Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artiest: Zatox

Track(s): Opera

Sample/video:
View on YouTube
Last edited by TheSoundOfHardstylez on 20 Mar 2012 22:30, edited 1 time in total.
K
TheSoundOfHardstylez wrote:Artiest: Zatox

Sample/video:
View on YouTube

Filmpje krijg ik nog niet goed.
Normaal lukt het me wel, kan iemand helpen?
alles na de & weg halen .
View on YouTube
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
kaboem wrote:
TheSoundOfHardstylez wrote:Artiest: Zatox

Sample/video:
View on YouTube

Filmpje krijg ik nog niet goed.
Normaal lukt het me wel, kan iemand helpen?
alles na de & weg halen .
View on YouTube
Dankje nog :)
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Vind die melo wel lekker. Jammer alleen dat die kicks weer 'It Must Be'-achtige hoogtes bereiken.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Gouryella wrote:Jammer alleen dat die kicks weer 'It Must Be'-achtige hoogtes bereiken.
Afgrijselijk idd! :sick:
Melodie kan me wel goed bekoren !
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Dec 2014
die vocals zijn lekker! ^^
J
Heerlijke melodie. :worship:
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Opera stukje: Mooi
Melodie: Mooi
Eerste 8 kicks: Mooi
De kicks daarna: :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Wat een sfeer in deze track. Opera stukje is mooi, melodie die daarna komt is ook prima.
De 'it must be' kick's vind ik eigenlijk een beetje jammer, had dan de kick's van Winter gebruikt.
2e climax met het opera stukje op de achtergrond klinkt ook wel vet op het eerste gehoor.
Prima nummer alleen jammer van de kick's.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dat beloofd wat klinkt echt heel vet :worship:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Zatox - La Felicita
Zatox - La Felicitá
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Zijn toch veel mensen die de hoge pitch kicks niet mooi vinden, ik vindt t zelf heerlijk. Vooral in de club komt de bass er dan ook heerlijk door. Maar is puur een kwestie van smaak. Heerlijke atmosfeer in dit nummer, love it!
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
MelodicArtDJ wrote:Zijn toch veel mensen die de hoge pitch kicks niet mooi vinden, ik vindt t zelf heerlijk. Vooral in de club komt de bass er dan ook heerlijk door. Maar is puur een kwestie van smaak. Heerlijke atmosfeer in dit nummer, love it!
Zeg dat nog een keer als je dit in de hangar van Q-Base hoort. Hoi Wall of Bass .. Maar als jij dit lekker vindt, jou mening :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niet eens een wall of bass. Normaal trilt heel de vloer mee, gaat die kick ineens omhoog is het enige wat trilt je oren, want die pleuren er spontaan af van allende...
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vet!
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
:love: :love: :worship:
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Hmm klinkt wel aardig... Even op HQ wachten voor betere beoordeling, maar Zatox is wel goed bezig de laatste tijd! :)
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 29 days ago
DaBerry wrote:Hmm klinkt wel aardig... Even op HQ wachten voor betere beoordeling, maar Zatox is wel goed bezig de laatste tijd! :)
dit :thumbup:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
dawasiknie wrote:Niet eens een wall of bass. Normaal trilt heel de vloer mee, gaat die kick ineens omhoog is het enige wat trilt je oren, want die pleuren er spontaan af van allende...
xd
De melodie is best leuk, maar gewoon weer zo standaard. Dit komt ook mede door de synths. Heb ze al
zo vaak gehoord, dat alle melodieën er eigenlijk meteen saai van worden. Nouja, wacht wel gewoon op HQ :)
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
MelodicArtDJ wrote:Zijn toch veel mensen die de hoge pitch kicks niet mooi vinden, ik vindt t zelf heerlijk. Vooral in de club komt de bass er dan ook heerlijk door. Maar is puur een kwestie van smaak. Heerlijke atmosfeer in dit nummer, love it!
Ben t hier mee eens, vind t zelf ook lekker klinken :thumbsup: Voor mij een prima plaatje dus weer :D
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Bij die zeer hoge kicks valt de bass juist volledig weg, bijv. toen op Qlimax '11 met 'It Must Be'. :P
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen Jul 2024
:worship:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
View on YouTube
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Mijn favorite track van 2012 tot nu toe. Wat een gevoel in dit nummer. Heerlijk!
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
De intro heeft wel wat drive! De break is heel vet, geeft me ook wel wat kippevel! Melodie is dik in orde! Pitch is niet om aan te horen. Zonder die pitch zou dit echt een kippenvel plaat geweest zijn... Zonde