Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Correct, op naar de volgende!


Doe jij er nog maar één!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

AAAAAAAA DAARO *wijst*


Ah ja die had ik niet gespot. Ik dacht Help Me vanweg de helpdesk en iemand die iemand helpt met de weg wijzen. Maar deze ging wel een stuk dieper dan gedacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk & B-Front - Inner Eyes ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Digital Punk & B-Front - Inner Eyes ??


Correct!(wellicht ook iets te makkelijk) Gaat u maar door voor de volgende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

te makkelijk?
ksnap alleen t oog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja graag ff wat uitleg erbij. Snap er telkens de klote niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 08:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht

Bij= bee in het engels=B
Oog zit in driehoek= inner eyes xd
Derde is een digital punk?

Ik maak zo de volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Ik dacht

Bij= bee in het engels=B
Oog zit in driehoek= inner eyes xd
Derde is een digital punk?

Ik maak zo de volgende


Ja dit klopt wel ongeveer. Dat oog staat inderdaad symbool voor het innerlijk oog, die tweede is een cybergoth/-punk, een van de aliassen van Digital Punk. De bij spreekt inderdaad voor zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2025 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Ik maak zo de volgende


Doe dan! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje doe dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davina Michelle - Duurt Te Lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel hardstyle natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davina Michelle - Duurt Te Lang (Mandy Bootleg)

Zal vast bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion - Alone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2025 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry was met vakantie, schande

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 08:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf moet dat middelste poppetje voorstellen?

maar anders, 10feet tall?
geen idee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Driver - Shifting Gears
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
wtf moet dat middelste poppetje voorstellen?

maar anders, 10feet tall?
geen idee :(


Is een film ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Hard Driver - Shifting Gears


Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart - City of Intensity (Decibel 2009 Anthem)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Brennan Heart - City of Intensity (Decibel 2009 Anthem)?


Die dacht ik ook maar wat ook nog kan Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel 2010 Anthem) Kan alleen the mask nog niet plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Fantazoo schreef:
Brennan Heart - City of Intensity (Decibel 2009 Anthem)?


Die dacht ik ook maar wat ook nog kan Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel 2010 Anthem) Kan alleen the mask nog niet plaatsen.


Gezien z'n Blademasterz alias dacht ik dat dat zijn gemaskerde act was haha.
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic