ik had 548
ik ben beter dan taam
ik heb op nee gestemd trouwens
ik ben beter dan taam
Ja klopt, idd gewoon te lui. Havo ook gehaald zonder ooit huiswerk te maken, wel iets leren natuurlijk (maar heel minimaal). Vandaar ook al die cijfersSL8492 wrote:En dan zit je op Havo? Luie flikkerPeperkoek wrote:547 hier, again, ik sta boven jou. NooobIk had 537
J oey wrote:ik had 548
ik ben beter dan taam
Jij bent nu vet stoer en hebt dikke populariteit gainz enzo..Peperkoek wrote:Ja klopt, idd gewoon te lui. Havo ook gehaald zonder ooit huiswerk te maken, wel iets leren natuurlijk (maar heel minimaal). Vandaar ook al die cijfersSL8492 wrote:En dan zit je op Havo? Luie flikkerPeperkoek wrote:547 hier, again, ik sta boven jou. NooobIk had 537
, ga gewoon Hbo-masters doen, hoop ik
Is een optie, die optie staat gelijk aan 'Ja'.SL8492 wrote:Is er trouwens ook een optie om op blanco te stemmen? Ik heb namelijk geen mening over dit onderwerp. Groetjes
Dat is wel het minste dat ik kon doenBroken Balance wrote:Dan kunnen we Danny eren als de gene die zich opofferde voor ons.
Daar moet ik dus nog een jaar op wachtenPeperkoek wrote:Sander nog gefeliciteerd he met het slagen, krijgt nog wel keer bier van me op feest. Dest trouwens ook zonder alle gein.
Paultheone wrote:https://youtu.be/tQprAQ-Cm1A?t=1m56s