Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Stereorockerz schreef:
Dit is Zatox & The R3belz - No Fate ;)

Vandaar dat ik een Zatox kick hoorde :woot:


Goh meen je niet ?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro is niks speciaals. Die anti klinkt gruwelijk dik, maar die 2e climax verpest alles :sick:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks