Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

shooters op de consonle is niet lame. Het enige punt waar de pc een voordeel mee heeft qua besturing is de muis, maar dat toetsenbord.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:35 

Artiest

ik kan dat hq pack niet installeren hij zegt dat ik hem op de harde schijf moet doen, doe ik dat zegt ie het alsnog verkeerd heb een 3gb xbox met 16 gb usb stick
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:38 

Hardtraxx Beheerder

Oh en: http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl ... 977761588/

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een kut stuk komt er na die aardbeving!!! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit zoveel mensen poep zien neertikken over hoe je FPS op de pc moet spelen.
Gewoon pure bullshit.

Op de console speel je gelukkig tegen andere console gamers, dus heb je dat lame gezeik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 21:02 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:

Ik ben erbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Damn, die eerste missie met die straaljager effe op youtube bekeken, echt zeeeeeeeeeeer gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:35 

Olijfboompje schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen poep zien neertikken over hoe je FPS op de pc moet spelen.
Gewoon pure bullshit.

Op de console speel je gelukkig tegen andere console gamers, dus heb je dat lame gezeik niet.

Echt vet om met muis en toetsenbord te spelen op de Xbox. Heb ik wel eens gedaan bij een maat van mij met Bad Company 2, echt te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:57 

Donateur

Haha NOOBS. Voor de laatste keer; een FPS speel je op de PC.
Kijk als je nooit actief FPS hebt gespeeld op de PC, dan kan ik me voorstellen dat je
zo'n gedachtegang heb van ''gaat best''. Maar als je dat wel hebt gedaan..
dan kan je toch gewoon niet meer terug? (zo wel dan ben je gewoon slecht op FPS-PC)

(epic trollface here)

Even on-topic: ik kan echt niet wachten... het is dat ik een verjaardag heb morgen..
anders zat ik nu al achter m'n pc in Breda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:27 

Hardtraxx Addict

Nou gister avond niet kunnen spelen op de PC omdat de activatie server van Origin problemen had, maar nu vanmorgen werkt alles weer, en wat een BRILJANTE GAME is dit! Graphics ongekent goed en die echte battlefield sfeer is weer terug, die miste ik nogal in bad company 2. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:02 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Ox_Ite schreef:
Waarom blijven mensen hier zielig doen dat hun computer het niet aankan. Schaf gvd een Console aan. Dan heb je tenminste hoge framerate en van de graphics is het vershil miniem.
Ik zweer het, tis veel relaxter en je hoeft je pc dan niet steeds te upgraden om spellen te blijven (/blijven) spelen.

Wat een onzin, BF3 op de console is kut.. Veels te groot ( mijn mening)
En op de pc is het veel mooier ;) verschil is niet miniem, is wel groot hoor . Framerate op console is ook vele malen lager dan op de pc

Lol idd wat een bullcrap.

Met een dikke pc kan je even lang vooruit als tussen 2 consoles in :p

Wat je fijner vind spelen blijft natuurlijk persoonlijk/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:04 

Hardtraxx Elite

Is hij net zo goed als BF2, toen die net uit kwam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:28 

Hardtraxxer

Markos schreef:

imo niet...ik vond bf2 leuker...vind de maps nu ook maar beetje gaar...je wordt van alle kante afgemaakt terwijl je ze nog niet eens ziet...de vliegtuige zijn crap...aantal maps die ik gespeeld heb waar je gwn geen bommen of rakketen in je plane hebt...

Er is veel te veel rook en andere onzin...je ziet soms geen drol...of er zitten zelfs allemaal irritante spikkels op je scherm...

Ook als je geraakt wordt zie je geen kloot meer...dus die ander dan nog dood krijgen is haast onmogelijk...

tis allemaal net een beetje TE veel cod geworden...dat was waar ik dus bang voor was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
Markos schreef:

imo niet...ik vond bf2 leuker...vind de maps nu ook maar beetje gaar...je wordt van alle kante afgemaakt terwijl je ze nog niet eens ziet...de vliegtuige zijn crap...aantal maps die ik gespeeld heb waar je gwn geen bommen of rakketen in je plane hebt...

Er is veel te veel rook en andere onzin...je ziet soms geen drol...of er zitten zelfs allemaal irritante spikkels op je scherm...

Ook als je geraakt wordt zie je geen kloot meer...dus die ander dan nog dood krijgen is haast onmogelijk...

tis allemaal net een beetje TE veel cod geworden...dat was waar ik dus bang voor was :(

De raketten en bommen etc moet je unlocken had ik ergens gelezen. Deze game komt pas zodra ik geld heb voor een nieuwe pc :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:03 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Mol schreef:
Shooters op de console = fucking lame :lol:

Precies, je kan toch niet richten met 2 van die kut pookjes..

Met 2 linkerhanden lukt je dat niet nee...

Frazyr schreef:
roberttt schreef:
Ox_Ite schreef:
Waarom blijven mensen hier zielig doen dat hun computer het niet aankan. Schaf gvd een Console aan. Dan heb je tenminste hoge framerate en van de graphics is het vershil miniem.
Ik zweer het, tis veel relaxter en je hoeft je pc dan niet steeds te upgraden om spellen te blijven (/blijven) spelen.

En op de pc is het veel mooier ;) verschil is niet miniem, is wel groot hoor . Framerate op console is ook vele malen lager dan op de pc

Framerate hangt allemaal af van de grafische kaart oender. Ik heb geen zin om een kaart van 250 euro of meer aan te schaffen om wat beter beeld te krijgen shitz.
Ofwel heb je een oude brol TV die je HD aansluiting (HDMI meestal; met of zonder 3D) of je kabel is van slechte kwaliteit.
Nogmaals zeg ik dat een console goedkoper af is als je het vergelijkt met de computer.
En ik kan mij niet voorstellen dat een ECHTE gamer zijn pc niet iedere 3 jaar (eventueel 4) vernieuwt. Dan ben je helaas fake...

Dus steek de opmerking alsjeblieft maar trug in je keelgat ZOMG...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:18 

Donateur

ps3 en xbox draaien op 30 frames per seconde op 720p ..

Heb geen idee hoeveel die van mij dat doet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:21 

Hardtraxxer

Citaat:
Framerate hangt allemaal af van de grafische kaart oender. Ik heb geen zin om een kaart van 250 euro of meer aan te schaffen om wat beter beeld te krijgen shitz.
Ofwel heb je een oude brol TV die je HD aansluiting (HDMI meestal; met of zonder 3D) of je kabel is van slechte kwaliteit.
Nogmaals zeg ik dat een console goedkoper af is als je het vergelijkt met de computer.
En ik kan mij niet voorstellen dat een ECHTE gamer zijn pc niet iedere 3 jaar (eventueel 4) vernieuwt. Dan ben je helaas fake...

Haha,
Ik zou elk argument dat jij noemt onderbouwt kunnen verwerpen.
Ik heb helaas geen zin dit te doen.
Als jij er van overtuigd bent dat een console (prijs-kwaliteit technisch)beter is als een PC ... wie ben ik om jou uit de droom te helpen.

En zoals ik al zei; Wat je fijner vind spelen is altijd persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Zo net ook maar ff gekocht voor de xbox :D lekker multiplayeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:27 

Ox_Ite schreef:
Frazyr schreef:
roberttt schreef:

Kijkt dat niet lastig? Met zulke oogkleppen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:30 

Donateur

Mijn pc is fucking pro :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:41 

Mijnes op de CPU na, ook :P
Net even gedownload, (krijg mijne maandag pas binnen) voor de singleplayer. Vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:48 

Donateur

Almighty schreef:
Net even gedownload, (krijg mijne maandag pas binnen) voor de singleplayer. Vermakelijk :)

Dit is mijn shit :D werkt prima ^^

Videokaart: 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Processor: Intel core i7 870
geheugen: G.Skill DIMM 8 GB DDR3-1600 Kit
Headset: Logitech g35
toetsenbord: Logitech G19 Gaming
Muis: Logitech g5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:56 

Hardtraxxer

nice robert :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:57 

roberttt schreef:
Almighty schreef:

Dit is mijn shit :D werkt prima ^^

Videokaart: ATI 6950 2GB DiRT 3 Edition
Processor: Q6600 Intel 2Quad
geheugen: 4GB
Headset: Trust kutding versie 14
toetsenbord: Logitech G15 Gaming
Muis: Logitech MX518

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:02 

Donateur

Nu nog nieuw beeldscherm :lol: dan is het perfect xd (toetsenbord en headset komen pas maandag :( net besteld xd )
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic