Wildstylerz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Wat saai zeg, E-Force ging in een hele steile lijn omhoog een tijdje maar wat mij betreft gaat ie nu net zo snel weer omlaag. Kom eens met wat nieuws man.
Dit is natuurlijk jou mening, maar ik snap dit niet.
Dit is juist e-force zijn eigen stijltje waar hij nu in beland is en zich goed thuis voelt? Je produceert volgens mij nog steeds naar je eigen verlangen en eigen stijl, dit is juist samen met frequencerz die de screetches zo vet kunnen laten klinken. Mocht hij met iets anders komen is het weer nee dit is slecht of dit ;bestaat; al... deze stijl is uniek. Je moet er van houden of niet, ik kan het zeker wel waarderen en als je dit niks vind/steeds het zelfde vind dan ga je toch mooi geen e-force meer luisteren.......dit maakt hem zo anders dan de rest.
OT: zeer geslaagde remix en gaat live lekker hard

Dat men een eigen stijl heeft is logisch en ook alleen maar goed ook, anders zou alles hetzelfde zijn. Maar je hoort gewoon dat E-Force nauwelijks ooit iets aan zijn soundbank verandert. Nog steeds vind ik de meeste E-Force nummers wel lekker, maar ik krijg er steeds meer moeite mee dat alles hetzelfde klinkt. Kijk naar In The House en Crucifix, dat slaat nergens op

En dan specifiek over deze, ik vind de vocals niet bij E-Force zn stijl passen, en op de een of andere manier vind ik het er heel saai door worden. Ik mis de energie die bijvoorbeeld wel in Shade of the Night, Crucifix en Masterclass zit.
Ik heb hem 1 keer live gehoord, en dan is ie wel leuk moet ik eerlijk toegeven