D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Artiest: Zatox

Track(s): La Felicitá

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=232 ... =2&theater

Zatox facebook: "‎2 days i was watching an italian movie with an huge soundtrack !! I'm trying to put that soundtrack in an hardstyle track ... sound really cool... the track is called " La felicità" im gonna finish it soon :)"
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Lijkt wel een track uit de Lord of the Rings.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Het idee is echt super vet, ik hoor alleen al weer die pitchkicks wat het nu al helemaal voor mij verpest! Waarom doet hij dat nou weer, laat ze veel minder echt horen pichen of omlaag pichen... dit is gewoon echt zo lelijk storend aanwezig en verneukt de hele sfeer. :/
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Echt he, en dan zie ik reacties als deze staan: 'Anze Ferlan ‎- 3rd kick is fking hard'.
Dat kan toch niet waar zijn.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
in de video klinkt het inderdaad een beetje vreemd, maar ik denk niet dat je echt kan onderdelen over de kicks met de geluidskwaliteit in die video. Normaal gesproken stoor ik mij overigens niet aan pitchkicks.
T
Heb zo'n gevoel dat hij dit om 00.00 uur gaat draaien >.<
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
dit klinkt al wel lekker benieuwd naar HQ
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ben benieuwd wat de populairste artiest hier van gaat maken
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Kepro wrote:Lijkt wel een track uit de Lord of the Rings.
Welke LOTR kijk jij dan? :huh:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hoor al weer van die verschrikkelijke pitchkicks...... :(
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 29 days ago
ohh, die pitchkicks.. >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Of iets van de titanic xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kattengejank + ellendige kick = :')
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
dawasiknie wrote:Kattengejank + ellendige kick = :')
tranen van geluk?

Ik wacht even op een HQ :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ik stoor me niet aan de kicks. Benieuwd naar het eindresultaat :)
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Ooit geprobeerd om eender welke track (door studio monitors) te beluisteren via een video met je iPhone? Krijg je altijd van die "kut" kicks.. m.a.w, zit niet te wenen over kicks. Het is echter het "idee" dat Zatox wil tonen. Je zou toch denken dat mensen wat meer vertrouwen in Zatox zouden hebben, he? ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Rayn wrote:Ooit geprobeerd om eender welke track (door studio monitors) te beluisteren via een video met je iPhone? Krijg je altijd van die "kut" kicks.. m.a.w, zit niet te wenen over kicks. Het is echter het "idee" dat Zatox wil tonen. Je zou toch denken dat mensen wat meer vertrouwen in Zatox zouden hebben, he? ;)
Ik kan via mijn speakers, uit het geluid dat opgenomen is met een Iphone van een set studio monitors, erg goed horen dat de kicks weer dang dang dang dang gaan. Ik heb misschien niet zoveel verstand van muzikale dingen, maar de melodie gaat volgens mij echt niet dusdanig omhoog, dat het dusdanig pitchen nodig is om de harmonie in stand te houden.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 minutes ago
De track was zeker vet geweest als er geen pitckicks in zaten :)
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
NaarDeQlote wrote:
dawasiknie wrote:Kattengejank + ellendige kick = :')
tranen van geluk?

Ik wacht even op een HQ :)

hier ook,

toch raar dat mensen blijven klagen over pitchkicks... kom op dat weet je nu wel van zatox dus neem dan de moeite om op andere punten te wijze dan de kicks
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Rayn wrote:Ooit geprobeerd om eender welke track (door studio monitors) te beluisteren via een video met je iPhone? Krijg je altijd van die "kut" kicks.. m.a.w, zit niet te wenen over kicks. Het is echter het "idee" dat Zatox wil tonen. Je zou toch denken dat mensen wat meer vertrouwen in Zatox zouden hebben, he? ;)
Kan jij ook iets anders dan het opnemen voor artiesten? Je lijkt Nego wel.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Cruelty wrote:Waarom klagen zoveel mensen over pitch kicks ? Verder klinkt de track wel goed :).
Omdat ik het echt niet vind klinken als een kick om de 4 beats in de rondte springt en dan ook nog eens zo hoog gepitched wordt waardoor het pijn aan je oren doet, en er totaal geen kracht meer in zit.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Klinkt voor mij een beetje als een idee ala Andromeda. Beniewd hoe dit klinkt op betere kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
leuk idee, het eerste wat me meteen opviel waren die kicks, klinken als weer standaard zatox kicks.
de pitch is volgens mij weer te hoog, maar ik luister er meestal wel doorheen.
nog even wachten op HQ :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kan wel dicht zeker?
A
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen May 2013
Deze soundtrack komt dat ik uit once upon a time in the west.. (italiaanse versie) maar weet niet zeker.

Over de track: Ik vind de vocals wel mooi alleen vind ik het jammer dat de kick er in een keer inknalt zonder enige opbouw. Maar ff wachten op een hq!