Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In mijn dorpje opgenomen. Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk saai nummer met verschrikkelijke gay vocals......
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit niet veel soeps :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:06 
 
Hardtraxxer

Luistert lekker weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om maar tegen de meeste in te gaan hier:

Gave track, leuke clip en geweldige actie om het album gratis weg te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:43 
 

Ik vraag me af waarom veel hier zich druk kunnen maken om een videoclip...

Mehhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige track, slechte vocalen, maar wel een geniale actie om het album gratis weg te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik doe geen moeite om de clips te kijken. Zet youtube aan en luister het en ga ondertussen lekker wat anders doen. Ben niet van de clips icm hardstyle. Nummer luistert wel lekker weg. Of t album geld had gekost of niet, ik had hem gehaald. Dit bespaard me mooi weer wat euro's, toffe actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Patatzak schreef:
Doet me een beetje denken aan pillars of creation, die mello

Doet me eerder denken aan I'm Alive van SS & The Pitcher. Overigens mogen al die clipjes wel stoppen imo, het is ergens genoeg geweest vind ik. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Album gratis is natuurlijk heeeeeeeel vet.

Hopelijk word dat album in z'n geheel wel wat beters, deze track spreekt me alles behalve aan. Mainstream plaatjes van mijn grote held mag, maar dit is toch wat onder de maat. De clip is idd ook niet geweldig...

Ach ja, niet alles kan perfect zijn :)

Ik maak me eigenlijk geen zorgen zolang dit maar niet de regelmaat van de dag wordt bij hem. Toch begin ik langzaam aan Zany te twijfelen. Dit is ook niet echt een nummer in Zany's herkenbare stijl van de laatste jaren en dat geldt wel voor wat meer producties van hem de laatste tijd. Squared, Sound Intense City, dit... ik vind het, buiten dat ik het boutplaten vind maar goed, allemaal erg dertien in een dozijn. Hij was toch altijd een producer die eruit sprong, z'n eigen stijl had... dit begint steeds meer te verzinken in die enorm doelloze hardstylemassa van tegenwoordig. Jammer. Maar anderzijds begrijpelijk als je na al die jaren weer eens wat anders wilt produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 08:03 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Zany produceert een mainstream plaatje gelijk iedereen roepen dat Zany mainstream is geworden. >.<


Echt he, ik vind het nog best een leuke track ergens, maar soms klinken de vocals wat onzuiver dat stoort imo erg veel. Verder kan ik niet wachten tot het album komt (IK WIL Reality into nightmare) en dan ook nog eens FREE! Zany bewijst maar weer eens wat voor een held hij is.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind die clips altijd zo onnodig :/ verder best een aardige track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:21 
 
Hardtraxxer

Had toch wel iets anders verwacht van Zany, wel lekkere track vindt ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Track is zeker niet slecht, maar niet echt mijn smaak. Beetje Stardust + I'm Alive dit.
De clip is dan weer hilarisch, vooral die pretkop van Zany als hij dat ijsje geeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:15 
 
Hardtraxxer

Prima nummer, lijkt wel wat te veel op I'm Alive.
Over de clip.. Tsja.. 4:01 was het punt waarop ik mij echt afvroeg waar ik nou eigenlijk naar aan het kijken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Hij word steeds beter, vind hem gewoon lekker euforisch. Echt een zomerplaat waar je vrolijk van word,
beetje zon mag er wel bij :x Over de clip, tsja @ 4 min is het wel een beetje kinderachtig ja maar Zany blijft een baas met zijn pretkop :P Heerlijk hoe vrolijk die man altijd is. Kom maar op met dat album, ben namelijk ook zeer benieuwd naar die track die je in de trailer hoort (volgens mij de eerste track)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:44 
 
Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
Hij word steeds beter, vind hem gewoon lekker euforisch. Echt een zomerplaat waar je vrolijk van word,
beetje zon mag er wel bij :x Over de clip, tsja @ 4 min is het wel een beetje kinderachtig ja maar Zany blijft een baas met zijn pretkop :P Heerlijk hoe vrolijk die man altijd is. Kom maar op met dat album, ben namelijk ook zeer benieuwd naar die track die je in de trailer hoort (volgens mij de eerste track)


Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Lihanboutje schreef:
Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.


Ja, daar doelde ik ook meer op ja. Doet me denken aan Zanger Rinus :x
Wie is deze zanger eingelijk? dacht eerst ff dat het Dozer was
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
Lihanboutje schreef:
Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.


Ja, daar doelde ik ook meer op ja. Doet me denken aan Zanger Rinus :x
Wie is deze zanger eingelijk? dacht eerst ff dat het Dozer was


Haha! Geen idee wie de beste man is. In ieder geval speelt hij ook de sterren van de hemel in de videoclip van Evil Activities - Evil Inside.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brad Grobler, staat in de YT beschrijving ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 21:10 
 

Jammer van de clip, maar de track vind ik wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Squared, Sound Intense City, dit... ik vind het, buiten dat ik het boutplaten vind maar goed, allemaal erg dertien in een dozijn.

Ik vind Squared echt alles behalve 13 in een dozijn.
Je houdt ervan of niet, maar het is absoluut geen standaard plaat.

Over deze, laten we het er maar op houden dat iedereen wel eens een mindere track maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drama deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Dacht even dat het een lesbisch koppel was...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks