Dat Rattlebrain stuk 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
A
2 keer op Q-Base gehoord. Het blijft een dikke Mach-up
Deze mag ook wel een free release krijgen 
Nrgizer wrote:Die gaat zo heerlijk Live e
Hopelijk maken ze bekend dat deze nooit meer gedraaid wordt, komt me echt dik de strot uit.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Leuke plaat, maar op Q-Base echt 3 of 4 keer gehoord, kan ik niet tegen.
3 of 4 x is inderdaad wat teveel van het goeie, maar als ik hem 1 x zou mogen horen: graag, ontzettende sfeerplaat, en Sky High Remix is sws één van m'n favo plaatjes allertijden en met die nieuwe kick is ie nog vetter 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Nrgizer wrote:Lijkt wel vet om die live te horen
Ze draaiden deze ook een paar keer op Q-base.. Was wel geinig om te horen haha .. :p
Echt he wat een ontzettend lelijke plaat. Zit echt helemaal niks in.dawasiknie wrote:Hopelijk maken ze bekend dat deze nooit meer gedraaid wordt, komt me echt dik de strot uit.
Da's het enige vette stuk, voor de rest kan ik deze plaat al niet meer aanhoren. Dat geouwehoer met die wijvenstem komt me ook m'n neus uit onderhand.Almighty wrote:Dat Rattlebrain stuk
-
N
Ik vind dit ook echt pure zaad. Ongelofelijk dat zoveel mensen dit nog mooi vinden, begin bijna aan mezelf te twijfelen...
Zany + B-FrontRik wrote:Waarom zaza front?
Hoort dit niet in het mash-up topic thuis?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Zeg je dit puur omdat de mash-up van P-stylez wie jij zo vet vind hier niet thuis hoort?roberttt wrote:Hoort dit niet in het mash-up topic thuis?
Lijkt me toch wel vrij duidelijk waarom deze hier staat....
Jurheinen wrote:Zeg je dit puur omdat de mash-up van P-stylez wie jij zo vet vind hier niet thuis hoort?roberttt wrote:Hoort dit niet in het mash-up topic thuis?
Lijkt me toch wel vrij duidelijk waarom deze hier staat....
Idd
Zijn nie bepaald amateurs e
Dit is meer dan een mashup, zitten ook andere kicks onder.roberttt wrote:Hoort dit niet in het mash-up topic thuis?
Beter draaien ze dan gewoon de originele Sky High-remix. In die kicks zit tenminste nog kracht ipv deze met holle bass gevulde troep.Pommer wrote:3 of 4 x is inderdaad wat teveel van het goeie, maar als ik hem 1 x zou mogen horen: graag, ontzettende sfeerplaat, en Sky High Remix is sws één van m'n favo plaatjes allertijden en met die nieuwe kick is ie nog vetter
dawasiknie wrote:Beter draaien ze dan gewoon de originele Sky High-remix. In die kicks zit tenminste nog kracht ipv deze met holle bass gevulde troep.Pommer wrote:3 of 4 x is inderdaad wat teveel van het goeie, maar als ik hem 1 x zou mogen horen: graag, ontzettende sfeerplaat, en Sky High Remix is sws één van m'n favo plaatjes allertijden en met die nieuwe kick is ie nog vetter
Zou ik ook graag zien idd, maar aangezien dat toch nooit gebeurd neem ik hier ook genoegen meedawasiknie wrote:Beter draaien ze dan gewoon de originele Sky High-remix. In die kicks zit tenminste nog kracht ipv deze met holle bass gevulde troep.Pommer wrote:3 of 4 x is inderdaad wat teveel van het goeie, maar als ik hem 1 x zou mogen horen: graag, ontzettende sfeerplaat, en Sky High Remix is sws één van m'n favo plaatjes allertijden en met die nieuwe kick is ie nog vetter
Vet gedaan deze mash-up. Vond hem goed klinken gisteren.
deze klinkt idd wel vet imo! die nieuwe kicks eronder maket het af!
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Wordt hier nog wat mee gedaan?