Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hebben jullie nog grappen uit gehaald of ben je ergens in getrapt?
show them!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas zn kamer helemaal vol getaped met kranten en bekertjes met water, hij kon echt geen kant op. Alleen de beste man was ziek.. dus eigenlijk fockte die ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier een paar vermoedelijke 1 april grappen, het zijn in ieder geval verhalen die ik niet echt geloof

DEXTER

According to EW, Dexter star Jennifer Carpenter (Debra) no longer belongs to the cast of Dexter, since she seems to have had a fight with her co-star and ex-husband Michael C. Hall, regarding their common scenes next season. Carpenter had at first agreed at less scenes with Hall,but it's clear now that she demands changes to the main Season 6 story. Her agent confirmed today her leaving from the series,since she's looking for other projects. These are shocking news to Dexter fans around the world,because her absence from the series massively influences the plot. Plans are currently being made in Showtime for her replacement.

The Dark Knight Rises

De redactie van Latino Review zou uit betrouwbare bron vernomen hebben hoe de openingsscène van The Dark Knight Rises, de derde Batman-film van regisseur Christopher Nolan, er zal uitzien.

TDKR zou openen met een gevangenisontsnapping met Batman (Christian Bale) als voortvluchtige. Hij laat zich bewust vatten, zodat hij door Engeland uitgeleverd wordt aan de Verenigde Staten, om berecht te worden in Gotham. De autoriteiten die toezicht houden op zijn uitlevering werken voor de maffia. Hun baas is niemand anders dan Alberto Falcone, gespeeld door Joseph Gordon-Levitt.

Volgens dezelfde bron zou deze openingsscène enorm spectaculair verlopen, met een uitlevering, ontsnapping en vuurgevecht in de lucht, volledig opgenomen met speciaal ontworpen digitale IMAX-camera's. Daarbij zou Batman, belaagd door de maffiosi, vast komen te zitten in een brandend vliegtuig.

Star Wars Remake

Hollywood-icoon George Lucas heeft bekend gemaakt dat de 3D versies van de eerdere Star Wars films niet doorgaan. In plaats hiervan wordt er een remake gemaakt van de originele Star Wars film uit 1977. Dit maakte de regisseur bekend op zijn eigen filmblog. Hij geeft aan dat hij de film zelf niet regisseert. Steven Spielberg zou een nog onbekende rol krijgen bij de remake.

Lucas: "We've seen some 3D footage of Star Wars: Episode I and we're not convinced this is what the fans want. It must be something new. I know the fanbase just loves to see a restyled version of the original Star Wars. Over de regie is hij kort: Will not direct, there's a lot of talent out there. Doing a new screenplay as I speak and Steven is on board."

De 3D versie van Star Wars: Episode I The Phantom Menace zou worden opgeleverd door het team dat achter de bekritiseerde 3D conversie van Clash of the Titans (2010) zat en het stond gepland voor een release op 12 februari 2012. In hoeverre fans daadwerkelijk op een remake van Star Wars zitten te wachten, is maar de vraag. Het is nog onduidelijk of de twee sequels uit 1980 en 1983 ook een remake krijgen.

voor de rest ben ik nergens in getrapt en geen grappen uitgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Doen het altijd goed, harde grappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die vrouw moet een eigen tv programma. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een grap!
:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had me over buur jongen gesmst: Wat is er met het huis van je buren gebeurt? En 5 minuten later zag ik hem naar buiten lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:21 
 

ik ben er in 1 getrapt:
van Dreamstime.com (stockfoto site) kreeg ik een nieuwsbrief dat er een collectie van stockfoto's tijdelijk gratis was.
Dus ik ga kijken, staat er bij de prijs: Free, or is it? [dus dat was al verdacht]
En toen klikte ik op kopen, komt er een banner tevoorschijn: APRIL FOOL!
ik: meeeeeeeeeeeeeh, laaaaaaaaaaaaaame :/

de afbeelding:
Afbeelding
Afbeelding

en op school hadden we ook een hele dikke:
Vandaag was de eindbeoordeling van de games die we dit kwartaal moesten maken, dus werd vanmiddag de top 7 gepresenteerd.
Na het noemen van nr 7 6 5 4 ging hij de prijzen voor 3 2 1 uitreiken:
3 - een zakje paaseitjes
2 - 2 chocolade paashazen
1: en toen kwam het: een hele toespraak.
Hij zat te vertellen dat hij met Mike Capps contact had, van Epic Games, die op de Game Developers Conference zal staan, in San Francisco.
En de prijs voor nr 1 is: een gratis reis naar San Fran! Voor het bezoeken van de GDC!
Toen liet hij de informatiepagina zien via de beamer:
Datum:
1 APRIL!
Ging ie hard lachen :P
En toen de mensen van het nr 1 groepje: FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
EN die leraar vertelde het zo geloofwaardig, iedereen geloofde het gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Had me over buur jongen gesmst: Wat is er met het huis van je buren gebeurt? En 5 minuten later zag ik hem naar buiten lopen :lol:

Hahaha. :P sterk!
Spitsnieuws schreef:
Dé open deur op 1 april is het bellen naar dierentuinen. Net als ieder jaar kreeg Artis deze eerste dag van april honderden telefoontjes van mensen die belden voor mevrouw De Beer of meneer De Leeuw. Belegen humor, maar zo lekker beschaafd. "Onze receptionistes zijn er wel erg druk mee", aldus de woordvoerster.

Er zijn dus echt mensen die dat doen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jantje zegt tegen zijn moeder: "Mamma Mamma, Pappa heeft zich opgehangen op zolder." Moeder in paniek naar zolder. Zegt jantje: "1 april hij hangt in de kelder."
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jantje zegt tegen zijn moeder: "Mamma Mamma, Pappa heeft zich opgehangen op zolder." Moeder in paniek naar zolder. Zegt jantje: "1 april hij hangt in de kelder."

Die blijft zo hard he. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jantje zegt tegen zijn moeder: "Mamma Mamma, Pappa heeft zich opgehangen op zolder." Moeder in paniek naar zolder. Zegt jantje: "1 april hij hangt in de kelder."

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Derksen nieuwe voorzitter Ajax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk dit dan xD

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Johan Derksen nieuwe voorzitter Ajax!

Hahahahaha dat zou wat zijn. :lol:

En dan Van Der Gijp als trainer. xd

Edit:

Ohja op school had iemand bij wijze van ijzersterke 1 april grap een stinkbom gegooid bij de deur waar iedereen doorheen moet vanuit de lokalen naar de aula. In de pauze uiteraard. En toen de lessen begonnen weer. Echt een hele goede grap. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zijn inderdaad de beste grappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:43 
 

Deze is ook wel geniaal:

Heeft te maken met een 1911 knop :P google maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:46 
 

Of deze google zoekt auto completers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:46 
 
Artiest

Nooit een grap uitgehaald, houdt me niet zo er mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:50 
 

En nog wat leuke van the interwebs: http://m.gizmodo.com/5787964/your-2011- ... nk-spoiler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bespaard gebleven vandaag, op een of andere grapjurk die met Shellzegels wilde betalen (bij de jumbo) heeft niemand me lastig gevallen.

Dus ja, toen in alle meligheid een collega lopen zieken die werkelijk in elke domme grap trapte. Die ging bij wijze van 5 keer kijken of dr veter goed vast zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moest vandaag een project inleveren voor school voor 11:15, en ik ik smste me groepje dat ik me verslapen had dus dat ik het niet had ingeleverd, en allemaal trapte ze erin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:22 
 
Donateur

hehe ik had nog een flaauwe grap gedaan vrijdag.
ik was in de kroeg/disco hier
en ik zag zon meisje waarvan je denkt, nee slaan we over.
maarjah ik had dus een plannetje.
dat ging als volgt:
ik even met dat meisje praten, en toen een beetje doen alsof ik haar wel zag zitten.
ik zeg zo goh, er zit wat op je lip.
dus wij wat dichter met de koppen bij elkaar
opeens schreeuw ik keihard; WAAAAAAAAAAAAAAAH!!
dat mens tuimeld achterover van schrik mejonguh hahahahaha
kreeg dikke bitch slap nog daarna maar die hadi k ook wel verdiend
hahaha ik heb nog nooit zo lang met een big smile rond gelopen daarna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:23 
 

:lol:
frankhardenberg schreef:
hehe ik had nog een flaauwe grap gedaan vrijdag.
ik was in de kroeg/disco hier
en ik zag zon meisje waarvan je denkt, nee slaan we over.
maarjah ik had dus een plannetje.
dat ging als volgt:
ik even met dat meisje praten, en toen een beetje doen alsof ik haar wel zag zitten.
ik zeg zo goh, er zit wat op je lip.
dus wij wat dichter met de koppen bij elkaar
opeens schreeuw ik keihard; WAAAAAAAAAAAAAAAH!!
dat mens tuimeld achterover van schrik mejonguh hahahahaha
kreeg dikke bitch slap nog daarna maar die hadi k ook wel verdiend
hahaha ik heb nog nooit zo lang met een big smile rond gelopen daarna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 april met verlengsnoer
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic