Related topics
- View the latest post: Zatox - Atmosphere & Epic (DJ Tool)
- View the latest post: CHAOS ZEN - Frenchcore Atmosphere Sample Pack
- View the latest post: DJ Mad Dog - Atmosphere
- View the latest post: KEIJI - Atmosphere (XBONE183)
- View the latest post: Sixth Sense-vs-dj-W-vs-Louk-Atmosphere V Venlo-13-06-2015
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zo dan, wat een sfeer wordt hier neergezet! 
-
J
Klinkt lekker. 
jezus christus wat is dit dik zeg.. Die gast is niet normaal 
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Klinkt goed, Zatox +1 weer:)
Zatox
een beetje a la Ear Fucking, voor zo ver ik kan horen is het een mega dikke plaat, alleen beetje jammer van de pitch kicks in de 2de climax halen de sfeer er een beetje uit.
Doet me niet zo veel.
Vind het ook jammer van de pitchkicks, met Winter bewees Zatox IMO dat hij nog steeds een geweldige plaat kan maken zonder pitchkicks.
Vind het ook jammer van de pitchkicks, met Winter bewees Zatox IMO dat hij nog steeds een geweldige plaat kan maken zonder pitchkicks.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
holy F*uck 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Winter is met pitchkicks?Daveytl wrote:Doet me niet zo veel.
Heel minimaal, en ook nog eens omlaag. Bedoelde ook dat de pitchkicks niet extreem zijn in die track.Q-Dominic wrote:Winter is met pitchkicks?Daveytl wrote:Doet me niet zo veel.
My bad
Deze plaat was zo lekker vannacht, de atmosfeer (toepasselijke titel) in deze is heerlijk! Heb hier goed van kunnen genieten.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Volgens mij schrokken Mr. Lellebel en ik hier gister echt hard van, wat een vreselijke pitchkicks waren dit live zeg. En dan ook nog eens verdomde lang pitchen. Echt afgrijselijk 
Wel een gaaf plaatje, heerlijke sfeer zet ie er mee neer! Alleen weer zo jammer van die pitchkicks in de climax. Dat klinkt dan weer echt niet.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hoe bedoel je lekker sfeertje
Echt super dit. Die pitch, daar stoor ik me niet teveel aan. Had wel watm inder gemogen.
Hoezo gaan de kicks eigenlijk zoveel omhoog, de melodie doet dat namelijk niet.. Ik dacht dat harmonie juist de reden van pitchkicks was..
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen Jan 2016
Wat een held!!!

die pitchkicks zijn zo overbodig. Beetje jammer, anders was het een lekkere track!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
deze track is al gratis weggeven op de fb van zatox.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
kan dicht 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zatox - Atmosphere & Epic (DJ Tool)Wildstylerz wrote:kan dicht