malle schreef:
Elexz schreef:
En toen was het ineens een kinderachtige kutplaat geworden... Alhoewel ik wel moest lachen om ''El Es Dee, Ix Tee See'' haha. Maar daar houdt het dan ook gelijk op, de rest is echt verkracht.
Anders ga je er lekker serieus op in kneus.
Wat is het toch met die kindjes hier die gelijk met schelden aan komen zetten? Is het geen bedtijd of zo?
Ook al is het voor de grap, dan alsnog kan het origineel toch verkracht zijn? ... Ik vind het een irritante kutplaat, en dat was het origineel ergens ook al. Dit maakt het dus nog erger, of het nou voor de grap is of niet.