Poll zegt genoeg.

Kneus, opzouten van dit forum idioot, jij bent alles wat dit forum verkankerd,Peperkoek wrote:'Hardtraxx de laatste tijd'.
Ja gestemd btw
Het zit je diep.Destination wrote:Kneus, opzouten van dit forum idioot, jij bent alles wat dit forum verkankerd,Peperkoek wrote:'Hardtraxx de laatste tijd'.
Ja gestemd btw
Net zo diep als ik in je moeder zit.Peperkoek wrote:Het zit je diep.Destination wrote:Kneus, opzouten van dit forum idioot, jij bent alles wat dit forum verkankerd,Peperkoek wrote:'Hardtraxx de laatste tijd'.
Ja gestemd btw
Laat maar weten hoe je oefen cito toets is gegaanDestination wrote:
Net zo diep als ik in je moeder zit.
536Peperkoek wrote:Laat maar weten hoe je oefen cito toets is gegaanDestination wrote:
Net zo diep als ik in je moeder zit.
Verklaart in elk geval waarom je geen vrienden hebt, en je dus niets beters te doen hebt dan mensen via internet te irriterenPeperkoek wrote:547 hier, again, ik sta boven jou. Nooob
Fluxion wrote:Bedankt voor het leesplezier
Graag gedaan, ooit zal men er nog wel achter komenMitzinator wrote:Fluxion wrote:Bedankt voor het leesplezier
Nera taferelen hier hoorDestination wrote:Graag gedaan, ooit zal men er nog wel achter komenMitzinator wrote:Fluxion wrote:Bedankt voor het leesplezier
Steffnov wrote:Heuj, een Tamme thread
En dan zit je op Havo? Luie flikkerPeperkoek wrote:547 hier, again, ik sta boven jou. Nooob
SL*postcode* for presidentSL8492 wrote:En dan zit je op Havo? Luie flikkerPeperkoek wrote:547 hier, again, ik sta boven jou. NooobIk had 537