Haha heerlijk dat niveau. Speel dit seizoen voor het eerst weer. Ben na de A1 gestopt. Nu zit ik in het 4e. 6e klasse.Ministry Of Distortion wrote:https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Bij dat elftal zit ik in de competitieMinistry Of Distortion wrote:https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
Prachtige beelden zitten daarbijsonnebloem wrote:Voor de liefhebbers, op fb: De Kelderklasse en Footballculture. Heerlijk om te lezen
Ik speel zelf 1e klasse zaterdag bij 'd Olde Veste '54 uit Steenwijk.
Ik ga voor de laagste plaats
Kolping Boys, 8ste klasse zondag
Kolping Boys, 8ste klasse zondag
Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bier
prima zaterdagbesteding
Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaamJustinhafc wrote:Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bierprima zaterdagbesteding
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen.
Dat wordt nog een leuke derde helft 
Wij zijn gelukkig eindelijk klaar met 2 wedstrijden per week spelen, klote voorbereiding. Nu gewoon lekker weer elke zaterdag ballen. Zondagochtend lijkt me echt een hel hahaTHArdstyler wrote:Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaam
Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen.Dat wordt nog een leuke derde helft
Onze zondag-selectie ligt helemaal op z'n gat omdat iedereen steeds meer op zaterdag wilt gaan voetballen. 20 spelers voor een gehele zondag selectie. Voor zowel 1 als 2 teams is dat gewoon heel erg zuur.
Nou is zondag's spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Nou is zondag's spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe
Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.
Afgelopen zaterdag na mijn operatie wel de eerste minuten gemaakt in de 10-0 verloren pot. En dat gaat nog wel vaker gebeuren denk ik
Afgelopen zaterdag na mijn operatie wel de eerste minuten gemaakt in de 10-0 verloren pot. En dat gaat nog wel vaker gebeuren denk ik
Ook exact mijn verhaalJeroenB93 wrote:Nou is zondags spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Zeker van boven de rivieren jullie? Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine 
Dit inderdaadChroman wrote:Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine & aansluitend kroeg:D
Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.cb92 wrote:Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toeTeam waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.
Wij begonnen als vriendenteam ook in de 6e klasse. 2x achter elkaar kampioen geworden en zitten nu prima in de 4e klasse. 
Mag het een gelijkspel wordenPommer wrote:Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Denk dat jij beter kan hopen op een overwinning van Spakenburg. Ik zie ons niet meedoen om de titel namelijk, dat zal denk ik tussen jullie, IJ'vogels en AFC gaan.Lennard95 wrote:Mag het een gelijkspel wordenPommer wrote:Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op?Remi wrote:Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen.Dat wordt nog een leuke derde helft
We hebben gister 0-16 verloren, en de club wilt een ander team in de 5e klasse laten spelen. Dus ze zijn nu aan het kijken of wij in de 6e klasse kunnen gaan voetballen.Remi wrote:Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.cb92 wrote:Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toeTeam waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.
Niet per se, nee.RTM93 wrote:Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op?Remi wrote:Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen.Dat wordt nog een leuke derde helft
Vind een uur rijden naar Kloetinge al kantje boord, dus nee, bedankt
Nee bedankt.RTM93 wrote:Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op?Remi wrote:Indy wrote:Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen.Dat wordt nog een leuke derde helft