Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Heerlijk nummertje! rebelz altijd prima
Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Supervette track. Originele sounds. 1 van hem die me weer echt weet te boeien
Ja, alle ruis en kutkwaliteit van YouTube wordt kraakhelder weergegeven op je KRK's? Mooi man.sjuul wrote:Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
Weet niet waar jij mee luisterd, maar op mijn krk's klinkt ie alles behalve zwak.
Also, JEZUS, wat een ruis in de climax. Niet per se een slechte plaat, maar ook niet speciaal.
Vind hem ook zwak, maar ja, ik heb dan ook geen KRK's.
-
OHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
vanaf 1:50 erg dikke screech-achtige sounds, de rest vind ik niet zo speciaal..
-
A
ik vind hem wel vet klinke, ook op me laptop speakers 
Last edited by Anonymous on 17 Nov 2012 10:48, edited 1 time in total.
Ik heb geen woord gezegd over ruis of kwaliteit van deze rip. Juist in deze kwaliteit klinkt ie al goed. Laat staan in goede kwaliteit.Meph0 wrote:Ja, alle ruis en kutkwaliteit van YouTube wordt kraakhelder weergegeven op je KRK's? Mooi man.sjuul wrote:Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
Also, JEZUS, wat een ruis in de climax. Niet per se een slechte plaat, maar ook niet speciaal.
Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.sjuul wrote:Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
-
J
BANKettingzaag wrote:Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.sjuul wrote:Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
Mensen die hun KRK's erbij halen. :')
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Inderdaad zeg. Mijn vader werkt bij de macdonalds.Dakpan wrote:Mensen die hun KRK's erbij halen. :')
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
Aangezien Baryshx' account gebanned werd ofzo, dan maar nieuwe preview posten. :p
Aangezien Baryshx' account gebanned werd ofzo, dan maar nieuwe preview posten. :p
-
THardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Vind er niet zoveel aan. Er zitten slappe Zatox kicks in en de rest pakt mij ook niet zo..
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
13/12 
weet me nog niet te pakken! die climax is wat saai en eentonig, jammer
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Dit is Zatox & The R3belz - No Fate 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Da's pech, filmpje weg!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Niet gezien, mijn post misschien?chicken wrote:Da's pech, filmpje weg!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Oeps, nee ik kijk meestal alleen de OP en ram dan op de "End" knop. 
Wow sorry, wist niet dat kettingzagen zo gauw boos werden hoor.Kettingzaag wrote:Heb hier ook 2 krk's staan kneus. En ja ik vind het alsnog zwak klinken. Totaal geen inspiratie of drive wat er achter zit.sjuul wrote:Hoezo nou weer zwak dan?Kettingzaag wrote:zwak
Moet nu na een 2e x luisteren eerlijk zeggen dat de 2e climax idd heel saai is, maar vind de anti en de sound die ze in de opbouw gebruiken wel vet.
2e climax verpest alles helaas. Vind de track verder best lekker, ook lekkere drive in die eerste climax!
-
THardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Vandaar dat ik een Zatox kick hoordeStereorockerz wrote:Dit is Zatox & The R3belz - No Fate
Had er liever kicks van the R3belz onder gehoord.ThaHardstyleKing wrote:Vandaar dat ik een Zatox kick hoordeStereorockerz wrote:Dit is Zatox & The R3belz - No Fate
Track is leuk, tot die saaie 2e climax, haalt alle drive eruit. Misschien ff een editje maken