Artiest: Zaza Front
Track(s): De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Sample/video: View on YouTube
Track(s): De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Sample/video: View on YouTube
Kan ik je weinig ongelijk in geven idd...TiMOTHYb wrote:Het was al een kinderachtige overplayde kutplaat eigenlijk.
Anders ga je er lekker serieus op in kneus.Elexz wrote:En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo?malle wrote:Anders ga je er lekker serieus op in kneus.Elexz wrote:En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.Elexz wrote:Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo?malle wrote:Anders ga je er lekker serieus op in kneus.Elexz wrote:En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.![]()
Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.
Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forummalle wrote:Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.Elexz wrote:Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forummalle wrote:Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Hahahahahahahaha xD Ongekend weer ditmalle wrote:Zit al jaren op dit forum en reageer nooit omdat ik geen trek in heb al die discussies. Alleen als mensen zoals jij zo serieus op dit soort edits gaan reageren wil ik graag even laten weten dat ik je een kneus vind.Elexz wrote:Je vindt me dus irritant omdat ik een andere mening heb, hahaha. Dan wens ik je veel succes hier op het forummalle wrote:Ik vind jou een irritant ventje, omdat je hier niet van kan genieten. Wees blij dat artiesten de tijd nemen om nummers als deze aan te passen aan het thema en het niet allemaal zo serieus nemen als jou.
Ik ook. Niemand mag Elexz.JVDM wrote:Ik ben het 100% met malle eens.
Je zit ook al zoooo lang op het forum :')Raven wrote:Ik ook. Niemand mag Elexz.JVDM wrote:Ik ben het 100% met malle eens.
Heel veel langer dan je denktElexz wrote:Je zit ook al zoooo lang op het forum :')Raven wrote:Ik ook. Niemand mag Elexz.JVDM wrote:Ik ben het 100% met malle eens.