Project One - Journey Of The Mind?
Nee misschien is die toch wat vergezocht :')
Hint: Het is een dj en een rapper/mc
OepsFaalhaas wrote:Dan ga ik voor Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass Anthem 2018)
Anonymous wrote:![]()
We hebben een (twee?) winnaarFaalhaas wrote:Dan ga ik voor Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass Anthem 2018)
Doe maar een nieuweFaalhaas wrote:Dan ga ik voor Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass Anthem 2018)
Pfffffff dit kun je echt niet maken, racisme!Anonymous wrote:Black Rain> Obama is een zwarte regeerder/leider.
PfffffffAnonymous wrote: Adaro> ah, daaro
Haha, bedankt voor de uitstekende voorzet.Fantazoo wrote:Doe maar een nieuweFaalhaas wrote:Dan ga ik voor Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass Anthem 2018)

Kut, ik assumede zijn huidskleur, sorry daarvoorTHArdstyler wrote:Pfffffff dit kun je echt niet maken, racisme!Anonymous wrote:Black Rain> Obama is een zwarte regeerder/leider.
Jammer, blijf proberen!Pommer wrote:Dirk Jan DJ - Pak Een Punt
Anonymous wrote: Adaro> ah, daaro
Frank ZappaHelicaze wrote:Ik herken de man op foto één niet meteen, maar door de laatste prent het wel gevonden denk ik.
Zappaman – Sexual Healing (Power In Da Club Mix)
Lekker gap, klopt als een bus.Helicaze wrote:Ik herken de man op foto één niet meteen, maar door de laatste prent het wel gevonden denk ik.
Zappaman – Sexual Healing (Power In Da Club Mix)
ErikZ wrote:Frank Zappa