Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:16 

Artiest

Moet dus 250 gb hard drive halen voor me xbox XD.
Die stomme hq pack kan alleen op een hard drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Oh echt heerlijk dit spel! Campaign is tot nu toe super vet! Eerst Campaign uitspelen daarna multiplayer of coop! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:45 

Donateur

Ramirez schreef:
Oh echt heerlijk dit spel! Campaign is tot nu toe super vet! Eerst Campaign uitspelen daarna multiplayer of coop! :love:

coop wij samen? zondag avond.. ben hele weekend weg :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:05 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Videokaart: 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC

Draai jij hier mee alles op high? Moet namelijk een nieuwe videokaart kopen en zit ook te denken aan een 560
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:51 

Of je koopt een 2GB kaart voor maar 230 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ramirez schreef:

coop wij samen? zondag avond.. ben hele weekend weg :'(

Zondag avond gaat niet lukken! Maandag ochtend wel! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:47 

Hardtraxxer

Coop is ook niet echt zoveel tbh...het is een beetje gastjes neerknalle en is eik zo voorbij...
maar als iemand wilt...add me maar

link staat op pagina 1
(robert die ff updaten de 1ste post...zet mijn link er ook even bij :p en van de rest die hem dus ook neerzet...en natuurlijk de HT groep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/NLRamirez/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ik ben geen BF fan zoals jullie waarschijnlijk wel weten, maar na die eerste missie gezien te hebben ben ik toch van plan het spel aan te schaffen. Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:41 

G1LL schreef:
Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?

Singleplayer vind ik wel ala COD. Gameplay is gewoon anders, moeilijkere hitbox (imo). Het is ook allemaal groter dan in COD (Maps, meer wapens, tactics en dergelijke). Het is geen lonergame, je moet dus veel teambased spelen, anders win je gewoon niet! PC gamer uiteraard.

Vind BF3 wel leuk, maar ben gewoon gecharmeerd door het snelle, individuele van COD :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
G1LL schreef:
Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?

Singleplayer vind ik wel ala COD. Gameplay is gewoon anders, moeilijkere hitbox (imo). Het is ook allemaal groter dan in COD (Maps, meer wapens, tactics en dergelijke). Het is geen lonergame, je moet dus veel teambased spelen, anders win je gewoon niet! PC gamer uiteraard.

Vind BF3 wel leuk, maar ben gewoon gecharmeerd door het snelle, individuele van COD :)

Ik vind COD een beetje nep, als 1 personage (of 2) zowat een heel leger uitschakelen, zat eigenlijk echt te hopen dat er weer zo'n leger oorlog game kwam zoiets als met Medal of Honor, heeft Battlefield dat? of is het ook solo? anders ga ik hem ook maar eens kopen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:37 

Donateur

Zelfs op 800x600 is dit spel te fucking briljant. Sound design is echt om bij klaar te komen, en hoe vet is het als je door de bosjes heen kruipt, je een gebouw voor je ziet die helemaal verwoest wordt?! Kan niet wachten totdat ik wat geld over heb voor een goede videokaart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:39 

Donateur

Teknizion schreef:
Zelfs op 800x600 is dit spel te fucking briljant. Sound design is echt om bij klaar te komen, en hoe vet is het als je door de bosjes heen kruipt, je een gebouw voor je ziet die helemaal verwoest wordt?! Kan niet wachten totdat ik wat geld over heb voor een goede videokaart!

800x600 _0_ dat die er nog opzit xd
ik speel 1920 x 1080 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 01:27 

hardcoresjors schreef:
Almighty schreef:
G1LL schreef:

Ik vind COD een beetje nep, als 1 personage (of 2) zowat een heel leger uitschakelen, zat eigenlijk echt te hopen dat er weer zo'n leger oorlog game kwam zoiets als met Medal of Honor, heeft Battlefield dat? of is het ook solo? anders ga ik hem ook maar eens kopen! :thumbup:

Heb je de singleplayer al gedaan? :lol: Schakelt met 3 man een heel leger uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 07:30 

Hardtraxx Veteran

dat vind ik dan wat minder, maar hij gaat er komen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Teknizion schreef:

ik speel 1920 x 1080 xd

Pixels knallen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 11:49 

Hardtraxxer

:clap:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/RedRiver67/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:04 

Donateur

CoD is hakken en zagen, meer luck dan wijsheid vaak. (Sinds CoD4 dan)
Achter BF3 zit vaak wat meer tactiek.
Daarnaast zijn de spelers vaak veel relaxeder.
Ik las pas een mooie statement.
In Battlefield wordt je gered als iemand een vijand doodschiet die vlakbij je zit.
In CoD wordt je kill gestolen als iemand een vijand doodschiet die vlakbij je zit.

Qua gameplay is het gewoon even wennen, het is langer reizen naar objectives,
er zit gewoon veel meer tactiek in het spel. Wat het voor mij mooier maakt.
(is ook iets van de laatste jaren trouwens.. was eerst CoD addict)

------------ PC Specs ------------

Cooler Master CM 690 II Advanced
Asus P8P67 LE
Intel Core I5 2500K 3.33 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Club3D Radeon HD 6950 1024 MB (aanrader, de duurdere versie is geldverspilling *ivm bios update*)
Kingston 8 gig ram
Samsung Spinpoint F3 1 TB, 7200 Rpm

Heb nog ruimte voor een extra GFX kaart en heb nog 2 RAM slots.
Plus ruimte in mn kast voor 3 gigantische koelers :P

De BETA draaide ik op Ultra high vrij soepel, dit zal vast tegenvallen in het echie. Morgen weet ik het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:12 

Hardtraxx Elite

Robbert, zou je deze vraag even kunnen beantwoorden? Wil misschien dit weekend de kaart nog bestellen! :thumbup:

Markos schreef:
roberttt schreef:

Videokaart: 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC

Draai jij hier mee alles op high? Moet namelijk een nieuwe videokaart kopen en zit ook te denken aan een 560
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

toch maar gehaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:16 

Zo, aan het installeren. Singleplayer gister al uitgespeeld op de -RELOADED :$ versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 14:59 

Donateur

roberttt schreef:
Teknizion schreef:

ik speel 1920 x 1080 xd

Mijn processor moet het spel makkelijk aankunnen (AMD Phenom X2 Quadcore 3.2Ghz) Moet alleen een goede kaart hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

volgens canyourunit.com heb ik de minimale eisen, zit er iets boven.. Is het de moeite om 'm dan te kopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Kingston 8 gig ram

Dit is ook vrij nutteloos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:44 

Ik haal een aardig hoge FPS, maar het spel "stotterd". Blijkbaar helpt het als je Hyper Threading uitzet, dadelijk eens proberen dan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic