Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Goed om te horen dat het niet cringe is (was er een beetje bang voor).

Mwah. Een beetje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanmiddag het boek van Brennan Heart uitgelezen. Wist van tevoren niet wat ik er van kon verwachten maar vond het echt een heel tof boek! Van begin tot eind genoten, alhoewel ik in het begin wel een beetje moest wennen aan het taalgebruik dat er af en toe tussen zit (soms random engelde woorden als "fucking awesome" tussendoor), maargoed, daar wende ik redelijk snel en en voor de rest niet echt aan gestoord.

Vond vooral dat hij heel open en eerlijk was. Hij gaf zijn ongefilterde mening over bepaalde aspecten van de industrie die hem wat minder lagen, zoals behandeling van artiesten door o.a. Q-Dance en Dov "The Profit". Hij was ook heel open over zijn eigen persoonlijke leven, waardoor ik de weg die hij is ingeslagen wel wat meer begrijp.

Ben ook wel benieuwd of @thera (voor het geval je meeleest) het boek heeft gelezen, hebben jullie dat kopje koffie al gedronken?

Al met al een grote aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 18:03 
 
Hardtraxxer

Eergisteren het boek Borderliner uitgelezen van Caroline Kraus. Wat een indrukwekkend verhaal. Wat me erg aangrijpt is dat zoiets moois en liefdevols als intense vriendschap tegelijkertijd verwoestend kan zijn. En dat mensen zo met zichzelf kunnen worstelen dat ze zichzelf en anderen beschadigen, terwijl het best te begrijpen is dat ze dat puur uit overlevingsdrang doen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic