Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Zygoma & Paze

Track(s): The Master

Sample/video:



Bron: ikke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:53 
 
Hardtraxxer

Goed bezig heren :)

Hoe heet het eerste nummer trouwens? Ook van jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele tracklist van het filmpje:

01. Zygoma & Paze - Koningslied Tool
02. Special D - You (Zygoma & Paze Remix)
03. Zygoma & Paze - The Master

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 20:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vette plaat heren (ook in HQ :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht af op een langere versie, klinkt iig niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks allemaal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bump. Vanaf 4:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere reverse hoor, maar is dit alleen nog maar de intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Lekkere reverse hoor, maar is dit alleen nog maar de intro?

Klopt, we krijgen de climax nog niet helemaal zoals we willen, maar we gaan een poging doen hem zo snel mogelijk af te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bumperdebump: we hebben de climax eindelijk soort van afgemaakt, dus een nieuwe update:


Vanaf 38:27 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die gated kicks gingen zo lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HQ Preview! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 16:19 
 
Hardtraxxer

Ik vind alleen de retro speelgoedpistolen geluiden irritant in de climax. Verder wel een tof plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor mannen! Leuke kicks zitter erin. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen release = producers-corner/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 18:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Geen release = producers-corner/ ?

hardstyle-releases/zygoma-visual-illusionz-bir021-t12700.html?hilit=zygoma#p397062
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:


Ik heb die plaat wonder boven wonder nog ergens vandaan weten te halen. Dat deze plaat überhaupt gereleased is, nota bene in 2011, en niet regelrecht de prullenbak ingegaan is verbaast mij.

Maar goed het is jullie beleid dat een officiële release, hoe onzinnig ook, een vereiste is om in dit subforum tracks te posten.

Terugkomend op de track. Het is een experimentele track en ik vind er niet veel aan. Ja de kicks die er in zitten zijn leuk maar de rest van de track trekt mij, ook als early fan, gewoon niet.

Ik vind overigens bijna alle platen van Zygoma en Paze ondermaats, daarom dat ik me afvroeg of dat hun platen niet beter in de producers corner terecht kunnen. De platen klinken vaak leeg en lijken nergens echt spannend te worden. De leads klinken vaak dun en er lijkt een overkill aan reverb gebruikt te worden. Ook de kicks vind ik niet prettig, maar dat kan een kwestie van smaak zijn. Ik produceer zelf ook muziek en ben een langzame student, maar Zygoma heeft al een plaat uitgebracht in 2011 en ik zie hem nog ver weg van de huidige sound. Misschien een bewuste keuze. Just my 2 cents.

Peace
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hey Tarrel! Ik ben het compleet met je eens, eindelijk iemand die mijn mening deelt. Wat een bende is dit toch keer op keer. Release of niet, die Zygoma is gewoon vriendje van. Mag gewoon in producers corner!1!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik heb die plaat wonder boven wonder nog ergens vandaan weten te halen. Dat deze plaat überhaupt gereleased is, nota bene in 2011, en niet regelrecht de prullenbak ingegaan is verbaast mij.

Tja, wat zal ik zeggen. Ik was jong en naief :P Als ik die track nu terugluister vind ik het ook nergens naar klinken. Toen ik hem destijds rondstuurde in de hoop wat feedback te ontvangen, was ik zo blij verrast dat BIR hem wilde uitbrengen dat ik daar uiteraard geen nee tegen heb gezegd. Dat is allemaal echter niet relevant, het Hardtraxx beleid is duidelijk, een release is een release, dus wij mogen onze tracks hier gewoon plaatsen. Als je daar problemen mee hebt, moet je zeuren op het beleid, niet op mij. Aangezien de mate van exposure in dit subforum vele malen groter is dan in de producer's corner, zou ik wel gek zijn om onze tracks dan daar te plaatsen, vind je niet?


Mark With A Tarrel schreef:
Ik produceer zelf ook muziek en ben een langzame student, maar Zygoma heeft al een plaat uitgebracht in 2011 en ik zie hem nog ver weg van de huidige sound. Misschien een bewuste keuze. Just my 2 cents.

Sinds 2012 heeft het produceren door studie op een lager pitje heeft gestaan, waardoor ik misschien wat minder snel vooruitgang heb geboekt dan anderen. Hoezo is dat een probleem? Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die reverse vind ik wel vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg :yawn:


Geweldige dooddoener dit. Gebruikte ik ook continu op MSN vruugah.

De beste man mag toch gewoon zijn mening plaatsen zoals dat ook in onze knullige grondwet staat? Ook dat hoort dan bij het beleid van Hardtraxx.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks