Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:59 

Dit topic is voor hardtraxx leden om te laten zien war voor auto je hebt of wat voor auto je wilt hebben
Mijn eerste auto wordt een Fiat Punto
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:15 

Hardtraxx Elite

Kan hier ook goed besproken worden:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/je-droom-auto-t1518.html?hilit=droom%20auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:54 

The Exorsist schreef:

downie -.-

voor zoiets moet je je schamen... koop dan een multipla
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:57 

Kraak... Piep...

En-er-gy schreef:
The Exorsist schreef:

downie -.-

De grootste downie ben jij nog, en een Fiat Multipla zou perfect bij jou passen want die auto ziet er uit als een downie.

Punto is een prima eerste auto, vooral een Punto Evo. Als hij maar niet te oud is want hoe ouder de Italiaan hoe vaker hij kapot gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:57 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

De grootste downie ben jij nog, en een Fiat Multipla zou perfect bij jou passen want die auto ziet er uit als een downie.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:58 

Hardtraxx Veteran

Nie fokke met Fiat Punto eh. Keb er zelf ook ene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 04:22 

Hardtraxx Veteran

ik heb een zwarte toyota aygo, uit 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:32 

Hardtraxx Addict

<---- Gele '94 Nissan 100NX flink getuned en gestyled.. xd

Ricer tuning FTW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 12:48 

Kraak... Piep...

Tuning als in motor en prestaties verbeteren hoop ik? En niet van die oerlelijke vleugels onder een auto met veel te grote spoilers en lelijke lichtjes en stickers. Want dat is geen tuning.

Want ik zie sommige idioten die een vleugel op hun voorwiel aangedreven auto pleuren en het tuning noemen. Terwijl je juist het tegenovergestelde doet, want de vleugel drukt bij snelheid de achterwielen op de weg, en je kan al raden wat dat met een voorwiel aangedreven auto doet... minder snelheid en veel minder grip.

Maat van mij had ook een Vectra gekocht voor 2000 euro en hem helemaal uitgedost en een heel klein beetje getuned (Sportuitlaat & Lichte Chiptuning). Wat het totaal plaatje op 7500 gooide. Auto was vrij lelijk uiteindelijk. En hij had er eens een ongeluk mee waardoor die bumpers waren gebogen (want dat doen ze vrij makkelijk) tegen de as en de wielen aan. Waardoor dat vervangen moest worden wat het totaal op 8800 bracht. Toen hij hem verkocht had voor 5000 en naar een nieuwe auto keek, zagen we dat hij voor hetzelfde geld, die 8800 dus, ook dit had kunnen halen.

Een Porsche Boxter 986 uit 2000
Afbeelding

Een Mitsubishi Lancer EVO VII
Afbeelding

Honda S2000
Afbeelding

Ford Mustang uit 2002 (Met 500 erbij)
Afbeelding

Jaguar XK uit 1997
Afbeelding

En ten slotte, de mooiste voor 400 extra een Mercedes S55 AMG uit 2000
Afbeelding

Zulke auto's zijn even duur als zo'n uitgedoste slome auto. Ze zien er vaak veel mooier uit, ze zijn VEEL sneller. Als zo'n uitgedoste Mazda/Golf tegenover die Mercedes zou staan dan rijdt hij je er gemakkelijk uit inclusief dat die Mercedes zo luxe als wat is.

Daarom, dat auto "pimpen" is de grootste geldverspilling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:33 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
<---- Gele '94 Nissan 100NX flink getuned en gestyled.. xd

Ricer tuning FTW!

Doe eens foto! Japanse import (bijna) altijd +1
Zelf hard aan t sparen voor een Supra :drool:

@ Dennis; er is een verschil tussen Ricer- en Tupperware-tuning he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zulke auto's zijn even duur als zo'n uitgedoste slome auto. Ze zien er vaak veel mooier uit, ze zijn VEEL sneller. Als zo'n uitgedoste Mazda/Golf tegenover die Mercedes zou staan dan rijdt hij je er gemakkelijk uit inclusief dat die Mercedes zo luxe als wat is.

Maar ik snap het hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:42 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En-er-gy schreef:
The Exorsist schreef:

downie -.-

Punto is een prima eerste auto, vooral een Punto Evo. Als hij maar niet te oud is want hoe ouder de Italiaan hoe vaker hij kapot gaat.

Vanaf het 2006 model nemen. Punto modellen voor 2006 raad ik je af, kwalitatief minder en vrij duur in onderhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:44 

Hardtraxx Addict

Het boeit toch geen fuck wat je eerste auto wordt? Als het maar goedkoop in verzekering/wegenbelasting is, onderhoud goed te doen en het briggel enigzins in goede staat is, is het toch prima?

Ik denk dat de meeste een eerste auto iets a 1000 euro nemen, dan vind ik het belangrijkste dat ie me van A naar B brengt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een Gianelli uitlaat onder mijn Aerox, ging hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 22:29 

Hardtraxx Beheerder

Raven schreef:

Ging? issie kapot :$?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 23:41 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Yasuni FTW
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 00:38 

Kraak... Piep...

Bas schreef:
Het boeit toch geen fuck wat je eerste auto wordt? Als het maar goedkoop in verzekering/wegenbelasting is, onderhoud goed te doen en het briggel enigzins in goede staat is, is het toch prima?

Ik denk dat de meeste een eerste auto iets a 1000 euro nemen, dan vind ik het belangrijkste dat ie me van A naar B brengt :P

Ik wil wel enigzins wat betrouwbaars/zuinigs.
Dus zou ik sneller voor een Japanner gaan, die zijn het betrouwbaarst en vrij zuinig, daarna krijg je de Duitsers + Ford. Alles wat ouder Frans, Engels en Italiaans is valt vrij snel uit elkaar. Peugeot, Rover, Alfa e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Pauper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 11:53 

Hardtraxxer

Ik ben nog opzoek, maar ik denk dat het een peugeot 106 sport/rallye/gti word :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:24 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn lekkere knalbakjes inderdaad, maar reken er maar op dat 9 van de 10 GTI's of Rallye's verragt zijn. :P Kijk ook even goed of alle elektronica goed werkt (voor zo ver dat kan natuurlijk :P ), daar zijn vaak problemen mee in oude Franse auto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 10:31 

Kraak... Piep...

Plus dat de GTi's vrij prijzig zijn. Zijn klassiekers omdat dat de laatste echt goeie hot hatches waren van Peugeot. En wat Robin zegt, bij Franse auto's altijd naar elektronica kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:29 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Raven schreef:

Ging? issie kapot :$?

Woeps, had. Is alweer jaren geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:33 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Dat zijn lekkere knalbakjes inderdaad, maar reken er maar op dat 9 van de 10 GTI's of Rallye's verragt zijn. :P Kijk ook even goed of alle elektronica goed werkt (voor zo ver dat kan natuurlijk :P ), daar zijn vaak problemen mee in oude Franse auto's.

I know haha, mijn vader bezit op dit moment 2 peugeot 205 rallyes en heeft 2 106 rallyes gehad, en ik heb zo mijn contacten in het "rallye" wereldje gezien mn pa er wel veel in zit. dus dat komt wel goed :thumbsup:
Maar thanks voor het meedenken haha :P

en ohja, een pugsport uitlaat onder een 106 :loving: :loving:
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic