Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Zatox & The R3belz

Track(s): No Fate

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:53 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummertje! rebelz altijd prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zwak
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 23:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien

Ja, alle ruis en kutkwaliteit van YouTube wordt kraakhelder weergegeven op je KRK's? Mooi man.

Also, JEZUS, wat een ruis in de climax. Niet per se een slechte plaat, maar ook niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem ook zwak, maar ja, ik heb dan ook geen KRK's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 03:23 
 
Hardtraxx Newbie

vanaf 1:50 erg dikke screech-achtige sounds, de rest vind ik niet zo speciaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 11:22 
 

ik vind hem wel vet klinke, ook op me laptop speakers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 11:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
sjuul schreef:
Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien

Ja, alle ruis en kutkwaliteit van YouTube wordt kraakhelder weergegeven op je KRK's? Mooi man.

Also, JEZUS, wat een ruis in de climax. Niet per se een slechte plaat, maar ook niet speciaal.


Ik heb geen woord gezegd over ruis of kwaliteit van deze rip. Juist in deze kwaliteit klinkt ie al goed. Laat staan in goede kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien


Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 12:47 
 

Kettingzaag schreef:
sjuul schreef:
Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien


Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.


BAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die hun KRK's erbij halen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Mensen die hun KRK's erbij halen. :')


Inderdaad zeg. Mijn vader werkt bij de macdonalds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran


Aangezien Baryshx' account gebanned werd ofzo, dan maar nieuwe preview posten. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:54 
 
Hardtraxx Newbie

Vind er niet zoveel aan. Er zitten slappe Zatox kicks in en de rest pakt mij ook niet zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

13/12 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet me nog niet te pakken! die climax is wat saai en eentonig, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Dit is Zatox & The R3belz - No Fate ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Da's pech, filmpje weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Da's pech, filmpje weg!

Niet gezien, mijn post misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Oeps, nee ik kijk meestal alleen de OP en ram dan op de "End" knop. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
sjuul schreef:
Kettingzaag schreef:
zwak


Hoezo nou weer zwak dan?

Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien


Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.


Wow sorry, wist niet dat kettingzagen zo gauw boos werden hoor.

Moet nu na een 2e x luisteren eerlijk zeggen dat de 2e climax idd heel saai is, maar vind de anti en de sound die ze in de opbouw gebruiken wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax verpest alles helaas. Vind de track verder best lekker, ook lekkere drive in die eerste climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:47 
 
Hardtraxx Newbie

Stereorockerz schreef:
Dit is Zatox & The R3belz - No Fate ;)

Vandaar dat ik een Zatox kick hoorde :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Stereorockerz schreef:
Dit is Zatox & The R3belz - No Fate ;)

Vandaar dat ik een Zatox kick hoorde :woot:

Had er liever kicks van the R3belz onder gehoord.
Track is leuk, tot die saaie 2e climax, haalt alle drive eruit. Misschien ff een editje maken ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks