Belg of Nederlander

Belg
16
11%
Nederlander
123
85%
Ander
5
3%

Total votes: 144

Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Bedankt voor de nuttige mededeling en dus bump
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg :evil:
Geniaal dat je halfbelg zegt overigens! :P :loving:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ook nederlander :)
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
bRt_ wrote:
hardstylelover1997 wrote:mijn pa is een belg mijn ma een nederlander dus halfbelg :evil:
Alle belgen zijn toch half? Halve belgen! xd
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Ramirez wrote:
bRt_ wrote:
Alle belgen zijn toch half? Halve belgen! xd
dus is zij een kwartbelg? xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Zoiets! xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Goh, ik had 2 opties verwacht in de poll, het is immers door een belg geplaatst xd
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
QnalQut wrote:Goh, ik had 2 opties verwacht in de poll, het is immers door een belg geplaatst xd
Ik weet dat het veel Nederlanders zijn, maar ik zou er eens een idee van willen krijgen hoeveel Belgen hier dus lid zijn Of als je van een ander land bent
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Holland is ********* het hardste!
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Belg, maar van zins over 5 jaar Nederlander te worden :cool:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
DarkBeatz wrote:Belg, maar van zins over 5 jaar Nederlander te worden :cool:
Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet spreken xd
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Skedoedelefloeps wrote:Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet spreken xd
Vlamingen spreken over het algemeen beter algemeen Nederlands als Nederlanders vind ik hoor :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkBeatz wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Mooi, leer je wellicht nog correct Nederlands te praten en hoe je de -G- uit moet spreken xd
Vlamingen spreken over het algemeen beter algemeen Nederlands als Nederlanders vind ik hoor :P
Nee, niet bepaald >.<
Ik kan toch met zekerheid zeggen dat we hier een stuk beter Nederlands spreken dan de zuiderburen. xd
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Belg !
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Skedoedelefloeps wrote:Nee, niet bepaald >.<
Ik kan toch met zekerheid zeggen dat we hier een stuk beter Nederlands spreken dan de zuiderburen. xd
Achja, ik heb bijna mijn heel leven in België verbleven en reis nu elk weekend bijna heel Nederland af en woon in Nederlands Limburg en ik moet je daar toch in tegenspreken. Nu is het wel zo dat men oa in België aan de kust ook geen mooi Nederlands praat maar in provincies als Belgisch Limburg is het echt wel een stuk beter als in Nederland vaak.
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkBeatz wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Nee, niet bepaald >.<
Achja, ik heb bijna mijn heel leven in België verbleven en reis nu elk weekend bijna heel Nederland af en woon in Nederlands Limburg en ik moet je daar toch in tegenspreken. Nu is het wel zo dat men oa in België aan de kust ook geen mooi Nederlands praat maar in provincies als Belgisch Limburg is het echt wel een stuk beter als in Nederland vaak.
Ik kan nu gewoon aan de hand van simpele fouten in je zin aanduiden dat dat dus niet het geval is :P
Alleen doe ik dat niet, ik kan je vertellen dat het niveau van de Nederlanders idd erg laag is en dan spreek ik van een schande, maar ik kan je ook vertellen dat ik de Belgische wijze van Nederlands praten een groot dialect vind en een dialect is nooit goed Nederlands. Oraal is het niveau van Nederlanders toch vele malen hoger dan Belgen, op papier valt dat nog maar te bezien.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Is er ook geen onderscheid nodig tussen Friesland, Limburg en de rest van Nederland? >.<
D
Artiest
last seen Apr 2019
Olijfboompje wrote:Is er ook geen onderscheid nodig tussen Friesland, Limburg en de rest van Nederland? >.<
Friesland erkent niet eens dat ze bij Nederland horen dus fock hun! En Limboland mist niemand. toch? >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:
Olijfboompje wrote:Is er ook geen onderscheid nodig tussen Friesland, Limburg en de rest van Nederland? >.<
Friesland erkent niet eens dat ze bij Nederland horen dus fock hun! En Limboland mist niemand. toch? >.<
Wonen wel gezellige mensen, maar die zijn ons liever ook kwijt dan rijk.

I don't care.
De echte feestjes zijn in Brabant en Gelderland.
Ik ga ook zekers daar wonen als ik op mijn eigen ga.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
bRt_ wrote:
QnalQut wrote:Goh, ik had 2 opties verwacht in de poll, het is immers door een belg geplaatst xd
Ik weet dat het veel Nederlanders zijn, maar ik zou er eens een idee van willen krijgen hoeveel Belgen hier dus lid zijn Of als je van een ander land bent
daarom had ik 2 opties verwacht.. begrijpend lezen?! :lol:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Een Vlaamse familie heeft mij ooit eens verteld dat zij liever deel uitmaakte van Nederland :yes: .
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Nederlands maar heb wel wat Frans bloed.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Ca va?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DU MERDE!
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Tu est drole