kippevel niet normaal, beetje first rebirth geluidje. Super vet.. echt heel dik. Nice job zatox!
Related topics
- View the latest post: Zatox - Winter (ITAL020)
- View the latest post: Zatox - This Is Zatox Xmas Tracks
- View the latest post: Zatox @ Intents Festival 2015 Zatox (Indoor Mainstage Saturday)
- View the latest post: Freakshow - When Winter Comes EP
- View the latest post: Brandon | Rave Mixtape #06 - Winter 2020
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
S
Heerlijke plaat!
Die intro is heerlijk energiek
Kicks zijn ook zeer goed te doen, het is natuurlijk al prima dat ze niet omhoog pitchen.
Maar wat een gevoel in die melodie!
Kicks zijn ook zeer goed te doen, het is natuurlijk al prima dat ze niet omhoog pitchen.
Maar wat een gevoel in die melodie!
p-stylez wrote:kippevel niet normaal, beetje first rebirth geluidje. Super vet.. echt heel dik. Nice job zatox!
Vind hem een beetje op Fontliner - Spacer lijken
Ik vind hem een beetje simpel in elkaar gezet zeg maar. Kan het nu niet zo goed verwoorden en zal er morgen nog eens goed naar luisteren op wat voller geluid, maar hij valt me na de reacties gelezen te hebben toch best tegen. 
Neilio wrote:wat een saaie track zeg...
Melodie is gejat, maar waar van? De synth is zowat een kopie van Spacer. Gelukkig zijn de kicks nog wel nieuw. 
Melodie lijkt op Frontliner - TimeLyst wrote:Melodie is gejat, maar waar van? De synth is zowat een kopie van Spacer. Gelukkig zijn de kicks nog wel nieuw.
Dit is echt zo'n heerlijk nummer
Lijkt mij ook het perfecte nummer om om 0.00 af te spelen @ Qountdown.
Dat word ongetwijfeld toch wel Tonight A2 Remix!Daveytl wrote:Dit is echt zo'n heerlijk nummer![]()
Dat wordt Necropsy. Toon gezet voor het jaar waarin we allemaal sterven.Daveytl wrote:Dit is echt zo'n heerlijk nummer![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
HahahaDakpan wrote:Dat wordt Necropsy. Toon gezet voor het jaar waarin we allemaal sterven.Daveytl wrote:Dit is echt zo'n heerlijk nummer![]()
Of gewoon Donkey Rollers - 2012 natuurlijk.
Last edited by Duruz on 27 Oct 2011 00:05, edited 1 time in total.
Dakpan wrote:Dat wordt Necropsy. Toon gezet voor het jaar waarin we allemaal sterven.Daveytl wrote:Dit is echt zo'n heerlijk nummer![]()
2012_0_ Ga ik huilen van gelukDuruz wrote:HahahaDakpan wrote:Dat wordt Necropsy. Toon gezet voor het jaar waarin we allemaal sterven.Daveytl wrote:Dit is echt zo'n heerlijk nummer![]()
Of gewoon Donkey Rollers - 2012 natuurlijk.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Frontliner - Time (Zatox Remix)
Millard Fillmore wrote:Frontliner - Time (Zatox Remix)
Leg die melodie van Time maar ns langs deze.... Ze lijken toch duidelijk wel erg veel op elkaar. Het begin is volgens mij zelfs precies hetzelfde.Nrgizer wrote:Millard Fillmore wrote:Frontliner - Time (Zatox Remix)hoe kom je daar nu weer bij
Desondanks is t toch wel n
Wat een gruwelijk lekkere plaat is dit. Deze komt sowieso onder de aftermovie van onze skireis 
Heerlijke kicks en de 2e climax is ook echt heel vet 
Heel vette track!
Sfeertje doet het hem, omlaag gepitchte kicks zijn ook lekker!
Sfeertje doet het hem, omlaag gepitchte kicks zijn ook lekker!
Net even gehoord op betere kwaliteit. Zatox blijft maar toppers afleveren, knap hoor!