Nope, nope en nope
En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
Tip: Titel - titel - artiest
En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
Tip: Titel - titel - artiest
Tis ook wel handig als men ooit van het nummer gehoord heeft.Steffnov wrote: En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
jankenPommer wrote:Tis ook wel handig als men ooit van het nummer gehoord heeft.Steffnov wrote: En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
maar tankenULTIMO wrote:niet jankenPommer wrote:Tis ook wel handig als men ooit van het nummer gehoord heeft.Steffnov wrote: En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
Helicaze wrote:Gewoon een goeie dit!
Cellrock was wel een tijdje een lieveling hier op HT. Als ik of all people een hardstyle plaat al ken...Pommer wrote:Tis ook wel handig als men ooit van het nummer gehoord heeft.Steffnov wrote: En ik maar denken dat hij te makkelijk was.
Misschien omdat niemand enig idee heeft wat elk van deze plaatjes voor moeten stellenAppelsapman wrote:aangezien er niet veel pogingen gedaan worden:
Plaatje 1 zijn aantekeningen, het is dat je het zegt maar die had inderdaad wel veel scherper gekund, was me zelf helemaal niet opgevallen tijdens het makenULTIMO wrote:Misschien omdat niemand enig idee heeft wat elk van deze plaatjes voor moeten stellenAppelsapman wrote:aangezien er niet veel pogingen gedaan worden:
Yes! En dit type vliegtuig was ook bekend onder een andere naam, dat in combinatie met de hint dat het de artiest is moet wel een duwtje in de goeie richting kunnen geven denk ikNorther66 wrote:Junkers Ju 87
Stuka. Kan zo geen artiestennaam bedenken die daar op lijkt, misschien iemand anders.Appelsapman wrote:Yes! En dit type vliegtuig was ook bekend onder een andere naam, dat in combinatie met de hint dat het de artiest is moet wel een duwtje in de goeie richting kunnen geven denk ikNorther66 wrote:Junkers Ju 87