Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2019 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Anno 2019 is het niet zo heel moeilijk om research te doen.

Dit is aan te raden, voor iedereen die geen idee heeft waar ik het over heb.

En zolang je er niets van weet, zwijg dan liever, in plaats van iemand proberen af te kraken.

Beetje laag niveau anders.


Ik heb geen idee waar je het over heb, en daar ga ik ook absoluut geen research naar doen.
Ik zie gewoon een logo. JIJ zie blijkbaar iets anders en WIL daar van alles achter zoeken, dat ligt dan toch echt aan jezelf. Die vage theorieën blijven juist alleen maar in stand door mensen zoals jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 05:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je mijn berichten goed leest, dan zie je dat ik helemaal niet per se er iets achter zoek.

Ik vraag gewoon of er iemand enig idee heeft wat het betekent.

En tot nu toe lijkt niemand dat te weten.


De illuminati bestaat echt. Het is een elite groep van rijke lui die de controle over de wereld willen hebben. Ze willen mensen tegen elkaar opzetten om ons af te leiden van de machthebbers en de mensen aan het roer. En uiteindelijk willen ze 1 wereldregering hebben en 1 muntsoort en de wereldpopulatie terugbrengen naar 500 miljoen zoals op de Georgia guidestones beschreven staat. De EU is gecreerd omdat het een stap dichter is bij totale controle. Het is vrij corrupt en heel veel mensen zijn ontevreden met Brussel die alles bepaalt.


Maar als iemand weet wat het logo betekent, vertel het dan aub?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 07:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, komt ie.

Het betekent AoC. Oftewel Art of Creation.
De A is de driehoek, de O is dat zogenaamde oog, de C ligt op zn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 07:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Als je mijn berichten goed leest, dan zie je dat ik helemaal niet per se er iets achter zoek.



Nee, tuurlijk niet.

JoeCarioca schreef:
Is dit puur toeval of zit er iets achter?



JoeCarioca schreef:

Denken jullie dan dat het gewoon toeval is?




JoeCarioca schreef:

Want het gebeurt heel veel in popmuziek en ook met die vreselijke rappers tegenwoordig. Dat is gewoon meestal verschrikkelijke muziek om mee te beginnen, maar veel videoclips hebben allerlei symbolen erin zitten omdat een 3e partij dit graag wilt. Kijk maar eens naar Katy Perry of Lady Gaga, die zien er vaak uit als een of andere duivel of heks. En dan zitten er ook vaak illuminati symbolen zoals de driehoek met oog bij. En dat is sowieso niet willekeurig. Dat wordt met opzet gedaan.

Dit is geen bijgeloof ofzo.


jeffrey2107 schreef:
JoeCarioca schreef:
Is totaal niet dom hoor.

Maarja als je niet verder kijkt dan je neus lang is.

Dan is dat niet mijn schuld.

tis maar een driehoek

JoeCarioca schreef:
+oog


Eng ventje, dat ben je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Oke, komt ie.

Het betekent AoC. Oftewel Art of Creation.
De A is de driehoek, de O is dat zogenaamde oog, de C ligt op zn kant.


Hier je antwoord, topic kan dicht. DAAAG!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat eng zeg, iemand die met een ander idee of opinie komt.

Jullie kunnen ook nergens tegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarja, delete maar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is snel oordelen als je hier net 2 dagen op zit ;)
Misschien moet je je discussie over de illuminati ook lekker ergens anders houden aangezien het hier meer over muziek gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, jullie oordelen met Pieter Baan Centrum, metalen hoedje, eng ventje, Oostblok straling etc. zonder er ook meer iets van af te weten.

Dat is een beetje jammer, want ik weet waar ik over praat.

Er is een hoop corrupte zooi aan de hand en het is niet onbelangrijk om hier van op de hoogte te zijn.


Maargoed, vrede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Dat is een beetje jammer, want ik weet waar ik over praat.

Er is een hoop corrupte zooi aan de hand en het is niet onbelangrijk om hier van op de hoogte te zijn.


Vertel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
JoeCarioca schreef:
Dat is een beetje jammer, want ik weet waar ik over praat.

Er is een hoop corrupte zooi aan de hand en het is niet onbelangrijk om hier van op de hoogte te zijn.


Vertel.


Gelieve ook met bewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk soms met een vriend filmpjes, sommige zijn wel geloofwaardig , maar er mist toch wel concreet bewijs. Heb jij daar linkjes van??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom terug Archangel / Logan.

Hoe is het met je brainzaps tegenwoordig?

Groeten thuus hakenkruus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
RomanAnthony schreef:
JoeCarioca schreef:
Dat is een beetje jammer, want ik weet waar ik over praat.

Er is een hoop corrupte zooi aan de hand en het is niet onbelangrijk om hier van op de hoogte te zijn.


Vertel.


Gelieve ook met bewijs.


Inb4 YouTube filmpjes en Facebook linkjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jet fuel doesn't melt steel beams
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, waar te beginnen, misschien kan ik eerst wat concrete voorbeelden geven die uiteindelijk wel zijn verbonden aan een groter plan:

Het feit dat er zoveel gecensord wordt door facebook, youtube, twitter etc. is een voorbeeld van dat de eigenaren van deze platforms onder een hoedje spelen door dezelfde mensen van hun platforms te kicken. Alleen maar linkse idiote meningen zijn welkom. Bekende mensen die 'rechtse' standpunten hebben worden vaak gebanned.

En het nieuws is vaak helemaal geen echt nieuws vandaag de dag. Er wordt heel vaak gelogen. Zowel in Nederland als in de USA en Duitsland etc.

Hier een video die uitlegt dat de NOS helemaal geen echt nieuws vertelt (waar wel heel veel mensen naar kijken met het journaal om 8 uur s'avonds)

https://www.youtube.com/watch?v=Ht-4NOtlO6A&t=58s

Hier een zeer recente video van Tommy Robinson, een goede gast die in de politiek probeert te gaan om Engeland te redden. Want hun kampen met heel veel problemen met immigranten.
Maar als je kijkt wat de media over hem zegt, dat is niet normaal. Hun draaien alles om en zeggen dat hij de racist is en dergelijke. Dat is totaal niet zo. En zoals je in de video kunt zien, de politie begeleidt de groep vandalen! Dat is een voorbeeld dat het gerechtssysteem van Engeland in de handen is van de verkeerde mensen.

https://www.youtube.com/watch?v=QBgecf-rh8w&t=122s

Er zijn talloze voorbeelden van dat de media liegt. Ik hoop dat jullie dat wel al weten.

Mainstream nieuws en media opereren niet zelfstandig, maar hebben een bepaalde missie om de waarheid te verdraaien en het in ander daglicht te zetten.
Dan is dat niet direct altijd illuminati, maar de illuminati kan veel macht uitoefenen met mainstream bedrijven en hebben ook invloed in films en videclips (waar allerlei symbolen inzitten en duivelse shit want daar kicken hun op). En uiteindelijk draait het allemaal om controle. Ze hebben hun eigen wil en willen geen weerstand. En als je alle factoren in het geheel bekijkt, wordt het vrij duidelijk dat er mensen met de verkeerde intenties achter de schermen bezig zijn.

Universiteiten hebben tegenwoordig alleen maar linkse opinies. Dit is niet goed voor de opvoeding van studenten.

En ze zijn nu ook van plan om 5G internet door te voeren, maar dit is erg schadelijk voor je, zowel mentaal als fysiek. Als het goede mensen waren de touwtjes in handen zouden hebben, zou dit nooit doorgevoerd worden.

Ook worden er chemicalien gesproeit in de lucht met vliegtuigen. Die witte slierten die je in de lucht ziet. Met als doel om de mensen zwakker te maken.

En de aarde is helemaal niet aan het opwarmen. Ze proberen dat te verkopen met 'climate change' en 'global warming', om zo landen te verbinden met elkaar met internationele regels en afpsraken. Omdat ze controle willen. https://www.youtube.com/watch?v=MSkNIpNWX0k&t=1s

Prins Bernhard en Beatrix zijn ook bij betrokken, en het koningshuis van Engeland. En dan heb je de Rothschilds, Kissinger, Rockefeller. En je hebt Skull & Bones, een geheime groep en Bohemian Grove, waar mensen 's nachts samenkomen in een bos, rondom een groot standbeeld van een uil. Daar doen ze allerlei vreemde rituelen. Hier zijn video's van en dit is al concreet uitgelegd door vele mensen. Het dier uil, is dan ook een symbool van de illuminati.
En de mensen die naar die meetings gaan zijn de echte enge ventjes, niet ik. Sommige zijn ook betrokken bij ligubere praktijken zoals het doodmaken van baby's en het verkopen van die organen. Dit kun je ook opzoeken.


David Icke is een held. Hij weet wat er aan de hand is en praat ook vaak over het feit dat we allemaal 'een bewustzijn' zijn, net zoals veel hardstyle nummers dat vertellen. Dat we eigenlijk allemaal hetzelfde zijn en al die labels die mensen zich opleggen bullshit zijn.

Hier praat hij over illuminati:
https://www.youtube.com/watch?v=0VFEFNc8ugE

Hier nog een rap nummer over illuminati:
https://www.youtube.com/watch?v=2frJ3e0hxPE

Hopelijk maakt dit het iets duidelijker.

Maar eigenlijk zijn het gewoon een stel zielige figuren die geen leven hebben. Ze hoeven zeker niet gevreest te worden.


Dit is trouwens wel erg off-topic, dus ik kan het begrijpen al wordt het verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Een tl;dr voor mensen:

"De media en de mensen hebben niet hetzelfde standpunt als ik dus ze liegen en spelen onder een hoedje"

Nergens bewijs in die filmpjes, alleen aannames.

Maar goed dat je inziet dat rijke mensen en hoogstaande politici veel macht hebben over de wereld. Bedankt, dat had ik zelf nooit door gehad. Heb ook een foto van onze man gevonden trouwens:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoek maar "Alex Jones banned" op. (die foto heeft hij natuurlijk voor de grap zo gemaakt he).

Alle platforms deden het op hetzelfde moment.

Zo ook met anderen. Het gaat erom dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is.


En ik heb het over dat de verkeerde lui veel macht hebben, niet simpelweg rijk of politici. Het lijkt alsof je mijn bericht niet hebt gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Zoek maar "Alex Jones banned" op.

Alle platforms deden het op hetzelfde moment.

Zo ook met anderen. Het gaat erom dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is.


En ik heb het over dat de verkeerde lui veel macht hebben, niet simpelweg rijk of politici. Het lijkt alsof je mijn bericht niet hebt gelezen.


Het lijkt er op of jij überhaupt geen boeken hebt gelezen.

Maar iemand verbannen voor haaizaaien en desinformatie verspreiden is natuurlijk van den zotte. Ik stel voor dat we ook gelijk alle klimaatontkenners, anti-vax mensen en flat-earthers de boel laten regeren. Veel beter!

Je bent gewoon het typische, "ik geloof in een ding en alles wat het tegenspreekt zijn leugens van de media of welk ander medium of personage dan ook."
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo haatzaaien en desinformatie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Hoezo haatzaaien en desinformatie dan?


Even een kleine greep van Jones

Citaat:
I'M GONNA CRAM A GUN IN THEIR MOUTH TO SEE HOW THEY LIKE IT! CAUSE I'M FREE!


Citaat:
I grew up in Dallas, Texas, drinking sodium fluoridated water. All the scientific studies show my IQ has been reduced by at least 20 points.


Citaat:
all you corrupt bureaucrats, all of you that've had your way with innocent children over and over again


Citaat:
The reason there are so many gay people now is because it's a chemical warfare operation. I have the government documents where they said they're going to encourage homosexuality with chemicals so people don't have children.


Citaat:
All the average feds care about is dressing up in black uniforms and having mustaches and starring at people... I know your mustache is cool! You got little gold-framed glasses! You scare me so bad! Ugh... you scum!


Citaat:
I'm telling you folks, nerds are one of the most dangerous groups in this country, because they end up running things. But they still hate everybody, because they weren't the jocks in high school. So they play little dirty games on everybody. They use their brains to hurt people. And I'm aware of them. OK? I see you, you little rats!


Paar grepen uit zijn geweldige, met wetenschap onderbouwde punten. Goud voorbeeld van iedereen kan roepen "wetenschap/onderzoek heeft onderbouwd dat" en de domste mensen geloven het. Ook een goed voorbeeld was Baudet die even riep dat er miljoenen werklozen zijn in NL terwijl dat cijfer in de honderduizenden zit :lol:. Als je maar hard genoeg roept dat iets zo is en maar lult dat het onderbouwd is door wetenschap of statistiek zijn er altijd mensen die het geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe interessant de hele geschiedenis en verhalen rondom de Illuminatie ook zijn. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal aannames (op de NOS na dan, want daar zijn zeker wel meerdere gevallen geweest van niet gehele stukken laten zien omtrent bepaalde onderwerpen), maar de rest zijn allemaal invulling, opinies en standpunten van andere. Dat maakt het nog geen concreet bewijs van een algehele super regering die alles van boven af regelt. Wel is het zo dat grote bedrijven tegenwoordig machtiger zijn dan landen zelf, maar dat heeft niets te maken met illuminatie dat is gewoon hoe kapitalisme de afgelopen jaren heeft huisgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha Alex Jones is een baas, geloof het of niet.

Ik zie geen haatzaaiing of desinformatie in die citaten trouwens.


Zijn bedrijf ontvangt meer views op radio en tv dan CNN enzo.

Omdat hij echt is. Hij vertelt echt nieuws.

Mensen zijn leugens zat en willen het echte nieuws horen.

Hij wordt fel tegengewerkt door talloze bedrijven, die bijvoorbeeld videoclips van hem pakken en dan op een andere manier editen, zodat het lijkt alsof hij iets anders zei.

Omdat ze niet willen dat de gruwelijke waarheid vertelt wordt. Alex en zijn team hebben alle hardcore info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof ook wel dat AoC hier iets mee te maken. Ik verwacht dan ook dat HHZ de minister-president wordt van de wereld met zijn onderministers Sound Rush. Hele wereld moet dan verplicht hardstyle luisteren, totdat HHZ weer een overstap maakt naar een ander genre. De verwachting is dat dit techno zal zijn. Alle andere muziek wordt verbannen van de radio en televisie. Op de televisie zal Malua het weer presenteren, is Mandy de ster van Meiden van Holland, gaat Radical Redemption het nieuwe presenteren en zal Warface RTL Boulevard gaan doen. Brood zal worden vervangen door drugs en je mag enkel nog maar water drinken. Iedereen wordt verplicht dagelijks naar de sportschool te gaan en hier minimaal één foto van op Instagram te zetten. Daarnaast moet je dagelijks minimaal één keer huilen om iets wat een ander over je heeft gezegd. Het wordt een mooie wereld met ome Willem aan de macht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic