KLIKFrankert wrote:Waar kan je trouwens het member overzicht checken van dit forum???
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Frankert wrote:Hoe kom je daar nou weer aan
Rechtsboven naast inbox,
Opties => Gebruikersgroepen => Geregistreerde gebruikers
en ik maar denken dat jij een Venezuelaninees wasProtoss wrote:kazachstanisch
Same. Daarom heb ik ook trots ''Anders'' gestemt.Swilizm wrote:ik ben een Fries!!!
Wij horen nergens bij.
Wear wennest do dan? Bin benijd.
-
B
Friesland :')Thund3R wrote:Same. Daarom heb ik ook trots ''Anders'' gestemt.Swilizm wrote:ik ben een Fries!!!
Wij horen nergens bij.
Belgen wel enorm zwaar in de minderheid
Dacht dat we toch met iets meer waren 
Banaanslak wrote:Friesland :')Thund3R wrote:Same. Daarom heb ik ook trots ''Anders'' gestemt.Swilizm wrote:ik ben een Fries!!!
Wij horen nergens bij.
Wtf... Fries=Nederland Dus stem NEDERLANDS !!! Door zulke lui alles jullie mogen ze ons niet
-
A
Oke, hek eromheen danThund3R wrote:Same. Daarom heb ik ook trots ''Anders'' gestemt.Swilizm wrote:ik ben een Fries!!!
Wij horen nergens bij.
Ik hoor ook nergens bij, WANT IK KOM UIT GELDERLAND
Dus heb Anders gestemd
Je gaat sowieso alleen de mensen uit off- topic krijgen die hier stemmen.
En dan nog de luie mensen die geen zin hebben te stemmen dus je zal nooit het eke aantal weten.
Was John niet ook een Belg.
En dan nog de luie mensen die geen zin hebben te stemmen dus je zal nooit het eke aantal weten.
Was John niet ook een Belg.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
And as the finishing touch, God created the Dutch.
nakomers dusSkedoedelefloeps wrote:And as the finishing touch, God created the Dutch.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zullen we samen even kijken bij Randstad of ze ergens nog een hofnar zoeken lolbroek?nielstil wrote:nakomers dusSkedoedelefloeps wrote:And as the finishing touch, God created the Dutch.
Juist ja, denk niet dat je in een eigen land woont, je bent gewoon een nederlander.Thund3R wrote:Same. Daarom heb ik ook trots ''Anders'' gestemt.Swilizm wrote:ik ben een Fries!!!
Wij horen nergens bij.
Vind het echt te lomp voor woorden dat Friesland iets eigens wil zijn, mannetjes :')
Gaan we weer... Niet elke Fries denkt er zo over, maar een klein groepje... Stelletje haters.
Dat weet ik dan weer niet, hoorde er laatst ook al iets over vandaarroberttt wrote:Gaan we weer... Niet elke Fries denkt er zo over, maar een klein groepje... Stelletje haters.
Doen we! Moet nog een baantje voor de paasvakantieSkedoedelefloeps wrote:Zullen we samen even kijken bij Randstad of ze ergens nog een hofnar zoeken lolbroek?nielstil wrote:nakomers dusSkedoedelefloeps wrote:And as the finishing touch, God created the Dutch.
je hebt zo'n kansloze partij hier, FNP ofzoPiaaa wrote:Dat weet ik dan weer niet, hoorde er laatst ook al iets over vandaarroberttt wrote:Gaan we weer... Niet elke Fries denkt er zo over, maar een klein groepje... Stelletje haters.