Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
A
als je iemand kniiffit en je 'jat' zen dogtag krijg je die dan ook? Of is het gewoon leuke animatie :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Die verzamel je als het ware ;) maar je kan diezelfde dogtag bijvoorbeeld niet zelf gebruiken
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Hoe vaak ik Gulf Of Oman in BF2 wel niet heb gespeeld... de herinneringen die ik aan die map heb zijn briljant. Met een Sniper squad USA ergens bij de bergen links v.d. map je bootje droppen en dan was er een soort goot waar je perfect de tegenstander kon outflanken.
Als support USA ook links bij de map het meest linkse dorpje, langs de zee, en dan aan de overkant was er een verhoging waar je perfect achter kon schuilen. Dus terwijl iedereen daar spawnde van tegenpartij en wij massaal aanvielen ik met dikke support daarvandaan, met nades en allemaal medics om je heen knallen. Geweldig.

Memories...
E
Wake Island 2007 (L)
D
ik speelde dit gisteren bij me neef en vind dit er veel minder mooi uitzien als mw3.
dat je dingen eraf kan blazen en in btr's kan en vliegtuigen en op daken kan vind ik allemaal heel vet maar toch zien de wapens er veel minder realistisch uit. en het lijkt of er veel minder mensen in die map zitten dan is mw3.. dus ik ben blij dat ik mw3 heb gekregen inplaats van battlefield
S
DarkestSymphony wrote:ik speelde dit gisteren bij me neef en vind dit er veel minder mooi uitzien als mw3.
dat je dingen eraf kan blazen en in btr's kan en vliegtuigen en op daken kan vind ik allemaal heel vet maar toch zien de wapens er veel minder realistisch uit.
Image
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
stefaneke wrote:
DarkestSymphony wrote:ik speelde dit gisteren bij me neef en vind dit er veel minder mooi uitzien als mw3.
dat je dingen eraf kan blazen en in btr's kan en vliegtuigen en op daken kan vind ik allemaal heel vet maar toch zien de wapens er veel minder realistisch uit.
Image
Dan wil ik wel is weten op welke resolutie jij speelt xD
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
dat je dingen eraf kan blazen en in btr's kan en vliegtuigen en op daken kan vind ik allemaal heel vet maar toch zien de wapens er veel minder realistisch uit. en het lijkt of er veel minder mensen in die map zitten dan is mw3.. dus ik ben blij dat ik mw3 heb gekregen inplaats van battlefield
Op console is Battlefield 3 oerend lelijk ja, net als Modern Warfare 3, op PC daarintegen is het briljant mooi.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Minder mooi dan MW3 XD Bf3 is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld.
D
@Festuca: je kan me alles vragen maar niet iets over battlefield.. eerste x dat ik het speelde en ik ging gewoon online!
resolutie weet niet eens wat het is xd
Artiest
last seen May 2026
:p ik kan je vertellen dat bf3 stukken mooier + realistischer is dan codt
A
En dus? Counter Strike ziet er ook niet uit, maar word ook nog vollop gedaan
Artiest
last seen May 2026
ik zeg toch ook niet dat het leuker is?
Artiest
last seen May 2026
jj
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Jolle wrote:Minder mooi dan MW3 XD Bf3 is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld.
Mooiste game is en blijft toch crysis denk ik.
S
mrazura wrote:
Jolle wrote:Minder mooi dan MW3 XD Bf3 is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld.
Battlefield 3 is daar inmiddels alweer voorbij naar mijn mening. Crysis is al 4 jaar oud.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
stefaneke wrote:
mrazura wrote:
Battlefield 3 is daar inmiddels alweer voorbij naar mijn mening. Crysis is al 4 jaar oud.
maar moet je eens nagaan dat crysis 4 jaar geleden er al zo goed uitzag :thumbup: dat had battlefield nooit gekunt :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat hou ik toch veel van dit spel :loving:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Vriend, die nummer 1... :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
hardcoresjors wrote:Vriend, die nummer 1... :worship: :worship: :worship:
Dat is deze:

View on YouTube

Meest epische kill die ik tot nu toe in BF3 heb gezien :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Hoe krijgt hij het voor elkaar joh :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Trouwens hele campaign in 1 avondje uitgespeeld bij een maatje op easy, was wel vet met al die interacties! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
heb de campaign nog niet uitgespeeld :$
De multiplayer is veel te verslavend :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Grozny wrote:heb de campaign nog niet uitgespeeld :$
De multiplayer is veel te verslavend :P
Ja ze xbox live lag eruit, dus ik ging de campaign maar ff checken, meteen uitgespeeld :P
Artiest
last seen May 2026
Als je eenmaal begint met de campaign maak je hem af ook xD