fout
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zal ook wel niet maar; DBSTF - War Coz Am Hard?
Nee, de eerste poging was beterPommer wrote:Zal ook wel niet maar; DBSTF - War Coz Am Hard?
Dacht ik al jaChroman wrote:Nee, de eerste poging was beterPommer wrote:Zal ook wel niet maar; DBSTF - War Coz Am Hard?
ook foutJustinhafc wrote:Warface – To Wage War?
CorrectPaling wrote:Warface - The Art of War
Wharf
Ace
Kunstwerk van oorlog
Hoop dat ie niet al een keer geplaatst is..

-
A
Pitcher & Zany - Fuck Hardstyle?
Zanza Labs - Biological Chemistry (Headhunterz Remix)
Last edited by Helicaze on 15 May 2020 14:40, edited 1 time in total.
Unresolved & Jason Payne - Nuclear
Nee, hij is wellicht iets te abstract. Twee mensen hierboven zitten in de buurt
2e is Hazard dus Vazard?
Ik kan alleen geen track rijmen bij de plaatjes. (1 zegt me niks, 3 = corrosief)
edit:
Luna & Deepack - Biological Insanity (Defqon.1 2008 Anthem) ?
Ik kan alleen geen track rijmen bij de plaatjes. (1 zegt me niks, 3 = corrosief)
edit:
Luna & Deepack - Biological Insanity (Defqon.1 2008 Anthem) ?
Eerste is Guy Fawkes vandaar mijn eerdere gok Guitars (Guy tar) on Acid (zuur = corrosief)
Middelste Biohazard of Biological waste
Mijn tweede gok past ook perfect Biological ^ Chemistry en Labs voor corrosief materiaal en Guy Fawkes wou een koning doden (Head Hunterz).
Ik ben benieuwd wat het is dan, want dichter dan dit kan het niet komen volgens mij. Blijf het bizar vinden hoe mijn brein redeneert in dit spel.
Middelste Biohazard of Biological waste
Mijn tweede gok past ook perfect Biological ^ Chemistry en Labs voor corrosief materiaal en Guy Fawkes wou een koning doden (Head Hunterz).
Ik ben benieuwd wat het is dan, want dichter dan dit kan het niet komen volgens mij. Blijf het bizar vinden hoe mijn brein redeneert in dit spel.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 19 days ago
Vazard - Heavolution 303?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jullie zitten heel close (behalve met Blutonium Boy dan)