Nice!Jordy wrote:Phuture Noize - Silhouette
Eerste plaatje zijn 2 silhouetten
Tweede plaatje is lawaai, oftwel (Phuture) Noize
En laatste plaatje is Russian Roulette en die vocal komt terug in Silhouette. En zoals Ultimo aangeeft geeft het 3e plaatje de vocal uit de plaat weer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb zelf weinig tijd de komende dagen dus iemand anders mag een nieuwe plaatsen.
Oeh, nice, had er al een liggen
. Bij deze:

Deepack & Deetox & MC Lan - On The Run
Juist!Helicaze wrote:Ophidian - Running On Empty
Foto 1: lege doos = empty
Foto 2: a reptile of the group Ophidia; a snake
Foto 3: running
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
adaro & hard driver - smack
Outbreak - Blackout (Official Ground Zero 2016 Anthem)
Jullie denken in de goede richting.
-
A
Radical redemption - black demon?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Adaro - Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix)?
Helemaal juist!Uberhout wrote:Adaro - Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix)?
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
aaah daar had ik ook wel op kunnen komen 
Wat is dat middelste plaatje dan? 
1 van de eerste zoekresultaten van fear = bang zijn
Maar de boodschap is duidelijk, volgende keer is het zo makkelijk dat de eerste die het topic opent het meteen weet. Dat is leuk.
Maar de boodschap is duidelijk, volgende keer is het zo makkelijk dat de eerste die het topic opent het meteen weet. Dat is leuk.
Gaat ie lekker? Ik vraag het gewoon omdat ik het oprecht niet wist....Helicaze wrote:1 van de eerste zoekresultaten van fear = bang zijn
Dan is het goed. Als je naar jouw reactie en die daarboven kijkt, hoe wil je dan dat ik het opvat?

Geen idee.
vond 't verder wel een leuke opgave. Nu we al op pagina 64 zijn zijn we onderhand wel door de artiesten heen, Outbreak was vgm nog niet voorbij gekomen.
Heb nog z'n discog doorgenomen maar die Adaro remix stond daar gek genoeg niet bij.
vond 't verder wel een leuke opgave. Nu we al op pagina 64 zijn zijn we onderhand wel door de artiesten heen, Outbreak was vgm nog niet voorbij gekomen.
Heb nog z'n discog doorgenomen maar die Adaro remix stond daar gek genoeg niet bij.