Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Free of charge wajoooooeeehhh! :love: Held!

OT: lekker plaat, maar vocals zijn iets te melig... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Als een dj dit soort filmpies gaat zitten bedenken dan geeft dat meestal aan dat het einde carriere is, kijk maar naar Zatox. Zany kan goede mainstream maken, maar waarom maakt hij mainstrean popmuziek in plaats van mainstream hardstyle, al wordt dat laatste al een tijd niet meer gemaakt.

Vooroordelen?
Heb je überhaupt alle tracks die op dit album komen al eens gehoord? Er zijn tot nu toe maar 4(?) previews. En het zijn niet allemaal tracks zoals deze.
Je baseert alles op 1 track, vind ik geen goede maatstaaf eerlijk gezegd :D


Vooroordelen, opportunisme viert ook hier hoogtij.....Zany kan heel divers produceren en dat op een (gratis) album zo'n plaatje staat vind ik prima, maar om dan meteen te roepen dat hij het kwijt is of mainstream is geworden is ronduit hilarisch. Ik geloof absoluut niet dat Zany heel dit album vol gaat gooien met mainstream hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
JefQ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zany is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.


Idd! Zany geeft met deze plaat aan dat hij mainstream is... Wat een doemdenken af en toe zeg xd

Als een dj dit soort filmpies gaat zitten bedenken dan geeft dat meestal aan dat het einde carriere is, kijk maar naar Zatox. Zany kan goede mainstream maken, maar waarom maakt hij mainstrean popmuziek in plaats van mainstream hardstyle, al wordt dat laatste al een tijd niet meer gemaakt.


Je reactie slaat kant noch wal. Zany heeft al veel eerder mainstream gemaakt ( Decibel Anthem, Angel of the Sun ) en maakte daarna o.a. Acid Nightmare Remix, Psychedelic Trip, Son of Torture en Ghoulish Delight. Ja man, echt zijn ondergang ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vet dat hij zijn album gratis dropt :worship:
Heeft hij slim gedaan zo tijdens de djmagtop100

Fijn plaatje, vind die trance invloed erg lekker.
Maar de clip, really?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gratis album: Topactie!

Track: Niet mijn ding, veel te langdradig en lijkt te veel op I'm Alive. Bovendien heb ik enigszins een afkeer tegen dit soort vocals.

Clip: Hier kan je toch niet met droge ogen naar kijken. Met zo'n clip kan je jezelf toch niet meer serieus nemen, en het mooie is dat het waarschijnlijk nog heel emotioneel bedoeld is ook. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:05 
 

Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.

@firetrap Het is echt nodig ja dat hij weer net dat soort tracks komt aanzetten in dit album anders schrijf ik hem af. Donkey Rollers is ook al prul geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Als zijn album gratis is dan weet ik al waarom en ik hoef er geen.


jij verliest bij deze dus het recht om dit album te downloaden hoe goed het uiteindelijk ook is >.<

wat een gezever is dat man

OT: plaat is niet slecht/niet goed vind het jammer van de kicks. maar steekt wel goed in elkaar zoals altijd bij zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.



Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat hij het album voor free geeft. Zullen geen fulls zijn, anders spoort hij echt niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:27 
 

Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.



Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')
Aangenaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Zany produceert een mainstream plaatje gelijk iedereen roepen dat Zany mainstream is geworden. >.<

Een iemand roept dat Zany mainstream is geworden, Emmerick gelijk roepen dat iedereen dat roept! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Sjongejonge wat een clip zeg. :lol: Samen romantisch ijsjes eten met als toppunt Zany als de ijscoman. :lol: Track is niets voor mij. Leuk dat z'n album gratis wordt, nu nog hopen dat z'n album ook nog eens vet wordt.

Bij Zany de ijscoman ging ik stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan pillars of creation, die mello
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:54 
 
Hardtraxxer

Patatzak schreef:
Doet me een beetje denken aan pillars of creation, die mello


Hij had het beter Stardust (Zany remix) kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

'Track is 13 in een dozijn en lijkt op i'm alive desalniettemin luistert het nummer goed weg.
Over de videoclip :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf die clip.

Plaat is saai.

En leuk dat gratis maar wel heel toevallig dat dit gebeurt tezamen met die stemmingen voor die achterlijke Dj Charts shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Wtf die clip.

Plaat is saai.

En leuk dat gratis maar wel heel toevallig dat dit gebeurt tezamen met die stemmingen voor die achterlijke Dj Charts shit.


Krijgen de DJ's voor die MAG quotering geld, of is dat puur voor de roem? (denkt aan die M5 van HHZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

nee deze plaat is niks voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor iedereen die hier loopt te zeiken: gegeven paard niet in de bek kijken :P
(ik vind zelf de clip en het nummer ook dramatisch, maarja album is wel gratis. Fette actie!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Kettingzaag schreef:
Wtf die clip.

Plaat is saai.

En leuk dat gratis maar wel heel toevallig dat dit gebeurt tezamen met die stemmingen voor die achterlijke Dj Charts shit.


Krijgen de DJ's voor die MAG quotering geld, of is dat puur voor de roem? (denkt aan die M5 van HHZ)


Roem en geld uiteraard. Een top notering zal vast resulteren in meer geld. Misschien wil zany even scoren bij het mainstream publiek vlak voor de stemmingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.



Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')


Dit gewoon.
@Nerazzurro93 Gast, kap is met al die bullshit die je loopt te roepen over een artiest dat hij mainstream gaat of einde carriere is? >.<
op 1 nummer kan jij al inschatten hoe het album is en of je hem wilt hebben ja of nee. Luister bijv. is Nightmare into Reality, dat nummer is zo dik en is verre weg van een mainstreamplaat...
Bij Crypsis heb je ook al dezelfde soort reactie geplaatst over hem dat hij mainstream wordt en het afgelopen is met hem etc etc..
Je reacties slaan echt helemaal nergens op...

OT:

Vind het best een leuk plaatje :) , Op Defqon 1 was hij best fijn, vocalen vind idd wel wat minder maar het zit wel goed in elkaar nog!
Vind het een poging van Zany voor het maken van een "Lose My Mind" plaatje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

hele vette actie om je album als gratis download te doen, ga hem zeker luisteren want zany is en blijft een baas dus staan zeker weten wel goede platen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:40 
 

Citaat:
Bij Crypsis heb je ook al dezelfde soort reactie geplaatst over hem dat hij mainstream wordt en het afgelopen is met hem etc etc..


Dat tweede is gewoon niet juist, maar omdat jij het bent mag je dit zeggen.

Je moet het ook met een korrel zout nemen, dit is een beetje mijn manier van kritiek uiten. Verder ben ik gewoon teleurgesteld, maar ik geef toe dat ik ook de eerste ben die staat te springen bij een goede track. Nightmare into Reality vind ik dan ook erg goed. Ik zal inderdaad moeten wachten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album gratis is natuurlijk heeeeeeeel vet.

Hopelijk word dat album in z'n geheel wel wat beters, deze track spreekt me alles behalve aan. Mainstream plaatjes van mijn grote held mag, maar dit is toch wat onder de maat. De clip is idd ook niet geweldig...

Ach ja, niet alles kan perfect zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe track en de clip past er erg goed bij, Dat het een beetje fout is vind ik wel bij Zany passen imo
Album wordt volgens mij wel een partijtje heldig denk ik zo :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks