Moet dus 250 gb hard drive halen voor me xbox XD.
Die stomme hq pack kan alleen op een hard drive.
Die stomme hq pack kan alleen op een hard drive.
coop wij samen? zondag avond.. ben hele weekend weg :'(Ramirez wrote:Oh echt heerlijk dit spel! Campaign is tot nu toe super vet! Eerst Campaign uitspelen daarna multiplayer of coop!
Draai jij hier mee alles op high? Moet namelijk een nieuwe videokaart kopen en zit ook te denken aan een 560roberttt wrote:
Videokaart: 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Zondag avond gaat niet lukken! Maandag ochtend wel!roberttt wrote:coop wij samen? zondag avond.. ben hele weekend weg :'(Ramirez wrote:Oh echt heerlijk dit spel! Campaign is tot nu toe super vet! Eerst Campaign uitspelen daarna multiplayer of coop!
Singleplayer vind ik wel ala COD. Gameplay is gewoon anders, moeilijkere hitbox (imo). Het is ook allemaal groter dan in COD (Maps, meer wapens, tactics en dergelijke). Het is geen lonergame, je moet dus veel teambased spelen, anders win je gewoon niet! PC gamer uiteraard.G1LL wrote:Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?
Ik vind COD een beetje nep, als 1 personage (of 2) zowat een heel leger uitschakelen, zat eigenlijk echt te hopen dat er weer zo'n leger oorlog game kwam zoiets als met Medal of Honor, heeft Battlefield dat? of is het ook solo? anders ga ik hem ook maar eens kopen!Almighty wrote:Singleplayer vind ik wel ala COD. Gameplay is gewoon anders, moeilijkere hitbox (imo). Het is ook allemaal groter dan in COD (Maps, meer wapens, tactics en dergelijke). Het is geen lonergame, je moet dus veel teambased spelen, anders win je gewoon niet! PC gamer uiteraard.G1LL wrote:Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?
Vind BF3 wel leuk, maar ben gewoon gecharmeerd door het snelle, individuele van COD
800x600 _0_ dat die er nog opzitTeknizion wrote:Zelfs op 800x600 is dit spel te fucking briljant. Sound design is echt om bij klaar te komen, en hoe vet is het als je door de bosjes heen kruipt, je een gebouw voor je ziet die helemaal verwoest wordt?! Kan niet wachten totdat ik wat geld over heb voor een goede videokaart!
Heb je de singleplayer al gedaan?hardcoresjors wrote:Ik vind COD een beetje nep, als 1 personage (of 2) zowat een heel leger uitschakelen, zat eigenlijk echt te hopen dat er weer zo'n leger oorlog game kwam zoiets als met Medal of Honor, heeft Battlefield dat? of is het ook solo? anders ga ik hem ook maar eens kopen!Almighty wrote:Singleplayer vind ik wel ala COD. Gameplay is gewoon anders, moeilijkere hitbox (imo). Het is ook allemaal groter dan in COD (Maps, meer wapens, tactics en dergelijke). Het is geen lonergame, je moet dus veel teambased spelen, anders win je gewoon niet! PC gamer uiteraard.G1LL wrote:Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen of 't veel verschilt qua gameplay/besturing als je het vergelijkt met MW2 en Black Ops? En wie spelen hier PC?
Vind BF3 wel leuk, maar ben gewoon gecharmeerd door het snelle, individuele van COD
Pixels knallen!roberttt wrote:800x600 _0_ dat die er nog opzitTeknizion wrote:Zelfs op 800x600 is dit spel te fucking briljant. Sound design is echt om bij klaar te komen, en hoe vet is het als je door de bosjes heen kruipt, je een gebouw voor je ziet die helemaal verwoest wordt?! Kan niet wachten totdat ik wat geld over heb voor een goede videokaart!
ik speel 1920 x 1080
Markos wrote:Draai jij hier mee alles op high? Moet namelijk een nieuwe videokaart kopen en zit ook te denken aan een 560roberttt wrote:
Videokaart: 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Mijn processor moet het spel makkelijk aankunnen (AMD Phenom X2 Quadcore 3.2Ghz) Moet alleen een goede kaart hebbenroberttt wrote:800x600 _0_ dat die er nog opzitTeknizion wrote:Zelfs op 800x600 is dit spel te fucking briljant. Sound design is echt om bij klaar te komen, en hoe vet is het als je door de bosjes heen kruipt, je een gebouw voor je ziet die helemaal verwoest wordt?! Kan niet wachten totdat ik wat geld over heb voor een goede videokaart!
ik speel 1920 x 1080
Dit is ook vrij nutteloosMol wrote:Kingston 8 gig ram