Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Zatox ft. Dave Revan

Track(s): Last Resort

Sample/video:



Bron: ^

39:19
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus
Ik verpest helemaal niks!!Dit is gewoon keiharde waaarheid in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) Loop iedereen te klagen echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak zatox en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!zatox Heb ik heel veel respect voor Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Wat een meesterwerk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Pff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha die Evert, blij dat je je niet-aflatende strijd tegen de verloedering van hardstyle doorzet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mengpaneel schreef:
copy pasta


hardstyle/villain-presents-xxlerator-episode-30-t51659-25.html#p1518842
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie of wat is dat? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat om het totaal plaatje hardstyle :list: Domme dwazen :evil: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jullie zaten nog op de basisschool, zat ik al lekker te stampen op de hardstyle feestjes :yay:
Zeggen ze laats over mensen die veel smily,s gebruiken hadden meer seks!! :P zit toch niet zo te zeuren daarover moet je maar afschaffen die smily,s ik druk mij gewoon graag zo uit|!!Ander het een zaad set vindt hoor je niemand erover!! Dit valt totaal niet onder (HARD)style!!!Villain hoort beter te weten hoe kun je dit nou draaien onder naam hardstyle wil je toch niet horen man saaaaaaaie zoooi wat is hier nou zo mooi aan hippie muziek kun je toch totaal niet uit je plaat gaan niks hards aaan!!! Slechte ontwikkeling dit wordt alleen maar erger dit!! Ik wil gewoon alles horen op hardstyle gebied heb ook alles zo beetje!! en heb hoge verwachtingen van XXlerator zelfde als de magic show wordt ook al zo drama aan het worden!! Dus jullie moeten niet dom reageren weet donders goed waar ik het over heb staat er heel duidelijk!!! Main stage op de feesten is gewoon lachetertje geworden 3/4 nu alleen maar euphoric gedraaid met zo af en toe oude platen tussen vindt echt geen kijk schaam me diep!! laatste 2 dj draaien ze eindelijk eens wat stevig zoals het hoort!! nee dat echte hardstyle is nou verdreven in een tentje waar tyfes druk is!!


Kaasstaaf schreef:
Wie of wat is dat? :/

Check zijn account, 666 berichten.. Toeval?????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

Kaasstaaf schreef:
Wie of wat is dat? :/


zatox Kan beter maar bij instegram houden daar is die wel goed in!! Respect voor!!
Maar wat is dit weer waardeloos zeg en super saaaai
Wordt steeds erger en erger!! Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen
Pleur nou eens op met die house achtige troep /te vrolijk/veel zang/slap/ happy stylez is het meer!!
Draai eens gewoon echte hardstyle Maak je veel meer mensen blij mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Evert-Jan ter Haat aka Haatstylboy, je bent er weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Evert-Jan ter Haat aka Haatstylboy, je bent er weer :worship:

nieuwe-tracks-hs/adaro-rejecta-strong-t67673.html#p1894965
Hij gebruikt hier een hoofdletter en een punt (no punt intended), dus ik betwijfel of het wel de ekte ekte hardstylboy is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mengpaneel schreef:
Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus
Ik verpest helemaal niks!!Dit is gewoon keiharde waaarheid in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) Loop iedereen te klagen echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak zatox en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!zatox Heb ik heel veel respect voor Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!


Mag je wel op internet van je begeleider?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylboy schreef:
want is gewoon praten tegen een muur hiero !!!


Op Soundcloud krijg je anders ook niet heel veel reactie meer. Behalve een enkele: "volgens mij heb je op elke set wat te klagen hoezo luister je hier dan na"

Terwijl je zo lekker aan het strijden bent in je eentje. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Hardstylboy schreef:
want is gewoon praten tegen een muur hiero !!!


Op Soundcloud krijg je anders ook niet heel veel reactie meer. Behalve een enkele: "volgens mij heb je op elke set wat te klagen hoezo luister je hier dan na"

Terwijl je zo lekker aan het strijden bent in je eentje. :whistle:


Ja dan nog draai je die kut bende niet. Moet eens een grote schoonmaak door de hardstyle heen!!!! is gewoon niet om aan te horen tegenwoordig met die kut happy Popstyle rotzooi en die achterlijke raw meuk totaal geen smaak en afgeragd tyfes bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mengpaneel schreef:
zeke schreef:
Hardstylboy schreef:
want is gewoon praten tegen een muur hiero !!!


Op Soundcloud krijg je anders ook niet heel veel reactie meer. Behalve een enkele: "volgens mij heb je op elke set wat te klagen hoezo luister je hier dan na"

Terwijl je zo lekker aan het strijden bent in je eentje. :whistle:


Ja dan nog draai je die kut bende niet. Moet eens een grote schoonmaak door de hardstyle heen!!!! is gewoon niet om aan te horen tegenwoordig met die kut happy Popstyle rotzooi en die achterlijke raw meuk totaal geen smaak en afgeragd tyfes bende


Wat zou je graag willen horen/zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't Is wel weer leuk geweest zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

Kaasstaaf schreef:

Wat zou je graag willen horen/zien?


doe niet zo bij de hand trol jij hebt totaal geen hart voor de zaak op flikkeren nep happy lover
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mengpaneel schreef:
Kaasstaaf schreef:

Wat zou je graag willen horen/zien?


doe niet zo bij de hand trol jij hebt totaal geen hart voor de zaak op flikkeren nep happy lover


Dit was toch een normale vraag Evert? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het is hem helemaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Maar het is hem helemaal niet


Heb het idee dat iedereen langs mijn bericht heen leest :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Mengpaneel schreef:
Kaasstaaf schreef:

Wat zou je graag willen horen/zien?


doe niet zo bij de hand trol jij hebt totaal geen hart voor de zaak op flikkeren nep happy lover


Dit was toch een normale vraag Evert? :huh:


Hij geeft toch een normaal Hardstylboy antwoordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KAn iemand Makrooy erbij halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heilige diarree, wat escaleert het weer keurig.. :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks