het is dat Inter nog kwalitatief hele goede spelers heeft, Eto'o blijft gewoon een van de beste spitsen ooit. Kampioen zie ik ze dit jaar niet worden!
Btw: zag laatst deze actie weer op TV, als die zat was het gewoon de mooiste goal ooit. Mooier maak je ze niet, en ik overdrijf niet. Jammer, 10 cm omlaag en het was gebeurt! Actie @ ongeveer 5.50
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Pauleta is trouwens toch een meester in het spits zijn, jammer dat het niet verder kwam als PSG. Hij was in zijn tijd wel een van de beste spitsen op de wereld, hij kon alles. Koppend sterk, heerlijke traptechniek, technisch was het ook zeker in orde, echte teamspeler en nooit vervelende dingen uitgehaald. Maar misschien ook wel beter dat hij niet verder is gegaan dan PSG, een clubman is het mooiste wat er is. Wel zonde dat hij zijn ongekende klasse niet veel op het hoogste niveau (CL) heeft kunnen laten zien. Ook voor Portugal heeft hij zat gescoord, zeer ondergewaardeerde speler is het als je het mij vraagt. Ik denk dat er zat voetbalkenners zijn die hem vergeten als je het hebt over wereldspitsen.
Kijk het hele filmpje is, dit zijn zomaar wat goals van zijn tijd bij PSG (2003-2008) Zijn cijfers van het betaald voetbal (clubs) voor hem: 398 wedstrijden. 204 doelpunten, geniaal. En bij Portugal: 88 wedstrijden, 47 goals. Dat zijn pas cijfers waar je mee thuis kan komen. Plus dat hij viervoudig topscorer in Frankrijk is, en hij was topscorer van de kwalificatiewedstrijden in heel de wereld voor het WK.