Mark With A Tarrel schreef:
Ik heb die plaat wonder boven wonder nog ergens vandaan weten te halen. Dat deze plaat überhaupt gereleased is, nota bene in 2011, en niet regelrecht de prullenbak ingegaan is verbaast mij.
Tja, wat zal ik zeggen. Ik was jong en naief

Als ik die track nu terugluister vind ik het ook nergens naar klinken. Toen ik hem destijds rondstuurde in de hoop wat feedback te ontvangen, was ik zo blij verrast dat BIR hem wilde uitbrengen dat ik daar uiteraard geen nee tegen heb gezegd. Dat is allemaal echter niet relevant, het Hardtraxx beleid is duidelijk, een release is een release, dus wij mogen onze tracks hier gewoon plaatsen. Als je daar problemen mee hebt, moet je zeuren op het beleid, niet op mij. Aangezien de mate van exposure in dit subforum vele malen groter is dan in de producer's corner, zou ik wel gek zijn om onze tracks dan daar te plaatsen, vind je niet?
Mark With A Tarrel schreef:
Ik produceer zelf ook muziek en ben een langzame student, maar Zygoma heeft al een plaat uitgebracht in 2011 en ik zie hem nog ver weg van de huidige sound. Misschien een bewuste keuze. Just my 2 cents.
Sinds 2012 heeft het produceren door studie op een lager pitje heeft gestaan, waardoor ik misschien wat minder snel vooruitgang heb geboekt dan anderen. Hoezo is dat een probleem? Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg