Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
:lol:

Haha heerlijk dat niveau. Speel dit seizoen voor het eerst weer. Ben na de A1 gestopt. Nu zit ik in het 4e. 6e klasse. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
https://www.facebook.com/Kloosterhaar5/?fref=ts
:lol:


Bij dat elftal zit ik in de competitie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Voor de liefhebbers, op fb: De Kelderklasse en Footballculture. Heerlijk om te lezen


Prachtige beelden zitten daarbij :lol:

Ik speel zelf 1e klasse zaterdag bij 'd Olde Veste '54 uit Steenwijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga voor de laagste plaats :beer:
Kolping Boys, 8ste klasse zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bier :beer: prima zaterdagbesteding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Blij dat het amateurvoetbalseizoen weer geopend is! Potje voetbal, potje bier :beer: prima zaterdagbesteding

Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaam :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hier wel mee eens, maar direct een wedstrijd op vrijdagavond én op zondagochtend was toch iets teveel van het goede voor mijn lichaam :$

Wij zijn gelukkig eindelijk klaar met 2 wedstrijden per week spelen, klote voorbereiding. Nu gewoon lekker weer elke zaterdag ballen. Zondagochtend lijkt me echt een hel haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onze zondag-selectie ligt helemaal op z'n gat omdat iedereen steeds meer op zaterdag wilt gaan voetballen. 20 spelers voor een gehele zondag selectie. Voor zowel 1 als 2 teams is dat gewoon heel erg zuur.
Nou is zondag's spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.

Afgelopen zaterdag na mijn operatie wel de eerste minuten gemaakt in de 10-0 verloren pot. En dat gaat nog wel vaker gebeuren denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nou is zondags spelen ook gewoon klote, sinds ik een jaar of 4/5 geleden bij een vriendenteam op zaterdag ben gaat ballen (ipv selecties op zondag bij een andere club) wil ik ook niet meer van die zaterdag af. Is ook een veel gezelligere dag op de club


Ook exact mijn verhaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker van boven de rivieren jullie? Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bij ons elke zondag gekkenhuis in de kantine & aansluitend kroeg:D

Dit inderdaad :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.


Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij begonnen als vriendenteam ook in de 6e klasse. 2x achter elkaar kampioen geworden en zitten nu prima in de 4e klasse. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.


Mag het een gelijkspel worden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 21:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Pommer schreef:
Voor de mensen die zaterdagmiddag niks te doen hebben, de mooiste derby van Nederland wordt live uitgezonden op Fox Sports om half 3. Verwacht geen goed voetbal, maar wel een hoop sfeer en meestal een hoop bijzondere momenten. En wellicht een bezopen streaker met een rooie kop en een bierbuik.


Mag het een gelijkspel worden :whistle:

Denk dat jij beter kan hopen op een overwinning van Spakenburg. Ik zie ons niet meedoen om de titel namelijk, dat zal denk ik tussen jullie, IJ'vogels en AFC gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Indy schreef:
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:

(L)

Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
cb92 schreef:
Ik ben dit jaar sinds 2006 ook weer begonnen in een vriendenteam, alleen besloten wij om in de 5e klasse te beginnen en dat is wel de grootste fout geweest tot nu toe xd Team waar ik nu mee zit heeft de helft nog nooit gevoetbald en de helft is heel lang gestopt geweest.


Hebben jullie lokaal ook nog een 6e klasse? Wij begonnen namelijk in de 5e klasse, was het laagste is, maar dat niveau was echt bedroevend in sommige gevallen.


We hebben gister 0-16 verloren, en de club wilt een ander team in de 5e klasse laten spelen. Dus ze zijn nu aan het kijken of wij in de 6e klasse kunnen gaan voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:

(L)

Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op? :cool:

Niet per se, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind een uur rijden naar Kloetinge al kantje boord, dus nee, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Op 6 oktober dé Kelderklasse kraker spelen tegen Kloetinge 7, team waar Ramon en Remi bij voetballen. :lol: Dat wordt nog een leuke derde helft :corn:

(L)

Nog interesse in een oefenwedstrijd hartje winter 220km verder op? :cool:


Nee bedankt.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic