Zygoma schreef:
Tja, wat zal ik zeggen. Ik was jong en naief

Als ik die track nu terugluister vind ik het ook nergens naar klinken. Toen ik hem destijds rondstuurde in de hoop wat feedback te ontvangen, was ik zo blij verrast dat BIR hem wilde uitbrengen dat ik daar uiteraard geen nee tegen heb gezegd. Dat is allemaal echter niet relevant, het Hardtraxx beleid is duidelijk, een release is een release, dus wij mogen onze tracks hier gewoon plaatsen. Als je daar problemen mee hebt, moet je zeuren op het beleid, niet op mij. Aangezien de mate van exposure in dit subforum vele malen groter is dan in de producer's corner, zou ik wel gek zijn om onze tracks dan daar te plaatsen, vind je niet?
Sinds 2012 heeft het produceren door studie op een lager pitje heeft gestaan, waardoor ik misschien wat minder snel vooruitgang heb geboekt dan anderen. Hoezo is dat een probleem? Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg

Het is mij de vraag of dat je wel exposure wilt met deze platen omdat de kwaliteit duidelijk verschilt van het huidige klimaat en je hierdoor een naam opbouwt met Zygoma van allemaal "net niet" platen. Daarom verbaast het me dat je jullie platen hier plaatsen. Ondanks die release. Ik weet niet welke richting jullie op willen met jullie muziek, maar ik denk niet dat meer dan een handjevol mensen op jullie platen in combinatie met jullie huidige sound zitten te wachten.
Zygoma schreef:
Natuurlijk mag dat, ik snap alleen niet zo goed waarom iemand zich druk maakt om hoeveel vooruitgang iemand anders wel of niet boekt in een bepaald tijdsbestek. En net zo goed als hij zich dat mag afvragen, mag ik dat ook. Anyway, even goede vrienden.

Ik laat nergens merken dat ik me hier druk om maak. Ik kaart het enkel aan.
Beschouw het meer als een prikkel om jezelf nog meer te reflecteren naar de hedendaagse sound en kwaliteit.