Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks missen de kracht die ze nodig hebben voor zo'n plaat.

Verder vind ik 'm wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 20:01 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt in HQ echt zwaar matig, kicks komen totaal niet door..
Het origineel is imo vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 09:11 
 

Live gaat ie ook 10x harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lompe plaat :woot: . Eforce :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 04:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet niet wat voor boxen jullie thuis hebben staan, maar dit gaat echt gruwelijk hard. Snap echt niks van de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:31 
 

Wat saai zeg, E-Force ging in een hele steile lijn omhoog een tijdje maar wat mij betreft gaat ie nu net zo snel weer omlaag. Kom eens met wat nieuws man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Wat saai zeg, E-Force ging in een hele steile lijn omhoog een tijdje maar wat mij betreft gaat ie nu net zo snel weer omlaag. Kom eens met wat nieuws man.


Dit is natuurlijk jou mening, maar ik snap dit niet.
Dit is juist e-force zijn eigen stijltje waar hij nu in beland is en zich goed thuis voelt? Je produceert volgens mij nog steeds naar je eigen verlangen en eigen stijl, dit is juist samen met frequencerz die de screetches zo vet kunnen laten klinken. Mocht hij met iets anders komen is het weer nee dit is slecht of dit ;bestaat; al... deze stijl is uniek. Je moet er van houden of niet, ik kan het zeker wel waarderen en als je dit niks vind/steeds het zelfde vind dan ga je toch mooi geen e-force meer luisteren.......dit maakt hem zo anders dan de rest.

OT: zeer geslaagde remix en gaat live lekker hard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begon zijn set met deze track op TBYD... wahaaaaaaat dikkkkke plaat :D Gruwelijk live
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:15 
 

Wildstylerz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Wat saai zeg, E-Force ging in een hele steile lijn omhoog een tijdje maar wat mij betreft gaat ie nu net zo snel weer omlaag. Kom eens met wat nieuws man.


Dit is natuurlijk jou mening, maar ik snap dit niet.
Dit is juist e-force zijn eigen stijltje waar hij nu in beland is en zich goed thuis voelt? Je produceert volgens mij nog steeds naar je eigen verlangen en eigen stijl, dit is juist samen met frequencerz die de screetches zo vet kunnen laten klinken. Mocht hij met iets anders komen is het weer nee dit is slecht of dit ;bestaat; al... deze stijl is uniek. Je moet er van houden of niet, ik kan het zeker wel waarderen en als je dit niks vind/steeds het zelfde vind dan ga je toch mooi geen e-force meer luisteren.......dit maakt hem zo anders dan de rest.

OT: zeer geslaagde remix en gaat live lekker hard ^^


Dat men een eigen stijl heeft is logisch en ook alleen maar goed ook, anders zou alles hetzelfde zijn. Maar je hoort gewoon dat E-Force nauwelijks ooit iets aan zijn soundbank verandert. Nog steeds vind ik de meeste E-Force nummers wel lekker, maar ik krijg er steeds meer moeite mee dat alles hetzelfde klinkt. Kijk naar In The House en Crucifix, dat slaat nergens op xd En dan specifiek over deze, ik vind de vocals niet bij E-Force zn stijl passen, en op de een of andere manier vind ik het er heel saai door worden. Ik mis de energie die bijvoorbeeld wel in Shade of the Night, Crucifix en Masterclass zit.
Ik heb hem 1 keer live gehoord, en dan is ie wel leuk moet ik eerlijk toegeven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Wildstylerz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Wat saai zeg, E-Force ging in een hele steile lijn omhoog een tijdje maar wat mij betreft gaat ie nu net zo snel weer omlaag. Kom eens met wat nieuws man.


Dit is natuurlijk jou mening, maar ik snap dit niet.
Dit is juist e-force zijn eigen stijltje waar hij nu in beland is en zich goed thuis voelt? Je produceert volgens mij nog steeds naar je eigen verlangen en eigen stijl, dit is juist samen met frequencerz die de screetches zo vet kunnen laten klinken. Mocht hij met iets anders komen is het weer nee dit is slecht of dit ;bestaat; al... deze stijl is uniek. Je moet er van houden of niet, ik kan het zeker wel waarderen en als je dit niks vind/steeds het zelfde vind dan ga je toch mooi geen e-force meer luisteren.......dit maakt hem zo anders dan de rest.

