Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Zaza Front

Track(s): De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was al een kinderachtige overplayde kutplaat eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het was al een kinderachtige overplayde kutplaat eigenlijk.

Kan ik je weinig ongelijk in geven idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha geniaal dit, zie de humor er wel van in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze moet je niet serieus nemen! Leuk voor op XQ maar hij mag nu weer diep onder de grond gestopt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed voor 1 keer indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Echt geweldig was dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

lachen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.

Anders ga je er lekker serieus op in kneus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

malle schreef:
Elexz schreef:
En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.

Anders ga je er lekker serieus op in kneus.

Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo? :yawn:

Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
malle schreef:
Elexz schreef:
En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.

Anders ga je er lekker serieus op in kneus.

Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo? :yawn:

Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.

Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

malle schreef:
Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.

Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forum :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
malle schreef:
Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.

Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forum :lol:

Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

malle schreef:
Elexz schreef:
malle schreef:
Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.

Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forum :lol:

Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.

Hahahahahahahaha xD Ongekend weer dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel van de Basplaat is uiteraard wel zwaar overrated en overplayed, maar ik ben het er wel mee eens dat dit dit niet zo serieus genomen moet worden. Ik bedoel, care als je een keer een edit maakt voor een feest... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben het 100% met malle eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bla bla blaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben het 100% met malle eens.

Ik ook. Niemand mag Elexz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het met malle eens wat betreft zijn mening over de plaat. Geinige edit. Zorgt er voor dat ik die plaat nog 1 keer vaker kan luisteren.

Met dat belachelijk maken van Elexz ga ik me niet mee bemoeien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:34 
 

gejank :') vind hem echt geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
JVDM schreef:
Ik ben het 100% met malle eens.

Ik ook. Niemand mag Elexz.

Je zit ook al zoooo lang op het forum :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:15 
 

B-Front draaide'm gisteren op Mindset. Genietmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Raven schreef:
JVDM schreef:
Ik ben het 100% met malle eens.

Ik ook. Niemand mag Elexz.

Je zit ook al zoooo lang op het forum :')

Heel veel langer dan je denkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel veel langer dan je denkt :P

Oke
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks