702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 50 minutes ago
Ministry Of Distortion wrote:https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
:lol:
Haha heerlijk dat niveau. Speel dit seizoen voor het eerst weer. Ben na de A1 gestopt. Nu zit ik in het 4e. 6e klasse. :lol:
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
online now
Ministry Of Distortion wrote:https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
:lol:
Bij dat elftal zit ik in de competitie :lol:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen Nov 2025
sonnebloem wrote:Voor de liefhebbers, op fb: De Kelderklasse en Footballculture. Heerlijk om te lezen
Prachtige beelden zitten daarbij :lol:

Ik speel zelf 1e klasse zaterdag bij 'd Olde Veste '54 uit Steenwijk.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Ik ga voor de laagste plaats :beer:
Kolping Boys, 8ste klasse zondag
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
last seen 16 minutes ago
Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bier :beer: prima zaterdagbesteding
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Justinhafc wrote:Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bier :beer: prima zaterdagbesteding
Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaam :$
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
last seen 16 minutes ago
THArdstyler wrote:Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaam :$
Wij zijn gelukkig eindelijk klaar met 2 wedstrijden per week spelen, klote voorbereiding. Nu gewoon lekker weer elke zaterdag ballen. Zondagochtend lijkt me echt een hel haha xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:
(L)
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Onze zondag-selectie ligt helemaal op z'n gat omdat iedereen steeds meer op zaterdag wilt gaan voetballen. 20 spelers voor een gehele zondag selectie. Voor zowel 1 als 2 teams is dat gewoon heel erg zuur.
Nou is zondag's spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.

Afgelopen zaterdag na mijn operatie wel de eerste minuten gemaakt in de 10-0 verloren pot. En dat gaat nog wel vaker gebeuren denk ik ^^
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
JeroenB93 wrote:Nou is zondags spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Ook exact mijn verhaal :D
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Zeker van boven de rivieren jullie? Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine :D
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Chroman wrote:Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine & aansluitend kroeg:D
Dit inderdaad :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
cb92 wrote:Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.
Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Wij begonnen als vriendenteam ook in de 6e klasse. 2x achter elkaar kampioen geworden en zitten nu prima in de 4e klasse. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Mag het een gelijkspel worden :whistle:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Lennard95 wrote:
Pommer wrote:Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Mag het een gelijkspel worden :whistle:
Denk dat jij beter kan hopen op een overwinning van Spakenburg. Ik zie ons niet meedoen om de titel namelijk, dat zal denk ik tussen jullie, IJ'vogels en AFC gaan.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Remi wrote:
Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:
(L)
Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op? :cool:
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Remi wrote:
cb92 wrote:Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.
Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.
We hebben gister 0-16 verloren, en de club wilt een ander team in de 5e klasse laten spelen. Dus ze zijn nu aan het kijken of wij in de 6e klasse kunnen gaan voetballen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
RTM93 wrote:
Remi wrote:
(L)
Niet per se, nee.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vind een uur rijden naar Kloetinge al kantje boord, dus nee, bedankt
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:
Remi wrote:
(L)
Nee bedankt.