Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik geloof ook wel dat AoC hier iets mee te maken. Ik verwacht dan ook dat HHZ de minister-president wordt van de wereld met zijn onderministers Sound Rush. Hele wereld moet dan verplicht hardstyle luisteren, totdat HHZ weer een overstap maakt naar een ander genre. De verwachting is dat dit techno zal zijn. Alle andere muziek wordt verbannen van de radio en televisie. Op de televisie zal Malua het weer presenteren, is Mandy de ster van Meiden van Holland, gaat Radical Redemption het nieuwe presenteren en zal Warface RTL Boulevard gaan doen. Brood zal worden vervangen door drugs en je mag enkel nog maar water drinken. Iedereen wordt verplicht dagelijks naar de sportschool te gaan en hier minimaal één foto van op Instagram te zetten. Daarnaast moet je dagelijks minimaal één keer huilen om iets wat een ander over je heeft gezegd. Het wordt een mooie wereld met ome Willem aan de macht.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar wanneer is het bewijs? Het zal denk ik altijd een youtube filmpje zijn.

Er zijn super veel videos van zeg maar insiders van de FBI, CIA, hoge politici, onderzoekers, die info hebben en zeggen dat dingen niet helemaal pluis zijn.

Hier bijvoorbeeld iemand van de hollywood industrie.

https://www.youtube.com/watch?v=qaemTOLhRGg


Je hebt ook Project Veritas. Zij praten met mensen en filmen stiekem, om de waarheid naar boven te brengen.

https://www.youtube.com/watch?v=jdP8TiKY8dE
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik geloof ook wel dat AoC hier iets mee te maken. Ik verwacht dan ook dat HHZ de minister-president wordt van de wereld met zijn onderministers Sound Rush. Hele wereld moet dan verplicht hardstyle luisteren, totdat HHZ weer een overstap maakt naar een ander genre. De verwachting is dat dit techno zal zijn. Alle andere muziek wordt verbannen van de radio en televisie. Op de televisie zal Malua het weer presenteren, is Mandy de ster van Meiden van Holland, gaat Radical Redemption het nieuwe presenteren en zal Warface RTL Boulevard gaan doen. Brood zal worden vervangen door drugs en je mag enkel nog maar water drinken. Iedereen wordt verplicht dagelijks naar de sportschool te gaan en hier minimaal één foto van op Instagram te zetten. Daarnaast moet je dagelijks minimaal één keer huilen om iets wat een ander over je heeft gezegd. Het wordt een mooie wereld met ome Willem aan de macht.


:lol:

JoeCarioca schreef:
haha Alex Jones is een baas, geloof het of niet.


Ik geloof het, ik lach me dood om die vent, elke keer weer.

JoeCarioca schreef:
Ik zie geen haatzaaiing of desinformatie in die citaten trouwens.

Dat klinkt als een jou probleem

Citaat:
Zijn bedrijf ontvangt meer views op radio en tv dan CNN enzo.

Wederom geen hard bewijs.

JoeCarioca schreef:
Omdat hij echt is. Hij vertelt echt nieuws.

Dat klinkt ook weer als een jou probleem.

JoeCarioca schreef:
Mensen zijn leugens zat en willen het echte nieuws horen.

Je bedoelt die paar honderd mensen die zo denken en zeggen dat ze voor de mensen spreken?

JoeCarioca schreef:
Hij wordt fel tegengewerkt door talloze bedrijven, die bijvoorbeeld videoclips van hem pakken en dan op een andere manier editen, zodat het lijkt alsof hij iets anders zei.

Memes zijn inderdaad de ondergang van alles.

JoeCarioca schreef:
Omdat ze niet willen dat de gruwelijke waarheid vertelt wordt. Alex en zijn team hebben alle hardcore info.


Citaat:
Je bent gewoon het typische, "ik geloof in een ding en alles wat het tegenspreekt zijn leugens van de media of welk ander medium of personage dan ook."


Goh wat moet jij een makkelijk leven hebben dat je alles op de schuld van anderen kan afschuiven. Zit je toevallig ook met een uitkering van de staat die te laag is en wat ook hun schuld is?

Maar ik baseer de waarheid ook altijd op YouTube filmpjes hoor. Want die kunnen nooit zo bewerkt en aangepast zijn om je iets te laten geloven dat niet zo is. Nee alleen de staat en de rijke tata's doen dat :lol:

Maar goed, kalm!

Heil Art Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles gelezen en het enigste waar ik mee zit is dat er nu een duplicaat topic op het forum staat. Dit is het originele AoC Topic: /algemeen/art-of-creation-topic-t62561.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Alles gelezen en het enigste waar ik mee zit is dat er nu een duplicaat topic op het forum staat. Dit is het originele AoC Topic: /algemeen/art-of-creation-topic-t62561.html


Dit is veel relevanter dan dat topic, de wereld staat op het spel hier!

Heil Art Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Alles gelezen en het enigste waar ik mee zit is dat er nu een duplicaat topic op het forum staat. Dit is het originele AoC Topic: /algemeen/art-of-creation-topic-t62561.html

Gelieve niet deze bullshit in dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
de wereld staat op het spel hier!

Heil Art Of Creation!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Wow hij heeft gewoon gelijk, HHZ zit in dit complot!

Heil Art of Creation! Heil Headhunterz! Heil ome Willem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon dikke illuminati dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.npo3.nl/de-outsiders/16-05- ... ON_1298227

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
JoeCarioca schreef:
Dat is een beetje jammer, want ik weet waar ik over praat.

Er is een hoop corrupte zooi aan de hand en het is niet onbelangrijk om hier van op de hoogte te zijn.


Vertel.


Geen dank he jongens. Ik wil meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Broken Balance, jij bent niet zo goed in discussieren.

Jij doet alsof ik een gebrek aan bewijs heb en alleen aannames doe,

Maar je denkt dat ik dingen op andere mensen afschuif? En van een uitkering leef? hahaha

Dat is zo erg onjuist. Ik heb een chill leven en woon niet eens in Nederland.

En het zijn heel veel mensen, niet 100. Eerder 1 biljoen. Steeds meer mensen worden wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
@Broken Balance, jij bent niet zo goed in discussieren.

Klopt, daar sta ik hier om bekend

JoeCarioca schreef:
Jij doet alsof ik een gebrek aan bewijs heb en alleen aannames doe,

Ik heb nog steeds geen harde bewijzen gezien van jou kant.

JoeCarioca schreef:
Maar je denkt dat ik dingen op andere mensen afschuif? En van een uitkering leef? hahaha

Nee ik vroeg naar je uitkering. En ja, je schuift dingen op mensen/instanties af, dat zien we hier meermaals.

JoeCarioca schreef:
Dat is zo erg onjuist. Ik heb een chill leven en woon niet eens in Nederland.

Laat me raden, in de VS?

JoeCarioca schreef:
En het zijn heel veel mensen, niet 100. Eerder 1 biljoen. Steeds meer mensen worden wakker.

Dat is knap, gezien er 7 miljard mensen op de aarde wonen. Waar tover jij die overige 193 miljard vandaan? En ze zijn het toevallig allemaal met je eens?

Heil Art Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ik heb een chill leven en woon niet eens in Nederland.


Aan jou toon hoor ik dat jij sowieso geen echte nederlander bent, jij hebt dat duitse bloed niet in je. Waarschijnlijk hou je ook niet van Techno he, ja zie je wel ik wist het! Het land uit.

Heil Art Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee het zijn er 7 biljoen. Weet niet waarom ze soms miljard zeggen op internet maar dat is onjuist.

Ik schuif helemaal niks op anderen af, ik snap niet zo goed waarom je dat zegt. Ik zeg alleen dat er goede en slechte mensen zijn. Of in ieder geval met andere intenties.

Maarja

Ik ben helemaal geen outsider trouwens hiermee. Het is niet hetzelfde als flat earth wat gewoon makkelijk te debunken is.


@Goldenstyle, ben wel Nederlander hoor. En geef de voorkeur aan hardstyle maar techno kan ook lekker zijn soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Nee het zijn er 7 biljoen. Weet niet waarom ze soms miljard zeggen op internet maar dat is onjuist.

Ik schuif helemaal niks op anderen af, ik snap niet zo goed waarom je dat zegt. Ik zeg alleen dat er goede en slechte mensen zijn. Of in ieder geval met andere intenties.

Maarja

Ik ben helemaal geen outsider trouwens hiermee. Het is niet hetzelfde als flat earth wat gewoon makkelijk te debunken is.


@Goldenstyle, ben wel Nederlander hoor. En geef de voorkeur aan hardstyle maar techno kan ook lekker zijn soms.


Ohja en dat is wel makkelijk te debunken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Een biljoen is tien tot de 12e macht, dus 1.000.000.000.000 of 10^12."

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen

Of is dat ook niet betrouwbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Nee het zijn er 7 biljoen. Weet niet waarom ze soms miljard zeggen op internet maar dat is onjuist.


1000 miljoen = 1 miljard
1000 miljard = 1 biljoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Nee het zijn er 7 biljoen. Weet niet waarom ze soms miljard zeggen op internet maar dat is onjuist.


Er is niets onjuist aan. Billion is Engels voor miljard. Zijn nog steeds 7 miljard aka 7 billion dus. Of is ons woordenboek en het Engelse woordenboek tegenwoordig ook illuminati?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
"Een biljoen is tien tot de 12e macht, dus 1.000.000.000.000 of 10^12."

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen

Of is dat ook niet betrouwbaar?


Wikipedia is Illuminatie dus nee niet betrouwbaar, Joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

7 biljoen..jeetje

Nu snap ik wel waarom het zo druk in de bus was vanochtend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha Ok dat was mijn fout.

Effe vergeten dat billion in het Nederlands miljard betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang leven de metselaars
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit topic. :corn: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic