Dit topic is voor hardtraxx leden om te laten zien war voor auto je hebt of wat voor auto je wilt hebben
Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto
Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto
downieThe Exorsist wrote: Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto
De grootste downie ben jij nog, en een Fiat Multipla zou perfect bij jou passen want die auto ziet er uit als een downie.En-er-gy wrote:downieThe Exorsist wrote: Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto![]()
voor zoiets moet je je schamen... koop dan een multipla
Broken Balance wrote:
De grootste downie ben jij nog, en een Fiat Multipla zou perfect bij jou passen want die auto ziet er uit als een downie.

Doe eens foto! Japanse import (bijna) altijd +1Thund3R wrote:<---- Gele '94 Nissan 100NX flink getuned en gestyled..
Ricer tuning FTW!
Broken Balance wrote:Zulke auto's zijn even duur als zo'n uitgedoste slome auto. Ze zien er vaak veel mooier uit, ze zijn VEEL sneller. Als zo'n uitgedoste Mazda/Golf tegenover die Mercedes zou staan dan rijdt hij je er gemakkelijk uit inclusief dat die Mercedes zo luxe als wat is.
Vanaf het 2006 model nemen. Punto modellen voor 2006 raad ik je af, kwalitatief minder en vrij duur in onderhoud.Broken Balance wrote:De grootste downie ben jij nog, en een Fiat Multipla zou perfect bij jou passen want die auto ziet er uit als een downie.En-er-gy wrote:downieThe Exorsist wrote: Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto![]()
voor zoiets moet je je schamen... koop dan een multipla
Punto is een prima eerste auto, vooral een Punto Evo. Als hij maar niet te oud is want hoe ouder de Italiaan hoe vaker hij kapot gaat.
Ging? issie kapotRaven wrote:Ik heb een Gianelli uitlaat onder mijn Aerox, ging hard.
Yasuni FTWRaven wrote:Ik heb een Gianelli uitlaat onder mijn Aerox, ging hard.
Ik wil wel enigzins wat betrouwbaars/zuinigs.Bas wrote:Het boeit toch geen fuck wat je eerste auto wordt? Als het maar goedkoop in verzekering/wegenbelasting is, onderhoud goed te doen en het briggel enigzins in goede staat is, is het toch prima?
Ik denk dat de meeste een eerste auto iets a 1000 euro nemen, dan vind ik het belangrijkste dat ie me van A naar B brengt
Pauper.Raven wrote:Ik heb een Gianelli uitlaat onder mijn Aerox, ging hard.
Woeps, had. Is alweer jaren geleden.The Venator wrote:Ging? issie kapotRaven wrote:Ik heb een Gianelli uitlaat onder mijn Aerox, ging hard.?
I know haha, mijn vader bezit op dit moment 2 peugeot 205 rallyes en heeft 2 106 rallyes gehad, en ik heb zo mijn contacten in het "rallye" wereldje gezien mn pa er wel veel in zit. dus dat komt wel goedRawbin wrote:Dat zijn lekkere knalbakjes inderdaad, maar reken er maar op dat 9 van de 10 GTI's of Rallye's verragt zijn.Kijk ook even goed of alle elektronica goed werkt (voor zo ver dat kan natuurlijk
), daar zijn vaak problemen mee in oude Franse auto's.