D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Artiest: Zaza Front

Track(s): De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Last edited by Elexz on 19 Oct 2013 12:58, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het was al een kinderachtige overplayde kutplaat eigenlijk.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
TiMOTHYb wrote:Het was al een kinderachtige overplayde kutplaat eigenlijk.
Kan ik je weinig ongelijk in geven idd...
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 15 days ago
haha geniaal dit, zie de humor er wel van in.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Deze moet je niet serieus nemen! Leuk voor op XQ maar hij mag nu weer diep onder de grond gestopt worden
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Goed voor 1 keer indd
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Echt geweldig was dit! :D
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lachen haha!
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Elexz wrote:En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Anders ga je er lekker serieus op in kneus.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
malle wrote:
Elexz wrote:En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo? :yawn:

Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Elexz wrote:
malle wrote:
Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo? :yawn:

Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.
Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
malle wrote:Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forum :lol:
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Elexz wrote:
malle wrote:Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forum :lol:
Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
malle wrote:
Elexz wrote:
Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.
Hahahahahahahaha xD Ongekend weer dit :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Het origineel van de Basplaat is uiteraard wel zwaar overrated en overplayed, maar ik ben het er wel mee eens dat dit dit niet zo serieus genomen moet worden. Ik bedoel, care als je een keer een edit maakt voor een feest... :')
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik ben het 100% met malle eens.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Bla bla blaaa
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
JVDM wrote:Ik ben het 100% met malle eens.
Ik ook. Niemand mag Elexz.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ben het met malle eens wat betreft zijn mening over de plaat. Geinige edit. Zorgt er voor dat ik die plaat nog 1 keer vaker kan luisteren.

Met dat belachelijk maken van Elexz ga ik me niet mee bemoeien :P
A
gejank :') vind hem echt geniaal :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Raven wrote:
Je zit ook al zoooo lang op het forum :')
S
B-Front draaide'm gisteren op Mindset. Genietmomentje
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Elexz wrote:
Raven wrote:
Je zit ook al zoooo lang op het forum :')
Heel veel langer dan je denkt :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Daveytl wrote:Heel veel langer dan je denkt :P
Oke