Snipers? Niks ervan ga totaal de melee kant op.chicken wrote:Ah, veel snipers hier. Goede keuze!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ga het spel ook kopen, maar dit komt wel achteraan het verlanglijstje, eerst wat andere zaken kope 
-
E
Kopen?
In ruil voor geld iets in bezit krijgenEntourage wrote:Kopen?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
NiemandSocializerz wrote:Wie overtuigt mij om dit te gaan spelen?
-
S
Claptrap, wat een genie 
Tijdje als Zer0 gespeelt, maar toch geswitched na axton. Deel 1 ook uitgespeelt met roland. Turret ftw kan ik wel zeggen en heerlijke humor door het spel heen zeg, constant kunnen lachen zowat 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vanochtend maar eens begonnen. Wat een briljant spel is het weer!
Ding ding lvl.14 commando geworden
redelijk chille loot gevonden ook, wel vaak loot ertussen waar je echt niks aan hebt.
Wie hebben er nog meer het spel op de pc met steam? Miss een een avond plannen om een paar missies samen te spelen voor betere loot.
Wie hebben er nog meer het spel op de pc met steam? Miss een een avond plannen om een paar missies samen te spelen voor betere loot.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Loot is beter gedaan dan bij deel 1 imo. Nu zijn de oranje wapens veel zeldzamer en dus veel dikker om te vinden.Danny H wrote:redelijk chille loot gevonden ook, wel vaak loot ertussen waar je echt niks aan hebt.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Zo, eerste keer uitgespeeld. Door naar de True treaserhunt mode 
Al iemand die de missie "You. Will. Die (seriously.)" heeft gehaald?
Meerdere keren met mijn broertje. Gewoon de conference call farmen bij The Warrior en The Bee farmen bij Hunter Hellquist. Dan heb je hem binnen 10 seconden dood xDchicken wrote:Zo, eerste keer uitgespeeld. Door naar de True treaserhunt mode
Nope, een poging gedaan met mijn toenmalig lvl 32 commando maar dat was geen succces.chicken wrote:Zo, eerste keer uitgespeeld. Door naar de True treaserhunt mode
Zit nu op lvl 48 met de commando, en heb nu 5 golden keys die ik ga gebruiken zodra ik lvl 50 ben.
-
A
En geunistalledAlmighty wrote:Heb net een vehicle, 1,5 uur gespeeld ofzo. Alleen maar kistjes met loot, 3305395790 verschillende wapens. Beetje té imo. Ben er nog niet zo weg van.
Kan je die missie dan meerdere keren achter elkaar spelen dan of ga je gewoon terug na die cave als je hem eenmaal behaalt heb?Teknizion wrote:Meerdere keren met mijn broertje. Gewoon de conference call farmen bij The Warrior en The Bee farmen bij Hunter Hellquist. Dan heb je hem binnen 10 seconden dood xDchicken wrote:Zo, eerste keer uitgespeeld. Door naar de True treaserhunt mode
En sinds gister is de nieuwe characterklass uitgekomen: gaige the mechromancer. Iemand die al uitgeprobeert?