OT: zeer geslaagde remix en gaat live lekker hard ^^


Dat men een eigen stijl heeft is logisch en ook alleen maar goed ook, anders zou alles hetzelfde zijn. Maar je hoort gewoon dat E-Force nauwelijks ooit iets aan zijn soundbank verandert. Nog steeds vind ik de meeste E-Force nummers wel lekker, maar ik krijg er steeds meer moeite mee dat alles hetzelfde klinkt. Kijk naar In The House en Crucifix, dat slaat nergens op xd En dan specifiek over deze, ik vind de vocals niet bij E-Force zn stijl passen, en op de een of andere manier vind ik het er heel saai door worden. Ik mis de energie die bijvoorbeeld wel in Shade of the Night, Crucifix en Masterclass zit.
Ik heb hem 1 keer live gehoord, en dan is ie wel leuk moet ik eerlijk toegeven :$


Die free release 'shockerz' vind ik al weer veel anders klinken... niet echt die behekste bos geluiden haha die wel in crucifix etc zitten, en die kick is veel lomper. Maar er zitten wel screetches in maar dat maakt het dan weer zo vet haha. Nogmaals het is mijn mening haha. Maja dit is ook een remix dus het hoeft niet perse bij hem te passen. Daar gaan we, live zijn zn tracks toch beest :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk geweldig op Try Before You Die :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Klonk geweldig op Try Before You Die :thumbsup:

Ye vond 'm daar idd ook erg vet :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:55 
 

Ik hoor niemand over de vocal. Zal wel aan mij liggen dan? Ik vind die FLOOOOOOOOOOOOOOOOR opnieuw en opnieuw echt heel vervelend om naar te luisteren. Klinkt heel.. ja euh storend gewoon. Nee dit is niet een plaat voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:33 
 

Nazale schreef:
Ik hoor niemand over de vocal. Zal wel aan mij liggen dan? Ik vind die FLOOOOOOOOOOOOOOOOR opnieuw en opnieuw echt heel vervelend om naar te luisteren. Klinkt heel.. ja euh storend gewoon. Nee dit is niet een plaat voor mij.


AndyAsteroids schreef:
En dan specifiek over deze, ik vind de vocals niet bij E-Force zn stijl passen, en op de een of andere manier vind ik het er heel saai door worden.


Je bent niet de enige! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad een plaatje van E-Force die ik niks vind, of het live nu hard gaat of niet, E-force moet wel een beetje gaan vernieuwen want gaat allemaal wel veel op elkaar lijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

Het gaat mij nog steeds niet vervelen, dus ik heb niks te klagen. Kippenvel toen ik deze plaat hoorde op Superbash afgelopen zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat FLOOOR totaal niet vervelend!
Heerlijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel leuke plaat van E-Force! Live is 't echt geweldig :) 'Simpel' maar effectief.
Kicks zijn wel niet heel geweldig maar kan ermee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:17 
 
Hardtraxx Newbie

hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Maar sowieso als die passeert op een feest, ga jij losgaan. Of ga je dan hater spelen dat het E-Force is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FunkyB schreef:
hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Of ga je dan hater spelen dat het E-Force is?

Houwesop
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:59 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind die FLOOOOOOR vocal echt helemaal geweldig! Gecombineerd met die screech in de climax geeft het (voor mij, pure smaak) een hele bak energie met zich mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:11 
 
Hardtraxx Elite

FunkyB schreef:
hotymoty schreef:
Wanneer komt ie nou met iets nieuws? Allemaal weer hetzelfde..
En voor zover ik kan horen klinkt is het nog steeds de kick van laatste paar tracks, verschrikkelijk.


Maar sowieso als die passeert op een feest, ga jij losgaan. Of ga je dan hater spelen dat het E-Force is?

Tuurlijk ga ik wel los, alleen vind ik het jammer van die kick... En ik vind het eerlijk gezegd beetje saai allemaal bij E-Force. Zit geen vernieuwing in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:42 
 
Hardtraxx Newbie

Leuke remix, maar geef me ten alle tijden maar de versie van let the bodies hit the floor van Activator :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks