Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Zygoma schreef:
Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg :yawn:


Geweldige dooddoener dit. Gebruikte ik ook continu op MSN vruugah.

De beste man mag toch gewoon zijn mening plaatsen zoals dat ook in onze knullige grondwet staat? Ook dat hoort dan bij het beleid van Hardtraxx.


Natuurlijk mag dat, ik snap alleen niet zo goed waarom iemand zich druk maakt om hoeveel vooruitgang iemand anders wel of niet boekt in een bepaald tijdsbestek. En net zo goed als hij zich dat mag afvragen, mag ik dat ook. Anyway, even goede vrienden. :thumbup:

@ MWAT: wel thanks voor de feedback overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Tja, wat zal ik zeggen. Ik was jong en naief :P Als ik die track nu terugluister vind ik het ook nergens naar klinken. Toen ik hem destijds rondstuurde in de hoop wat feedback te ontvangen, was ik zo blij verrast dat BIR hem wilde uitbrengen dat ik daar uiteraard geen nee tegen heb gezegd. Dat is allemaal echter niet relevant, het Hardtraxx beleid is duidelijk, een release is een release, dus wij mogen onze tracks hier gewoon plaatsen. Als je daar problemen mee hebt, moet je zeuren op het beleid, niet op mij. Aangezien de mate van exposure in dit subforum vele malen groter is dan in de producer's corner, zou ik wel gek zijn om onze tracks dan daar te plaatsen, vind je niet?

Sinds 2012 heeft het produceren door studie op een lager pitje heeft gestaan, waardoor ik misschien wat minder snel vooruitgang heb geboekt dan anderen. Hoezo is dat een probleem? Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken zeg :yawn:


Het is mij de vraag of dat je wel exposure wilt met deze platen omdat de kwaliteit duidelijk verschilt van het huidige klimaat en je hierdoor een naam opbouwt met Zygoma van allemaal "net niet" platen. Daarom verbaast het me dat je jullie platen hier plaatsen. Ondanks die release. Ik weet niet welke richting jullie op willen met jullie muziek, maar ik denk niet dat meer dan een handjevol mensen op jullie platen in combinatie met jullie huidige sound zitten te wachten.

Zygoma schreef:
Natuurlijk mag dat, ik snap alleen niet zo goed waarom iemand zich druk maakt om hoeveel vooruitgang iemand anders wel of niet boekt in een bepaald tijdsbestek. En net zo goed als hij zich dat mag afvragen, mag ik dat ook. Anyway, even goede vrienden. :thumbup:


Ik laat nergens merken dat ik me hier druk om maak. Ik kaart het enkel aan.

Beschouw het meer als een prikkel om jezelf nog meer te reflecteren naar de hedendaagse sound en kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 08:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik weet niet welke richting jullie op willen met jullie muziek, maar ik denk niet dat meer dan een handjevol mensen op jullie platen in combinatie met jullie huidige sound zitten te wachten.


Als dit de standaard motivatie zou zijn dan hadden we geen artiesten als Phuture Noize, Vazard, B-Front e.d.

Laat men gewoon de dingen maken die ze willen maken. Als hun dit willen maken willen ze wellicht ook het publiek aanspreken dat dit leuk vindt, ipv maar schijn platen maken voor een publiek wat je zelf niet wilt.

Maak gewoon wat je leuk vindt, er zijn vast mensen die het leuk vinden, je hoeft niet te dansen naar de algemene opinie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Laat men gewoon de dingen maken die ze willen maken. Als hun dit willen maken willen ze wellicht ook het publiek aanspreken dat dit leuk vindt, ipv maar schijn platen maken voor een publiek wat je zelf niet wilt.

Maak gewoon wat je leuk vindt, er zijn vast mensen die het leuk vinden, je hoeft niet te dansen naar de algemene opinie.


Absoluut mee eens, ik doe het zelf ook voor een groot deel van mijn producties. Dan nog mag ik deze 2 personen aansporen kritisch naar hun eigen platen te luisteren, want er vallen mij toch wel gebreken in al hun platen op. Of dat ze er iets mee doen of dat ze het hanteren als "hun sound", dat is dan weer aan hun. Daarom ook dat ik vraag welke richting ze op willen met hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Laat men gewoon de dingen maken die ze willen maken. Als hun dit willen maken willen ze wellicht ook het publiek aanspreken dat dit leuk vindt, ipv maar schijn platen maken voor een publiek wat je zelf niet wilt.

Maak gewoon wat je leuk vindt, er zijn vast mensen die het leuk vinden, je hoeft niet te dansen naar de algemene opinie.


Absoluut mee eens, ik doe het zelf ook voor een groot deel van mijn producties. Dan nog mag ik deze 2 personen aansporen kritisch naar hun eigen platen te luisteren, want er vallen mij toch wel gebreken in al hun platen op. Of dat ze er iets mee doen of dat ze het hanteren als "hun sound", dat is dan weer aan hun. Daarom ook dat ik vraag welke richting ze op willen met hun muziek.


Waarom het dan niet bij de kritiek, die niet altijd even opbouwend was, laten in plaats van er over te doordreunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom het dan niet bij de kritiek, die niet altijd even opbouwend was, laten in plaats van er over te doordreunen.


Omdat ik een antigeluid wilde laten horen ipv al de lovende reacties die naar mijn mening te veel op de hardtraxx kenmerkende standplaatsgebondenheid leunen en daarmee voor Zygoma en Paze mijn inziens een onvolledig beeld van hun tracks gaven.

Dat antigeluid geven zit overigens in mijn karakter, vandaar dat het me leuk leek om de discussie te starten.

Snapte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje sneu om per se tegengas te moeten geven niet? Je kan gewoon normaal je mening geven en het daarbij laten, maar net even die paar stappen extra dat maakt het weer sneu.

Het leek er ook niet op of je een discussie wou starten, meer een flamewar.

Ik vind die oude plaat ook niet bepaald goed. Ik vind dit ook niet kwalitatief hoogstaand maar het luistert wel lekker weg en ik vind het een plus dat er nog mensen in deze stijl produceren, de echte oude stijl. Dan hoort het lichtelijk rommelige er wel een beetje bij imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Beetje sneu om per se tegengas te moeten geven niet?


Precies wat ik (in het verleden veel meer dan nu overigens) zo irritant vind aan sommige mensen hier. Je mag een hele uitgesproken mening hebben, maar ergens tegenaan schoppen omdat je het "nodig vind dat er een tegen geluid is" slaat echt nergens op. En al helemaal niet bij amateurs/kleine namen (no offense) als Zygoma & Paze. Tuurlijk hebben ze geluk dat ze iets meer voorrang krijgen hier op hardtraxx omdat ze elkaar kennen, maar die paar trackjes die je van ze langs ziet komen... Geef gewoon de mening die je hebt en ga niet de redder van de hardstyle uithangen, zo belangrijk is je meninkje niet (jij=mwat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere hypocrietjes van me :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten best leuke elementen in plaat :). Na het WCT anthem :loving: klinkt ook dit wel beter als het spul van jullie van een flink aantal maanden geleden (imo). Hou deze lijn vast haha :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een leuk experimentje dames. Hier houd ik het bij. Jullie feedback wordt meegenomen. Ik ga zo lekker op vakantie naar India.

Zygoma & Paze, veel success nog!

Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het was een leuk experimentje dames. Hier houd ik het bij. Jullie feedback wordt meegenomen. Ik ga zo lekker op vakantie naar India.

Zygoma & Paze, veel success nog!

Groetjes!


Geniet er van! Veel plezier, pas je op met eten? Anders krijg je vloeibare tarrels (kan dat?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag nog bij de Indiër geweest.
Heerlijk eten.

Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best wel fair wat Mark with a Tarrel (lol) zegt. Heb t gevoel dat omdat t nu Hardtraxxers betreft, dat er zo heftig op wordt gereageerd. Dat van dat "antigeluid geven" lees ik dan even overheen.

Vind zelf de plaat niet veel aan. Voelt erg leeg aan en de plaat heeft mijns inziens geen spanningsboog, wat het nogal saai maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Maar goed het is jullie beleid dat een officiële release, hoe onzinnig ook, een vereiste is om in dit subforum tracks te posten.

Dit is gewoon 100% waar. Heb ik me ook al wel eens afgevraagd. Ook de oorzaak dat het gratis tracks subforum zo'n dikke klerezooi is.

Beperk je hier toch gewoon alleen tot gevestigde namen en de rest idd naar de producers corner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap wel dat hij er dan gebruik van maakt, als dat het beleid is. Vind het ook inderdaad niet helemaal zuiver dat de minste labels al doorkomen. Eveneens als labels die elke willekeurige gast maar op hun label doen en die dan gelijk hier moet komen met de status artiest terwijl ze een release hebben op een label dat alles van iedereen released.

Maar mijn punt was meer
Daveytl schreef:
Dat van dat "antigeluid geven"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Maar goed het is jullie beleid dat een officiële release, hoe onzinnig ook, een vereiste is om in dit subforum tracks te posten.

Dit is gewoon 100% waar. Heb ik me ook al wel eens afgevraagd. Ook de oorzaak dat het gratis tracks subforum zo'n dikke klerezooi is.

Beperk je hier toch gewoon alleen tot gevestigde namen en de rest idd naar de producers corner.

Waar ligt de scheidslijn? Ik vind deze regel wel duidelijk omdat die eenvoudig te handhaven is.
Als je die regel aanpast, krijg je allemaal arbitraire situaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel wmb een lijst op met doorgebroken artiesten en laat de mods die handhaven, waarbij we bij het opstellen er van toch wel op enig inzicht van hen moeten kunnen vertrouwen. Ik denk dat de moderators hier wel over die intelligentie beschikken. Pak de grootste labels en zet de ondergrens vast op Gearbox of iets dergelijks.

Sinds kleine kut labels als paddestoeltjes uit de grond schieten is de nu gehanteerde regel wat mij betreft gedateerd. Doet echt afbraak aan de leesbaarheid van dit subforum. Helemaal omdat de hardstyle die nu geproduceerd wordt weer een beetje in mijn straatje valt zit ik hier weer wat vaker en stoor ik me eraan :P .

In the end blijft dit misschien ook maar gewoon subjectief, dat is het jammere eraan. De een zit wel te wachten op huis tuin en keuken kickscreech plaatjes en de ander niet. Ik vind in ieder geval nu de scheidslijn tussen producers corner en nieuwe tracks nu (eigenlijk de afgelopen paar jaar al) veels te dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het met je eens dat het op die manier mogelijk is, maar ben alsnog van mening dat het handhaven teveel gekloot is. Vooral omdat de lijst constant aangepast moet worden omdat ook talenten als paddenstoelen uit de grond schieten.

Snap dat je je er aan stoort, ik denk ook wel eens van wtf moet dit hier, maar ik blijf toch voornamelijk klikken op de topics van tracks van artiesten die ik ken en waarvan ik weet dat diegene leuke plaatjes maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Snap dat je je er aan stoort, ik denk ook wel eens van wtf moet dit hier, maar ik blijf toch voornamelijk klikken op de topics van tracks van artiesten die ik ken en waarvan ik weet dat diegene leuke plaatjes maakt.


Same, heb niet echt last van nieuwe tracks van kleinere labels of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:16 
 

Die climax is echt niet normaal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha oh lama
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit, ik zie dit nu pas :oh:

Om nog even mijn duit in het zakje te doen: ik snap best dat niet iedereen zit te wachten op tracks van relatief onbekende producers, ookal zijn ze misschien wat bekender op HT. Beleid is echter beleid, dus waarom zouden we er geen gebruik van maken? De kans dat mensen onze tracks hier vinden is een stuk groter. Willen we dat graag? Ja, natuurlijk willen we dat. We weten zelf ook wel dat we technisch gezien nog lang geen NC zijn, maar we krijgen wel vaak positieve reacties van mensen, voornamelijk van mensen die meer van de 'oude' sound houden. Die willen we graag bereiken. :)

Ik zag toevallig vandaag een topic langskomen waarin wordt voorgesteld om het beleid te wijzigen. Juich ik alleen maar toe. Zullen we de discussie hierover daar voortzetten?

Oja, wat dat "nodig vinden om een tegengeluid geven" betreft: ik hecht persoonlijk meer waarde aan oprechte meningen.

En thanks voor de feedback mensen :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks