omfg 3-4 
forza inter
forza inter
Ja dom ja, die penalty vond ik wel erg makkelijk gegeven.djpatt wrote:domme en terechte rooie kaart voor gerrard imoflevoboys wrote:Gaat weer niet zo best met Liverpool, jammer hoor...
misschien scoren ze na de wedstrijd nog wel de 5-4Pommer wrote:haha nog bijna 5-4![]()
heerlijke wedstrijd, Sanchez & Di Natale![]()
en Cassano kan het ook nog haha
ze hebben trouwens wel beroerde verdedigers daar, ik dacht dat Italianen daar altijd zo goed in waren
dat noemen ze een club man net als gerrardkatamaran wrote:Di Natale, goaltjesdief bij uitstek, die man heeft al zoveeel gescoord de laatste jaren in de Serie A. Maar nooit een overstap naar een echte, grote club. Net zoals Forlan, wereldspits bij een subtopper in Spanje.
True, maar er zijn al vaak genoeg spelers geweest waarvan dat ook gezegd werd, maar dat dat uiteindelijk wordt verbroken.djpatt wrote:dat noemen ze een club man net als gerrardkatamaran wrote:Di Natale, goaltjesdief bij uitstek, die man heeft al zoveeel gescoord de laatste jaren in de Serie A. Maar nooit een overstap naar een echte, grote club. Net zoals Forlan, wereldspits bij een subtopper in Spanje.
Bv Totti die gaat misschien weg Bij AS Roma, maar ja dat komt omdat hij op de bank beland is.katamaran wrote:True, maar er zijn al vaak genoeg spelers geweest waarvan dat ook gezegd werd, maar dat dat uiteindelijk wordt verbroken.djpatt wrote:dat noemen ze een club man net als gerrardkatamaran wrote:Di Natale, goaltjesdief bij uitstek, die man heeft al zoveeel gescoord de laatste jaren in de Serie A. Maar nooit een overstap naar een echte, grote club. Net zoals Forlan, wereldspits bij een subtopper in Spanje.
Je wilt de uitslag dus nog niet weten, neem ik aan?Pommer wrote:Kheb gister Real niet kunnen zien, maar het staat dus na 18 minuten al 1-2![]()
ben benieuwd waar dit eindigt haha
om het iets begrijpelijker te maken.Project 141 wrote:iets wat ik weer niet snap: Nederlandse voetbal ligt weken still, de engelsen spelen 2x per week?
haha kheb expres hier niet meer gekekenChukkels wrote:Je wilt de uitslag dus nog niet weten, neem ik aan?Pommer wrote:Kheb gister Real niet kunnen zien, maar het staat dus na 18 minuten al 1-2![]()
ben benieuwd waar dit eindigt haha
ja anders zijn ze in augustus nog niet klaar, ze zijn ook later begonnen dan wij in nederlandProject 141 wrote:Ik bedoel meer: De engelsen halen nou volgens mij ook al de wedstrijden die waren afgelast in.djpatt wrote:om het iets begrijpelijker te maken.Project 141 wrote:iets wat ik weer niet snap: Nederlandse voetbal ligt weken still, de engelsen spelen 2x per week?
engelse hebben 2 bekers (de lagere teams zelfs 3 of 4) een gelijkspel betekent ook nog eens een replay.
en ze spelen met 2 extra teams (dus 4 wedstrijden competitie extra) en ze beginnen nog eens later
Spanje, Italie, Engeland & Duitsland komen uitgebreid aan bod.WouterNL wrote:Hey gasten,
Sorry niet voorgesteld, misschien tegen de regels in, misschien al 2 duzend keer gevraagd, maar ik vind nergens een antwoord. Dan maar hier vragen.
Wie kan mij vertellen welke competities er Live te volgen zijn bij Sport1? Ik zou graag de Spaanse en Engelse competitie willen volgen en dan niet alleen de toppers. Jammer dat Skysports niet aangeboden wordt in Nederland.
Ik hoor het graag!
Grt Wouter