Bedankt voor de nuttige mededeling en dus bump
Geniaal dat je halfbelg zegt overigens!hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg
Geniaal dat je halfbelg zegt overigens!hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg
Alle belgen zijn toch half? Halve belgen!bRt_ wrote:Geniaal dat je halfbelg zegt overigens!hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg![]()
dus is zij een kwartbelg?Ramirez wrote:Alle belgen zijn toch half? Halve belgen!bRt_ wrote:Geniaal dat je halfbelg zegt overigens!hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg![]()
QnalQut wrote:Goh, ik had 2 opties verwacht in de poll, het is immers door een belg geplaatst
Ik weet dat het veel Nederlanders zijn, maar ik zou er eens een idee van willen krijgen hoeveel Belgen hier dus lid zijn Of als je van een ander land bent
Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet sprekenDarkBeatz wrote:Belg, maar van zins over 5 jaar Nederlander te worden
Vlamingen spreken over het algemeen beter algemeen Nederlands als Nederlanders vind ik hoorSkedoedelefloeps wrote:Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet spreken
Nee, niet bepaaldDarkBeatz wrote:Vlamingen spreken over het algemeen beter algemeen Nederlands als Nederlanders vind ik hoorSkedoedelefloeps wrote:Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet spreken
Achja, ik heb bijna mijn heel leven in België verbleven en reis nu elk weekend bijna heel Nederland af en woon in Nederlands Limburg en ik moet je daar toch in tegenspreken. Nu is het wel zo dat men oa in België aan de kust ook geen mooi Nederlands praat maar in provincies als Belgisch Limburg is het echt wel een stuk beter als in Nederland vaak.Skedoedelefloeps wrote:Nee, niet bepaald![]()
Ik kan toch met zekerheid zeggen dat we hier een stuk beter Nederlands spreken dan de zuiderburen.
Ik kan nu gewoon aan de hand van simpele fouten in je zin aanduiden dat dat dus niet het geval isDarkBeatz wrote:Achja, ik heb bijna mijn heel leven in België verbleven en reis nu elk weekend bijna heel Nederland af en woon in Nederlands Limburg en ik moet je daar toch in tegenspreken. Nu is het wel zo dat men oa in België aan de kust ook geen mooi Nederlands praat maar in provincies als Belgisch Limburg is het echt wel een stuk beter als in Nederland vaak.Skedoedelefloeps wrote:Nee, niet bepaald![]()
Ik kan toch met zekerheid zeggen dat we hier een stuk beter Nederlands spreken dan de zuiderburen.
Friesland erkent niet eens dat ze bij Nederland horen dus fock hun! En Limboland mist niemand. toch?Olijfboompje wrote:Is er ook geen onderscheid nodig tussen Friesland, Limburg en de rest van Nederland?
Wonen wel gezellige mensen, maar die zijn ons liever ook kwijt dan rijk.Skedoedelefloeps wrote:Friesland erkent niet eens dat ze bij Nederland horen dus fock hun! En Limboland mist niemand. toch?Olijfboompje wrote:Is er ook geen onderscheid nodig tussen Friesland, Limburg en de rest van Nederland?
daarom had ik 2 opties verwacht.. begrijpend lezen?!bRt_ wrote:QnalQut wrote:Goh, ik had 2 opties verwacht in de poll, het is immers door een belg geplaatstIk weet dat het veel Nederlanders zijn, maar ik zou er eens een idee van willen krijgen hoeveel Belgen hier dus lid zijn Of als je van een ander land bent