B-Front & Deetox - Cosmos?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is niet Deetox. Mannelijke artiest is al genoemd.
Stephanie - Sicknite (Devin Wild remix)
Juist!ULTIMO wrote:Stephanie - Sicknite (Devin Wild remix)
Gnoe of wildebeest: Devin Wild
Coronapatiënten: Sick (en de beelden komen uit Italië, waar Stephanie ook van komt)
Nacht: Nite
Helicaze wrote:Track (maar ook toevallig artiest nu ik verder nadenk)
Met deze bracht je me wel op een dwaalspoor zeg.
Easy
Wavolizer meets DJ Thera & Geck-O - Two and A Half Kings
Wavolizer meets DJ Thera & Geck-O - Two and A Half Kings
Oh godverdomme.
Ik dacht ik doe er nog geen plaatje van een koning bij want dan wordt ie te makkelijk maar t eerste plaatje verraadde m zeker al?
Ik dacht ik doe er nog geen plaatje van een koning bij want dan wordt ie te makkelijk maar t eerste plaatje verraadde m zeker al?
Tevens zit Thera nog subtiel verwerkt in het tweede plaatje!Justinhafc wrote:Wavolizer was ook wel te raden
THArdstyler wrote:Tevens zit Thera nog subtiel verwerkt in het tweede plaatje!Justinhafc wrote:Wavolizer was ook wel te raden
Ja ik wist eerst Thera (Santorini), ik heb daar ook al ooit een plaatje voor gebruikt in dit spel. Daarna Two and a half man, dus viel het kwartje al. Wafelijzer had ik niet eens nodig.ULTIMO wrote:Oh godverdomme.![]()
Phuture Noize ft. Snowflake - Shallow Waters
D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
neinJustinhafc wrote:Zany - Razzia! ?
neinHelicaze wrote:D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
Klopt helemaal!Jordy wrote:Vazard - Heavolution 999
Die zag ik niet aankomen, gewoon een verkapte hint geven terwijl je antwoorden fout keurtChroman wrote: nein
nein
Last edited by Justinhafc on 24 Mar 2020 14:34, edited 1 time in total.
Vazard = Stewart Edwards, je ziet een steward van WestJet en Edward Snowden, bekende klokkenluider.ULTIMO wrote:Leg uit?
Verder zie je een scene van Inglourious Basterds waarin Hitler NEIN NEIN NEIN roept.
Ik zat hier al op te wachten ja, wilde het nog niet doen bij het eerste foute antwoordJustinhafc wrote:Die zag ik niet aankomen, gewoon een verkapte hint geven terwijl je antwoorden fout keurt